Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Yeah, 2c-b'en er allerede testet før jo, bare ikke af mig selv. Men endte ikke lige med at gøre det alligevel. :)

Det var da "ærgeligt" hvordan kan det være?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Puny_pete:
Vi var rigtig trætte og gik i seng tidligt. Så stod vi op lidt tidligt om morgenen og hyggede lidt. Jeg har set frem til at prøve salvia, så det prøvede jeg. Det var i spand bong og ret så svært at inhalere synes jeg. At holde det nede var nærmest umuligt, så fik ikke meget effekt ud af det.
Men jeg kan huske, at jeg sad i sofaen og tænkte: "Hvorfor er denne her del indenfor, når jeg står udenfor ved en lygtepæl?!" Da jeg så kigger rundt i lejligheden, tænker jeg på at alt minder om mexicanske og indianske ritualer, og sceneri fra sådan noget kommer frem i hovedet på mig (The Last Moheican eller hvordan men nu starter det, Pocahontas, western film, sådan noget). Efter det blev jeg lidt bange, for jeg var ikke sikker på, om det var virkelighed eller ej, det der skete. Og så tog jeg hjem, fordi tanken om at lade 2c-b tage over føltes lidt skræmmende lige der. Så hellere gemme det til en dag hvor jeg er mere frisk og forberedt til det. Det var ellers en super fed dag i fredags for mig, da jeg oplevede en masse personlige ting. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]