Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Ø Tripperen! skrev:
Personligt har jeg kun en erfaring med amf, og må give jer ret, det stof har sgu ikke noget at byde på.

Tydeligvis har du ingen ide om, hvad du snakker om. Personligt har jeg haft dybere samtaler og skabt dybere bånd på amf end jeg nogensinde har prøvet på mdma, selvom mdma er så kendt for at har netop de virkninger på folk.
Udover det er amf helt utroligt, når man skal udføre kreativt arbejde, hvis jeg først tager en streg og åbner fl studio op, kommer jeg nemt til at lave musik i to dage i streg.

Kan slet ikke forstå, hvordan du kan komme til den konklusion, når du kun har prøvet stoffet en enkelt gang. Få lige styr på dine fordomme.

mvh. hurtigkraken

Ø Tripperen! skrev:
Personligt har jeg kun en erfaring med amf, og må give jer ret, det stof har sgu ikke noget at byde på.

Hmm, kan godt se at det lyder meget generaliserende, så det tager jeg i mig. Men det er så bare min erfaring på egen krop, og det jeg ser rundt omkring mig.

Fint så siger vi det, jeg skal nok holde mine "fordomme" for mig selv så. Bare det at lave noget i to tage i streg, lyder som noget jeg ikke ville have godt af. Jeg har prøvet at være vågen i 48 timer ad gangen før, det er ikke noget min krop eller hjerne har godt af. Men det er da skønt at andre kan få noget godt ud af det.

Takker for mig i denne discussion, hav en god dag alle sammen.

Vh Ø !

Stodder
Brugeravatar

Tillader mig lige at hive en halvgammel tråd frem.

Philip Fry skrev:
Mit råd til en, der har søvnproblemer og gerne vil prøve meth, ville klart være: Dosér EN gang på en aften, and that's it! Så kan man godt sove, når man kommer hjem.

Hvis jeg har tænkt mig at tage en enkelt dosis og det gerne skulle være muligt at sove omkring kl 3, hvornår skal jeg så indtage det? (Der vil være løbende alkoholindtag + hash og evt lavdosis benzo når der skal soves)

Hvis man går ud fra at jeg har nogenlunde rent d-meth, hvor stor en insuffleret dosis vil du anbefale hvis jeg vil være godt påvirket, men at det stadig ikke er alt for åbenlyst for andre at jeg er det? Jeg tænker selv omkring 20 mg?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
30 mg har jeg god erfaring med. God energi og snakkelyst, men ikke for påvirket. Det i øvrigt også den eneste gang, jeg med sikkerhed har vist hvor meget, jeg har taget. Det var dråber afmålt til 15 mg pr. dråbe. De andre gange, har det været insuffleret pulver. Når jeg tænker mig om var det jo også oralt, så jeg synes dit bud på 20 mg lyder fornuftigt (antaget af dit stof er rent, of course).

Mht. tidspunkt har jeg ikke et super kvalificeret bud. Kl 21, måske? Så er der tid til at mærke effekten, og tid til at den ebber ud igen inden du skal hjem.

Stodder
Brugeravatar

Ok, så det er muligt at sove kun 6 timer efter sidste dosis?
Jeg havde troet det ville være 10-12 timer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]