Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Som andre har pointeret, så klæder det ikke en kvinde, at rende rundt i en kæmpe kexekoger, og gøre sig dummere end hun egentligt er.
Det er nok at han-kønnet gør det, så tøser, tænk jer om!

:roll: :roll: :roll:

vil mene at i drenge skal tænke jer lige så meget om..Jeg synes fandme også i kan være grimme på kiks og især på syre og 2cb da jeres ansigt godt kan skifte form til det grimme .Hvis man kender dem man tripper med godt så synes jeg ikke man så meget får tid til se det grimme da jeg ikke fokusere så meget på det men på de små chamerende episoder der kan opstå men som sagt så er der ikke mange der bliver kønne på narko...man kan jo måske også bare lade være med at spise så mange kiks at man får det grimme opkogte fjæs på.Jeg kan nu godt se det grimme i piger der sidder til diverse morgenfester weekend efter weekend og lammer sig

you go girl men husk alt med måde og på det rette sted

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nashet skrev:
Damn, jeg synes det er en kedelig holdning du disker op med, Minimal...
Piger skal da ikke pakkes ind i vat og ophøjes (degraderes) til mændenes pyntedukker.
Jeg kan ærligt talt ikke forstå at den slags diskrimination tilsyneladende kan forekomme dig helt naturlig. Der er naturligvis forskel på kønnene både fysisk og mentalt, men vi lever trods alt ikke i en idealistisk romantik mere, og den der "piger skal ses, men ikke høres"-mentalitet må da skræmme ethvert pigebarn med lidt selvstændig omtanke væk. Retarder, bimbos og champagnepiger, der er vant til at blive behandlet som lort, stiller sig måske tilfreds, men en reelt interesseret person med lidt værdighed i livet, ville brække sig over sådan en behandling. Det er umuligt og synd at fjerne de typiske kønsroller, feminint og maskulint, og det spil de kan skabe mellem en mand og en kvinde, men vi fyre kan godt agere beskytter uden at opføre os som et svin eller en alfa-han :P
Lige netop idealiseringen og afskærmningen er jo umenneskelig og kan vel kaldes "omvendt racisme". Jeg ville virkelig føle mig disrespekteret, hvis jeg skulle stå model til den slags. Jeg gør ikke mig selv til fortaler for kvindernes rettigheder, og synes faktisk ofte de hardcore feminister kan virke ret åndssvage... Min pointe er derimod blot, at al schauvinisme og krænkende idealisering skaber splid og uværdiggør folk, uanset køn.

Jeg tror, du har taget nogle ting lidt mere alvorligt, end det var meningen. Min holdning er ikke, at piger skal være pyntedukker og holde deres kæft. Jeg synes bare, at det er pænt til piger at tage stoffer.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

tribe79 skrev:
Som andre har pointeret, så klæder det ikke en kvinde, at rende rundt i en kæmpe kexekoger, og gøre sig dummere end hun egentligt er.
Det er nok at han-kønnet gør det, så tøser, tænk jer om!

vil mene at i drenge skal tænke jer lige så meget om..Jeg synes fandme også i kan være grimme på kiks og især på syre og 2cb da jeres ansigt godt kan skifte form til det grimme .Hvis man kender dem man tripper med godt så synes jeg ikke man så meget får tid til se det grimme da jeg ikke fokusere så meget på det men på de små chamerende episoder der kan opstå men som sagt så er der ikke mange der bliver kønne på narko...man kan jo måske også bare lade være med at spise så mange kiks at man får det grimme opkogte fjæs på.Jeg kan nu godt se det grimme i piger der sidder til diverse morgenfester weekend efter weekend og lammer sig

you go girl men husk alt med måde og på det rette sted

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg er da altid vildt smuk på syre:) og dem jeg kender der tager syre, bliver også ret glade at se på.
Det der gør folk grimme på narko, er hungeren efter mere, og den manglende forståelse for omverdenen, der af og til kan opstå i et påvirket menneskes hoved

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
:yeah: men E kan altså bogstaveligt talt gøre folk tudegrimme ... basta!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Piger og drenge på kiks kan altså også være virkelig morsomme at se på. ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
Personligt har jeg aldrig haft trang til psykedelika, og tænker derfor heller ikke videre over det hvis jeg ser piger gør det..

Men altså, man vil jo gerne have en pige at dele sin verden med ikke? Så må det jo være at foretrække at få en der kan li' lige at tage lidt dillies og chille derhjemme med en stor røvfuld bask..

Uf.. savner en kæreste.. haha..

Junior medlem

Geografisk sted: Lolland
Tøser der tager stoffer er vel okay , men der mener man vel mere piger på 16-17 år .
Altså du er 20?? Er du så ik snart nået det tidspunkt hvor du lissom dine veninder sku sige "ad stoffer?"
20-årige der tager stoffer er simpelthen for klamt !

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Men 16-17 årige møgunger er værre på alle områder. Føj for satan siger jeg bare.
'Børn er dumme og grimme!' ...

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Karina90 skrev:
Tøser der tager stoffer er vel okay , men der mener man vel mere piger på 16-17 år .
Altså du er 20?? Er du så ik snart nået det tidspunkt hvor du lissom dine veninder sku sige "ad stoffer?"

ahva?..små snotdumme tøser på 16-17 år der render rundt nede i byen helt smadrede på amf og tror de er seje er da noget af det vamleste der findes!...i den alder har de ikke en skid styr på hvad de laver og de tror bare det er fedt at spille smart...føj...og atter føj...stoffer er ikke for små børn...

In our memories
Brugeravatar

Karina90 skrev:

Det er sgu da lige i den alder, at man tager stoffer... 20 år er ingen alder. Mange er bare tidligere på den, det gør det sgu ikke bedre.

Jeg må altså også være enig med CiNNiA...

Medlem

Karina90 skrev:

hvad er det lige du vil ha ud af dette forum egentligt, synes det virker som om du hevrken kan li hash eller stoffer.
synes nu også det er værre for 16årige at ta stoffer, end 20årige som ved hvad de laver

Titel:
Medlem
Brugeravatar

syntes det er dejligt når der er nogle veninder med til at fyre den af..... det kan sku ghodt blive lidt nederen de samme hoveder om igen..... det er altid dejligt med kvindeligt selvskab :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
mandenmh skrev:
syntes det er dejligt når der er nogle veninder med til at fyre den af..... det kan sku ghodt blive lidt nederen de samme hoveder om igen..... det er altid dejligt med kvindeligt selvskab :)

:yeah: Det giver sgu en god dynamik i gruppen med tøser hvis man tripper psykadelika... Syntes hel klart at piger har sit at bidrage med, udover end deres frække numser, patter og dådyrøjne...
Havde et meeegafedt psylletrip med min ekskæreste som havde sin helt egen ånd i forhold til når mig gutterne tumler rundt som chimpanser!

Jeg ville da også blive positivt overrasket hvis en af mine veninder fortalte mig at hun havde trippet alene og lært en masse om sig selv osv.

Dog vil jeg sige at piger måske burde vente lidt længere end drenge med psykadelika.. Måske fordi i er lidt mere emotionelt sårbare eller noget i den dur... Ka ik lige forklare det, er bare sådan en fornemmelse.... Men hvad ved jeg egentlig om piger, holder bare min kæft!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
Karina90 skrev:

Kære ven det var da ikke den sundeste holdning.

:(

Savner selv flere piger der kunne tag stoffer for det, det var. En fuldstændig offerløs handling, hvis gjort med ansvar og viden..'

Vi vel alle voksne mennesker, vi burde have lov til at gøre hvad vil..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

I de 21 år jeg har trippet, er jeg da bare blevet smukkere og smukkere for hvert trip :lol:
Minimal, og andre med samme indskrænkede holdning - tag jer da lidt sammen.
Det skuffer mig som kvinde, at der herinde findes sådanne mænd (eller smådrenge :!: ), som stadig lever i det 16 århundrede.
Nej, giv os nogle mænd der kan klare et modspil form af en fri, trippende, reflekterende og krævende/givende kvinde.

Kvinder, tøser, chicks er da fantstisk skønne, smukke og feminine på trip.
F.eks. en ting som mange af de mænd, jeg har trippet med har nydt godt af og elsket, er min glæde ved at pynte rummet med blomster o.lign. før trippet, og de små finesser som f.eks at sørge for at frugten bliver stillet frem...
Ved ikke om en vildt smittende latter er en tøse-ting - men fyrene kan altså ikke stå for en stjernehøj pige, der ruller rundt på gulvet af grin - vel?

Og så skal vi ikke have lov til at trippe lige så hårdt vi vil :cry: :evil:
Alle I stakkels fyre som synes om E, men samtidig ikke synes at piger skal trippe.... Hmmmm, hvad sker der lige dér?
Det skal da være med en kæreste som man bare elsker før under og efter.... Try it out.... (nå nej harm reduction...)

Desuden opponerer jeg mod kvinden som det dér evige sexsymbol - vi er sgu ikke alle blonde bimboes uden noget mellem ørerne.

Men ok, hvis I (minimal mfl) ikke har mere at byde på som mænd, så er det måske bedst, at I ikke spilder tiden for os tøser, der vil noget dybt, seriøst, spirituelt og livslangt med stofferne :!: (og med mændene.)
Nu skriver flere garanteret at "det mente jeg ikke så alvorligt osv..." - men så lad da for f... være med at skrive sådan noget forstokket og ignorant pis.

Det er en menneskeret at trippe!
Faktisk burde det stå i menneskerettighedserklæringerne at alle har rret til at trippe lige så tit og vildt de vil :)

Hmmm, denne mail har da givet mig viiiildt meget lyst til at trippe nu - men venter lige til rette set & setting - snart.....

Titel:
In our memories
Brugeravatar

banisteriopsis skrev:
I de 21 år jeg har trippet, er jeg da bare blevet smukkere og smukkere for hvert trip :lol:
Minimal, og andre med samme indskrænkede holdning - tag jer da lidt sammen.
Det skuffer mig som kvinde, at der herinde findes sådanne mænd (eller smådrenge :!: ), som stadig lever i det 16 århundrede.
Nej, giv os nogle mænd der kan klare et modspil form af en fri, trippende, reflekterende og krævende/givende kvinde.

Kvinder, tøser, chicks er da fantstisk skønne, smukke og feminine på trip.
F.eks. en ting som mange af de mænd, jeg har trippet med har nydt godt af og elsket, er min glæde ved at pynte rummet med blomster o.lign. før trippet, og de små finesser som f.eks at sørge for at frugten bliver stillet frem...
Ved ikke om en vildt smittende latter er en tøse-ting - men fyrene kan altså ikke stå for en stjernehøj pige, der ruller rundt på gulvet af grin - vel?

Og så skal vi ikke have lov til at trippe lige så hårdt vi vil :cry: :evil:
Alle I stakkels fyre som synes om E, men samtidig ikke synes at piger skal trippe.... Hmmmm, hvad sker der lige dér?
Det skal da være med en kæreste som man bare elsker før under og efter.... Try it out.... (nå nej harm reduction...)

Desuden opponerer jeg mod kvinden som det dér evige sexsymbol - vi er sgu ikke alle blonde bimboes uden noget mellem ørerne.

Men ok, hvis I (minimal mfl) ikke har mere at byde på som mænd, så er det måske bedst, at I ikke spilder tiden for os tøser, der vil noget dybt, seriøst, spirituelt og livslangt med stofferne :!: (og med mændene.)
Nu skriver flere garanteret at "det mente jeg ikke så alvorligt osv..." - men så lad da for f... være med at skrive sådan noget forstokket og ignorant pis.

Det er en menneskeret at trippe!
Faktisk burde det stå i menneskerettighedserklæringerne at alle har rret til at trippe lige så tit og vildt de vil :)

Hmmm, denne mail har da givet mig viiiildt meget lyst til at trippe nu - men venter lige til rette set & setting - snart.....

Der er lige nogle ting, du må forstå... Jeg har aldrig oplevet nogen piger på rigtig psykedeliske stoffer, hvad jeg ved af. Jeg taler derfor om de piger, jeg har set, som er piger på ecstasy, amfetamin, coke, alkohol osv. Jeg synes ikke på nogen måde, at piger bliver mere tiltrækkende af at fylde stoffer i sig, tværtimod. Dagen efter sådan en tur har de mistet den charme, de måske besidder. Og jeg synes heller ikke, at det er charmerende at se en pige ralle rundt på gulvet. Det gør mig næsten ondt at se. Det er ikke en ignorant holdning, jeg har. Jeg har bare mere sympati for piger end for drenge, fordi piger er naturligt mere skrøbelige og ømme, og jeg ikke synes, at de skal være i et råt mandemiljø. Derfor kan jeg ikke lide at se dem fucke sig selv op. I hvert fald hvis de har vundet min sympati på en eller anden måde. De fleste tøser, der æder kiks og tager streger, de siger mig ikke en skid. Jeg kan ikke lave om på, at de ikke siger mig noget. Det er ikke min holdning, det er mine følelser. Så jeg synes altså, at du kører den ud et sted, hvor det handler om noget helt andet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jamen, det er da totalt ligegyldigt om det er fyre eller piger, der vælter rundt på coke, amf. m.m.
Det er da lige sørgerligt at se på - uanset køn eller ej....
Og sorry hvis jeg misforstod dig lidt :wink: men synes at din holdning til vores rettigheder i forhold til div. stoffer stinker.
Glæd dig til du oplever piger på rigtige psykedelika, og ikke de "dårlige" stoffer.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

banisteriopsis skrev:
Jamen, det er da totalt ligegyldigt om det er fyre eller piger, der vælter rundt på coke, amf. m.m.
Det er da lige sørgerligt at se på - uanset køn eller ej....
Og sorry hvis jeg misforstod dig lidt :wink: men synes at din holdning til vores rettigheder i forhold til div. stoffer stinker.
Glæd dig til du oplever piger på rigtige psykedelika, og ikke de "dårlige" stoffer.

Amf og coke er generelt sørgelige stoffer (selvom de kan være lækre), ja. Nu må du ikke tro, at jeg ikke synes, at piger skal have de samme rettigheder, hvad det angår. Jeg siger sådan set bare, at mig scorer du ikke ved at fucke rundt i en lykkerus. :wink: Jeg kunne faktisk godt tænke mig at opleve piger på psykedeliske stoffer, men jeg har endnu ikke mødt en, som ikke bare var lam på alt muligt også...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Om man, fordi man er af et andet køn, ikke må indtage eller gøre det samme som en anden burde helst ikke engang komme op som et spørgsmål. Minimal: Ret nu din attitude, drop den abementalitet, ring til din mor og bed hende lære dig lidt god tone og nogle manérer over for kvinden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]