Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem

Budha skrev:
MDMA Styre og præcis det med musikken der, jeg har det som om jeg er på mdma når jeg høre det musik som jeg hørte mens jeg var på mdma. det ændre ens liv ( på en NICEEEEEEE måde )

.... eller, det KAN ændre éns liv på en "NICEEEEEEE" måde, men måske også medvirke til en depression ugen efter som man aldrig kommer af med?

Tilbedelsen til et stof som MDMA i dit indlæg giver mig en speciel følelse af medlidenhed og foragt.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg har kun taget MDMA 4 gange og jeg har slet ikke nogen fremtidende planer om at gøre det igen . jeg har lige mødt en sød pige så jeg er stoppet med alt bortset fra lidt hash en gang imellem når jeg for lov

Insane psychedelia user!

ExobiT skrev:
Krystallerne i posen var mellem store nogle helt hvide en enkelt eller 2 en lille smule brune i det jeg har fået af vide af min ven at jeg faktisk virkede meget brændt :/ og jeg kan huske at da jeg skulle tage bane 3 fik jeg en lille smule kvalme og ved bane 4 så fik jeg faktisk en del kvalme men det skulle jo væk så fik da også den 5 ned :P hehe men med en del kvalme og når jeg tænker tilbage kan jeg faktisk huske at jeg blev påvirket af det især da min balance evne var ret dårlige og faldt ned af en trappe hehe

jeg får 4 gram imorgen som jeg så skal dele med en ven over en 2 5 måneder (nej jeg vil ikke koge min hjerne)

det skal lige siges at jeg arbejder fuldtid som deejay og at jeg gjorde det på arbejdet så var nok en del koncentrert om musikken den aften nok derfor jeg ikke lagde så meget mærke til at jeg nok kogte :p

nu har jeg ikke gidet at læse hele tråden igennem, så ved ikke om det er blevet sagt... men det kan godt have noget at gøre med at du har sniffet dit mdma. mdma virker stort set ikke på mig når jeg sniffer det.. lav istedet nogle bomber. eller tyg krystallerne og hold dem i munden til de er opløst. det smager godt nok lidt grimt, men det virker, og det virker næsten med det samme...

peace..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
men det virker, og det virker næsten med det samme...

Oral indtagelse virker netop IKKE næsten med det samme, i modsætning til nasal-.

Insane psychedelia user!

psycofanten skrev:
eller tyg krystallerne og hold dem i munden til de er opløst. det smager godt nok lidt grimt, men det virker, og det virker næsten med det samme...

peace..

det gør det sku på mig ihvertfald...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

psycofanten skrev:
ExobiT skrev:
Krystallerne i posen var mellem store nogle helt hvide en enkelt eller 2 en lille smule brune i det jeg har fået af vide af min ven at jeg faktisk virkede meget brændt :/ og jeg kan huske at da jeg skulle tage bane 3 fik jeg en lille smule kvalme og ved bane 4 så fik jeg faktisk en del kvalme men det skulle jo væk så fik da også den 5 ned :P hehe men med en del kvalme og når jeg tænker tilbage kan jeg faktisk huske at jeg blev påvirket af det især da min balance evne var ret dårlige og faldt ned af en trappe hehe

jeg får 4 gram imorgen som jeg så skal dele med en ven over en 2 5 måneder (nej jeg vil ikke koge min hjerne)

det skal lige siges at jeg arbejder fuldtid som deejay og at jeg gjorde det på arbejdet så var nok en del koncentrert om musikken den aften nok derfor jeg ikke lagde så meget mærke til at jeg nok kogte :p

nu har jeg ikke gidet at læse hele tråden igennem, så ved ikke om det er blevet sagt... men det kan godt have noget at gøre med at du har sniffet dit mdma. mdma virker stort set ikke på mig når jeg sniffer det.. lav istedet nogle bomber. eller tyg krystallerne og hold dem i munden til de er opløst. det smager godt nok lidt grimt, men det virker, og det virker næsten med det samme...

peace..

Virker ikke nasalt? MDMA virker netop langt mere intenst nasalt samt kortvarigere.
Smager "lidt" grimt? MDMA smager absolut ækelt.
Virker næsten med det samme oralt? Der går minimum en halv time.

Lyder ikke som MDMA i mine ører...

Insane psychedelia user!

Resist skrev:
psycofanten skrev:
ExobiT skrev:

peace..

Virker ikke nasalt? MDMA virker netop langt mere intenst nasalt samt kortvarigere.

Lyder ikke som MDMA i mine ører...

som der står, virker det stortset ikke på mig når jeg sniffer det..
synes nu ikke det smager særligt grimt,overhovedet ikke noget i forhold til amfetamin... men det er vel en smagssag..

når jeg tager mdma, tager jeg altid krystallerne ind i munden og tygger dem til de er helt knust. også sutter jeg på det knuste pulver til det er helt opløst/væk...
-og det virker sku næsten med det samme, der går måske 5min til et kvarter...

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Jeg kan bedst lide at tage 100mg i en gellatine kapsel også 50mg til næsen 1 time efter :D det kan klart anbefales :D eller hvis det virkelig skal vare vildt så tage 100mg til næsen istedet for 50mg :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Resist skrev:

Forudsat at folk kan finde ud af at det, uden at sluge halvdelen, og resten som dinglerebs i næsen.
Resist skrev:

"lidt" grimt? Ja når det er cuttet op med en cheseburger i forholdet 1/1000
Resist skrev:

Som pille eller kapsel. MDMA opløst i vand og så indtaget som væske, man bliver traumatiseret af smagen, men effekten er næsten instant på tom mave.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]