Jeg har tit tænkt over den slående lighed mellem psy.dk og bodyhouse.dk. Jeg læser selv en del på bodyhouse, da jeg overvejer at tage en steroide-kur engang i fremtiden, når jeg føler mig klar og min træning er mere seriøs.
Snakken på bodyhouse omkring medierne er
præcis den samme som herinde. Nemlig den at medierne fordrejer billedet, bodyhouse er blevet udskældt som et site der anbefaler steroider til 10-årige, ligesom psy.dk ligefrem hjælper folk med at lave stoffer og lokker små uskyldige børn til at tage knark
Men sandheden er jo, at på bodyhouse er der folk, der har brugt 1000'er af timer på at læse og sætte sig ind i træning og brugen af steroider, akkurat som
langt de fleste seriøse brugere her på psy.dk har brugt ligeså mange timer på at læse om stoffers påvirkning af hjernen, og desuden har læst Shulgin og erowid.org igennem til hudløshed! for derefter at udløse ens viden i et trip til en spirituel oplevelse!! på bodyhouse "udløser" de blot deres viden i træningscentret om man så må sige, og derved får en muskuløs krop, som de gerne vil.
Håber min pointe er klar, jeg skal spise nu
mvh