I de 21 år jeg har trippet, er jeg da bare blevet smukkere og smukkere for hvert trip
Minimal, og andre med samme indskrænkede holdning - tag jer da lidt sammen.
Det skuffer mig som kvinde, at der herinde findes sådanne mænd (eller smådrenge

), som stadig lever i det 16 århundrede.
Nej, giv os nogle mænd der kan klare et modspil form af en fri, trippende, reflekterende og krævende/givende kvinde.
Kvinder, tøser, chicks er da fantstisk skønne, smukke og feminine på trip.
F.eks. en ting som mange af de mænd, jeg har trippet med har nydt godt af og elsket, er min glæde ved at pynte rummet med blomster o.lign. før trippet, og de små finesser som f.eks at sørge for at frugten bliver stillet frem...
Ved ikke om en vildt smittende latter er en tøse-ting - men fyrene kan altså ikke stå for en stjernehøj pige, der ruller rundt på gulvet af grin - vel?
Og så skal vi ikke have lov til at trippe lige så hårdt vi vil
Alle I stakkels fyre som synes om E, men samtidig ikke synes at piger skal trippe.... Hmmmm, hvad sker der lige dér?
Det skal da være med en kæreste som man bare elsker før under og efter.... Try it out.... (nå nej harm reduction...)
Desuden opponerer jeg mod kvinden som det dér evige sexsymbol - vi er sgu ikke alle blonde bimboes uden noget mellem ørerne.
Men ok, hvis I (minimal mfl) ikke har mere at byde på som mænd, så er det måske bedst, at I ikke spilder tiden for os tøser, der vil noget dybt, seriøst, spirituelt og livslangt med stofferne

(og med mændene.)
Nu skriver flere garanteret at "det mente jeg ikke så alvorligt osv..." - men så lad da for f... være med at skrive sådan noget forstokket og ignorant pis.
Det er en menneskeret at trippe!
Faktisk burde det stå i menneskerettighedserklæringerne at alle har rret til at trippe lige så tit og vildt de vil

Hmmm, denne mail har da givet mig viiiildt meget lyst til at trippe nu - men venter lige til rette set & setting - snart.....