Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Enten ketamin eller methylone... ka slet ikke bestemme mig.... det to forskellige ting men de begge ret fede:)

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg har draget min egen konklusion ud fra denne topic:

Trods store indtagelse af ulovlige stoffer, så er det stadig alkohol folket vender tilbage til.

For mange ulovlige stoffer er kedeligt i længden men når det kommer til alkohol så er dens bedøvende effekt på sans og hæmning uimodståelig. :D

Cannabis og alkohol er dejlig!

Medlem
Brugeravatar

Valget står mellem Svampe eller Cannabis, og det er utrolig svært at vælge, for de har begge nogle fordele og ulemper.

Den oplevelse man kan få på svampe synes jeg er så meget vildere, mere interessant og mere intens osv end Cannabis.
Men Cannabisrusen er altså en vinder hver gang, og det er noget man kan tage meget oftere end svampe. Og selvfølgelig hyggen ved at rulle joints, og ryge dem sammen med ens bedste venner.

Tror sgu ikke jeg kan vælge mellem de to, så det bliver sgu begge dele :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
MDMA! 400-500mg på en aften, så er det hyggen sikret!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Methylone, hvis det ikke er skamcuttet med alt mulig lort.

ellers slår fadbamser aldrig fejl :)

Medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:

Trods store indtagelse af ulovlige stoffer, så er det stadig alkohol folket vender tilbage til.

For mange ulovlige stoffer er kedeligt i længden men når det kommer til alkohol så er dens bedøvende effekt på sans og hæmning uimodståelig. :D

Da jeg var yngre og ikke havde andet tilgængeligt, brugte jeg også alkohol en del som rusmiddel, men nu efter jeg har oplevet THC, Opiater og MDMA brækker jeg mig nærmest over at tænke på alkohol.
- Det smager klamt.
- Det fylder maven/blæren op med klam væske.
- Man kan ikke spise noget under indtagelse pga. klam smag i munden og kvalme.
- Kvalme både under og efter intagelsen.
- Rusen er flad og kedelig.
- Tømmermændene fra alkohol er stadig det værste jeg har oplevet noget stof præstere.

Jeg prøvede at drikke mig stiv her nytårsaften efter ikke at have rørt alkohol i flere år, og det var da bare spild af penge, hjerneceller og en aften hvor man kunne have indtaget noget ordentligt.

Men alt dette er selvfølglig bare min personlig mening. :cheers:

Back on topic: Personligt favoritstof = MDMA :D

Silver_Bullet

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Psycheholic skrev:

Hvis man kunne købe ketamin lsd og mdma i et hvert supermarked, til rimelige penge, så ville jeg vende tilbage til de stoffer oftere end jeg gør.

alkohol er ikke så galt igen. det giver en dejlig eufori. - for mit vedkommende har alkohol (udover de skadelige effekter) bare den triste virkning at jeg aldrig føler mig mættet.. Konsekvens: afsindige tømmermænd og idiotisk adfærd

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har nu erfaringer med over halvtreds forskellige psykoaktive stoffer, og har været interesseret i disse i ca. fem år. Jeg er nået frem til en kort liste over min foretrukne rusmidler i forskellige sammenhænge. Så den liste vil jeg da lige bidrage med til tråden. :D

I sociale sammenhænge, hvor alkohol desværre (efter min mening) er det foretrukne rusmiddel blandt unge, har jeg valgt at bruge et alternativ, hvorved jeg opnår nogenlunde samme stindstilstand som mine jævnaldrende ved private fester. Jeg foretrækker at undgå det organiske opløsningsmiddel og benytter mig derfor af GHB.

Men GHB er desværre ikke altid nok til større fester eller ved særlige begivnheder, og derfor benytter jeg mig indimellem af en stimulans, der går godt med GHB. Lige for tiden er det foretrukne kokain, som på trods af prisen giver mig præcis den rus, jeg søger i kombination med GHB i sådanne sammenhænge.

Psykedelika har altid haft min største interesse, men bruges selvfølgelig i helt andre sammenhænge, nemlig trip-sessioner med venner, der har fælles interesse. Desværre er jeg psykisk ustabil, og har derfor valgt at stoppe med psykedelika, men det hænder da, jeg eksperimenterer med ketamin, som er et fantastisk psykedelisk dissociativ, jeg længe har haft stor glæde af.

Jeg kan ikke anbefale nogle, at følge mit brug af rusmidler, men jeg har selv stor glæde af det. Det hænder da også, jeg tager andet af og til, men dette er nu engang en opsummering af mine foretrukne rusmidler på nuværende tidspunkt.

Senest rettet af DrK 10 jan 2010 04:11, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

MDMA og ketamin, helt klart :)

Medlem
Brugeravatar

Balle sagde det..
Ketamin,lsd,mdma,lattergas og hash er den ultimative psykedeliske kombo.

Stodder
Brugeravatar

Methylon, skarpt forfulgt af 2c-b. Komboen af de to er også ganske fantastisk...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
1. MDMA helt klart det bedste stof. Holder dog lange pauser i mellem hver session da jeg ikke vil miste magien.

2. Opiater da de giver en utrolig dejlig rus.

3. LSD fordi man får det så fantastisk godt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
KETAMIN - Sikker vinder, kan bruges i stort set alle situationer, og i forskellige doser. Jeg er dog forfalden til misbrug af dette, så holder meget igen for tiden.

GHB (10-15 gram over en aften) og MDMA (ca. 1 gram over en aften) kæmper om anden pladsen, og 2c-b (25-35 mg.) og DMT (30-80 mg.) kæmper tæt om 3 pladsen.

Medlem

Child of Aum skrev:
Enten ketamin eller methylone... ka slet ikke bestemme mig.... det to forskellige ting men de begge ret fede:)

PLUR

said it. + cannabis.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Sjovt at se du har ændret mening CoA.

Anyway: Rød(s)vin

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Foran skærmen, med pot og pils
Synes sku det er svære at vælge, men vil mene det er:
1. L.S.D :gud:
2. MDMA :roll:
3. Pils i stride strømme :cheers:
4. Keta :)
5. Amfetamin. IKKE SKAM CUTTET LORT :hm:

Ved ikke lige hvor jeg skal putte røgen ind. synes den høre med til det hele næsten hehe

Dedikeret medlem

LSD og 2C-B, uden tvivl :-)

Medlem
Brugeravatar

1. Kokain
2. Salvia Divinorum :lol:
3. N2o

Medlem

Jeg er helt tosset med Oxycodon! Det giver en dejlig afslappende og euforisk rus, uden at man bliver alt for lam. Det har en styrke der gør, at man ikke behøver at tage særlig meget af gangen i forhold til de mest gængse andre opioider for at opnå en dejlig chiller'n effekt. Og så synes jeg overhovedet ikke, at abstinenserne er særlig slemme. Da jeg løb tør og tog en kold tyrker efter en måned med 80 mg om dagen, oplevede jeg ikke andet end lidt tynd afføring og rastløs søvn.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Hmm.. Jeg er hoppet af alkoholvognen siden sidste post... såeh.. det må vel være psychedelika, frisk luft, vand og god mad den står på nu ;-P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]