Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Der burde være et skilt "pas på blæste børn på vejen" som der er i villa-kvarter. De er ganske påvirkede Masken;)

Junior medlem

Hmm...før i tråden blev jeg da ellers kraftigt advaret med røg i forbindelse med...men det ville altså ikke gøre noget?
Og det er jo det der er problemet...jeg er DESVÆRRE ikke blæst :(

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jo røg/"ryger", alkohol + smertestillende med benzo'er er dum kombination.
- Men du styrer selv din koger... Men hvis den slår dig omkuld så håber jeg din ven er i stand til at ringe 112 - og tror ingen af os har lyst til at sige "hvad sagde vi"
Det er dit valg og dit liv, men hvis det er en pind kan du jo ryge en "kvart" eller lave mikset mildere men ærligt så ville jeg ikke fylde kroppen med mere, lyder til I jo de forgående dage har poppet liiiiidt for mange piller. Måske I skulle sætte noget lækkert musik på som tidligere sagt længere oppe i tråden?

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil ikke mene der er en kæmpe fare ved at ryge en joint nu :) dog skal du være opmærksom på at holde jer vågne da det kan påvirke jeres åndedræt og føre til !DØD! det var nu egentlig også mere ment som en opfordring til at i skal stoppe mens legen er god. Se en god film.. Evt. fear and loathing in las vegas så i kan lære hvad stoffer går ud på, der er ingen grund til at være ærgelig over at i ikke blev blæst i aften der er mange gode tider endnu.

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Junior medlem

He he...det er nok det bedste råd vi har fået til videre...som Lars H.U.G så fint beskrev i en sang...imorgen er der atter en dag ;)

Medlem
Brugeravatar

^lige nøjagtigt! ;) Stop for i aften og glæd dig til de gode tider der venter!

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Junior medlem

Vil jeg gøre min ven...tak for råd og vejledning :)

Medlem
Brugeravatar

Det er jeg oprigtigt glad for at høre :) lige et sidste råd hold jer vågen så længe i overhovedet kan!

Junior medlem

Guess what...still alive :) uden hverken skadestue eller giftlinien :)

Insane psychedelia user!

Hvis du en anden gang skulle få lyst til at eksperimentere med benzoer, så gør det i lidt mindre doser, og bland det med cannabis.
Rigtig mange mennesker, jeg selv inklusiv mener kun at benzoer har et rekreativt potentiale hvis det mikses med cannabis.

Men godt at høre du stadig lever. ;)

Medlem

Tillykke, hvis du fortsætter i samme spor, ender vi nok med en lign. tråd om kort tid igen. Næste gang kunne I jo dele 100 møllehjul, og se om det ikke skulle virke (ironi nødsaget påpeget)
Det er utilgiveligt at spilde så mange gode piller, og hvis du ikke skammer dig bare en smule, ser jeg stadig ikke nytte i din eksistens. For tænkene individer, ville det her være et wake-up call af de helt store. Det håber jeg du indser på et tidspunkt. Når/hvis det sker, skal jeg nok tage dig alvorligt.

Mvh.
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej psy...

Vi sidder to fyre her der er vant til at tage oxy men har fået fat oxapax...nu mit spørgsmål:
Vi har siden igår snart spist en hel kasse med 100 af 15mg uden den helt store virkning kan man overhovedet få bare nogenlunde den samme virkning med oxapax som med oxynorm?
Hvis ikke hvad skal man så over i?

Google er jeres ven! :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]