Jeg har nu erfaringer med over halvtreds forskellige psykoaktive stoffer, og har været interesseret i disse i ca. fem år. Jeg er nået frem til en kort liste over min foretrukne rusmidler i forskellige sammenhænge. Så den liste vil jeg da lige bidrage med til tråden.

I sociale sammenhænge, hvor alkohol desværre (efter min mening) er det foretrukne rusmiddel blandt unge, har jeg valgt at bruge et alternativ, hvorved jeg opnår nogenlunde samme stindstilstand som mine jævnaldrende ved private fester. Jeg foretrækker at undgå det organiske opløsningsmiddel og benytter mig derfor af
GHB.
Men
GHB er desværre ikke altid nok til større fester eller ved særlige begivnheder, og derfor benytter jeg mig indimellem af en stimulans, der går godt med
GHB. Lige for tiden er det foretrukne
kokain, som på trods af prisen giver mig præcis den rus, jeg søger i kombination med
GHB i sådanne sammenhænge.
Psykedelika har altid haft min største interesse, men bruges selvfølgelig i helt andre sammenhænge, nemlig trip-sessioner med venner, der har fælles interesse. Desværre er jeg psykisk ustabil, og har derfor valgt at stoppe med psykedelika, men det hænder da, jeg eksperimenterer med
ketamin, som er et fantastisk psykedelisk dissociativ, jeg længe har haft stor glæde af.
Jeg kan ikke anbefale nogle, at følge mit brug af rusmidler, men jeg har selv stor glæde af det. Det hænder da også, jeg tager andet af og til, men dette er nu engang en opsummering af mine foretrukne rusmidler på nuværende tidspunkt.