Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2025 01:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

RC Benzo'er, hvad er det, ifht. normale benzoer? navne, virkningsmiddel osv.

Er virkningen reel, eller kan der være stor forskel på samme præparat fra 2 firmaer etc. etc.

Mvh.

Medlem

RC benzoer er som et hvert street drygug, du skal fine en pålidelig vendor( (dealer) for at få ordenlig kvalitet. Med RC er man så heldig at der findes massere af sidder på internettet, der rater vendorer, så du kan let finde de mest pålidelige.

For mit eget vedkommende har jeg altid fået diazepam og clonazepam, ordineret af lægen. Så jeg har ikke den store grund til at købe RC benzoer, troede jeg. Nogle få RC benzoer er så gode at de faktisk kan være bedre end hvad du kan få af lægen. Diclazepam er i mine øjne lige så god en benzodiazepin som diazepam. Etizolam havde mange kvaliteter jeg satte stor pris på, men det er ulovligt i Danmark i dag. Det eneste andet RC benzodiazepam jeg benytter mig af er Flubromazolam.

Pas på med Flubromazolam, der er et benzo der hedder FlubromazoPAM der er en vanvittig lang halveringtids og vil give dig total black out i meget lang tid, hvis du tager en stor dose. Jeg har det liggende, men jeg bruger det kun i nogle specielle tilfælde. Nogle gange har jeg brug for benzoer, der bare slår mig ud. Det kan være et bad trip eller få meget kokain på en gang. Der tager man bare en strøget håndfuld blanding af Rivotril, Flubromazolam og Flubromazopam og så er det godnat ;) Hehe nej, selvfølgelig skal ingen tage nogle håndfulder, men meningen er at de er kraftige og kan få mig til at sove.

Men find en ordenlig vendor og så er RC benzoer faktisk ret så gode. Før jeg køber nogle researcher jeg dem selv på sidder som pubmed. Der kan du læse om virkning, halveringstid med mere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]