Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Synes min tråd er blevet ot?

:offtopic:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du overvejet bare at droppe stofferne så? :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes I burde tage den over PM.
Og Guldbajer: nogle af mine venner er også "naturlige hardheads", mærkede fx. ikke 15mg 2-cb nasalt. Sådan, overhovedet.

Og til ZloR: prøv at tage lidt fri fra stoffer.. feels good man + du rister ikke din hjerne så meget. Du vil vel også gerne blæse, når du er gammel? :- ))

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

HEY HEY!

jeg tager ikk nær så meget som før! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du ikke er sikker på om toxiteten af et stof følger dosen eller effekten er det jo en slem risiko at tage.

Medlem

Tag den over pm!! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
første gang jeg drømte efter lørdagens lede emma tur var inat, havde den skumleste drøm jeg har haft længe, og jeg kunne huske meget af den og rimelig klart som jeg ellers ik plejer, lidt kedelidt for den gik ud på at jeg var i en knivfight 2v1, mig alene vs 2 gamle kammerater jeg ik snakker med mer. hver gang vi stak hinanden skete der ik noget, men jeg var stadig sindsyg bange for at blive stukket hver gang, og løb rundt og skreg og parerede slag/stik, selvom jeg burde have opfattet at det ik ville gøre ondt? O_O

oplever tit at jeg har disse slags drømme og kan huske dem tydeligt efter emma ture, det stopper dog 1-2 dage efter afterglowet er daset af

Junior medlem

Jeg oplever også selv rigtig mange underlige drømme, der også er så virkelige at når jeg er vågnet at jeg stadig tror jeg er i drømmen. Der går ca. 20-30 min før jeg opfatter det egentlig bare var en drøm.
Oplever også hver gang, når jeg har været en tur på MDMA, at når jeg skal tage min første søvn efter MDMA, at jeg vågner med spjæt og chok måske 15-20 gange inden jeg falder helt i søvn. Plus jeg også har fået fortalt af min kæreste at jeg laver rigtig mange spændinger i hele kroppen når jeg sover. Hvad skyldes de chok, spjæt og spændinger?

Medlem

LIB

De spændinger laver jeg også når jeg sover. jeg spjætter også helt vildt inden jeg falder jeg søvn også vågner jeg igen..

Har desværre ingen forklaringer på det..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LIB skrev:
Jeg oplever også selv rigtig mange underlige drømme, der også er så virkelige at når jeg er vågnet at jeg stadig tror jeg er i drømmen. Der går ca. 20-30 min før jeg opfatter det egentlig bare var en drøm.
Oplever også hver gang, når jeg har været en tur på MDMA, at når jeg skal tage min første søvn efter MDMA, at jeg vågner med spjæt og chok måske 15-20 gange inden jeg falder helt i søvn. Plus jeg også har fået fortalt af min kæreste at jeg laver rigtig mange spændinger i hele kroppen når jeg sover. Hvad skyldes de chok, spjæt og spændinger?

det lyder da kedeligt.. oplever nogle gange at "spjætte" ala kuldegysninger, men det sker mest lige omkring peaked når jeg er mest blæst

har aldrig hørt om noget så slemt som dit tilfælde

hvilke doser tager du ?

og er der andre der oplever samme ?

det lyder ik helt normalt, og måske du skulle passe på med mdma'en hvis du får det sådan efterfølgende

Medlem

Crime..

jeg får samme bivirkninger når jeg kommer hjem fra en psytrance fest med en go blæser på emma i +700mg dosering..

Har en teori om at du spjætter meget mere hvis du har danset i 8 timer end hvis du bare har stået stille og 8 timer og kogt til en fest..

Når du har danset i 8 timer vil din krop automatisk være meget mere træt også vil din hjerne måske sende forkerte signaler som de evt skriver her

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1629962.ece

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Crime..

jeg får samme bivirkninger når jeg kommer hjem fra en psytrance fest med en go blæser på emma i +700mg dosering..

Har en teori om at du spjætter meget mere hvis du har danset i 8 timer end hvis du bare har stået stille og 8 timer og kogt til en fest..

Når du har danset i 8 timer vil din krop automatisk være meget mere træt også vil din hjerne måske sende forkerte signaler som de evt skriver her

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1629962.ece

der har du nok en rigtig god pointe, det er først her på de sidste jeg er begyndt at danse sådan rigtig, før i tiden var jeg bare kokser typen der sad i hjørnet og dansede i mit eget univers, måske derfor jeg aldrig har følt det så slemt

alt i alt er det vel bare kroppen generalt der er helt kneppet efter en hård tur

btw, har drømt om knivfight 3 gange på 5 dage, og de 3 er de eneste jeg kan huske, rimelig skummelt xD. og de har alle sammen ekstreme følelser og klarhed som mine sædvanlige emma drømme, og det er 9 dage siden tam tam

jeg har heller ik røget så heftigt som jeg plejer her de sidste dage, tror os der er noget mellem emma afterglow og ens drømme, de bliver godt nok mærkelige

oplever du osse at måden du ser på i drømmen nogle gange er ligesom er være på mdma ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg oplever at jeg "falder i søvn" men ikke helt faldet i søvn, altså jeg drømmer at jeg ligge i sengen med åbne øjne og der så sker mærkelige ting men at jeg kan åbne øjnene når som helst.

Sidst på ethylone (ved godt det er ikke er MDMA, men det er sgu ikke langt fra) lå jeg med lukkede øjnene og stirrede ud i værelset (Altså jeg "drømte" / "sov") og så tændte fjernsynet (Troede jeg i min "drøm") og så rejser jeg mig og hov det er da allerede slukket.

Jeg har ingen idé om hvor lidt/meget mening det giver.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Mdma er en af de stoffer jeg har opført mig pænest med, helt simpelt fordi jeg kan mærke at det smadre mig. Det rammer hårdere end noget andet jeg har prøvet, og jeg har aldrig taget mere end 300 mg på et døgn. Og kun 2 gange med under en måneds mellemrum.

Jeg kan godt forstå du er vild med det, men med mindre du har fået din dødsdom, er der mange weekender endnu at udforske det i. Hvorfor skal det være så hovedløst? Har du et ønske om at dø? Flygter du fra noget, jeg fatter det ikke.

Stoffers lykke er ikke noget du får, det er noget du stjæler fra din fremtid. Din fremtid bliver ikke værd at leve med de vaner du har.

Grunden til at man ikke tager stilling til dit drømmeproblem, er fordi det er fuldkommen useriøst. Du skal takke hvad end du tror på, for at det er det eneste du er ramt af endnu. Jeg kan garantere dig du får det værre, ligegyldigt hvor pænt du opfører dig fra nu af. Det eneste der er op til dig, er hvor meget værre og hvor længe du skal gennemleve det.

MDMA kan man blive ved at nyde, hvis man kan holde sig til 2-4 gange om året. Men for dig er det snart forbi, og med god risiko for du aldrig kan få det igen.

Mvh.
Anarkrig

Dedikeret medlem

Anarkrig skrev:
Mdma er en af de stoffer jeg har opført mig pænest med, helt simpelt fordi jeg kan mærke at det smadre mig. Det rammer hårdere end noget andet jeg har prøvet, og jeg har aldrig taget mere end 300 mg på et døgn. Og kun 2 gange med under en måneds mellemrum.

Jeg kan godt forstå du er vild med det, men med mindre du har fået din dødsdom, er der mange weekender endnu at udforske det i. Hvorfor skal det være så hovedløst? Har du et ønske om at dø? Flygter du fra noget, jeg fatter det ikke.

Stoffers lykke er ikke noget du får, det er noget du stjæler fra din fremtid. Din fremtid bliver ikke værd at leve med de vaner du har.

Grunden til at man ikke tager stilling til dit drømmeproblem, er fordi det er fuldkommen useriøst. Du skal takke hvad end du tror på, for at det er det eneste du er ramt af endnu. Jeg kan garantere dig du får det værre, ligegyldigt hvor pænt du opfører dig fra nu af. Det eneste der er op til dig, er hvor meget værre og hvor længe du skal gennemleve det.

MDMA kan man blive ved at nyde, hvis man kan holde sig til 2-4 gange om året. Men for dig er det snart forbi, og med god risiko for du aldrig kan få det igen.

Mvh.
Anarkrig

HAHA :rocking: ! ja hvis ik han havde fået en dødsom, så har han satme da, nu :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Stoffers lykke er ikke noget du får, det er noget du stjæler fra din fremtid.

Genialt. :D

Junior medlem

Hej

En enkelt pointer fra mit synspunkt mht. søvn og drømme.
Jeg har i perioder gået en del ud og der rykket MDMA - nogle gange mange weekender i streg. Jeg har også holdt pauser fra stofferne i flere år, men stadig gået ud og bare drukket alkohol, da jeg på et tidspunkt fik nok af stofferne.
Nu er jeg tilbage, hvor jeg engang imellem tager lidt MDMA og nogle gange går ud i en weekend uden stoffer.
Jeg har haft mærkelige drømme og alt, hvad du beskriver i både perioder med stoffer og perioder uden stoffer. Afhængig af hvem, man er kan det være at det, at man har en stærk oplevelse med musikken, festen med/uden stoffer og SAMTIDIG fucker sin søvn fuldstændig op fordi man springer et døgn over giver nogle mega weird drømme som det måske kan tage nogle dage med almindelig døgnrytme at rette op på....
Jeg afviser ikke, at den måde, du kører på medvirker kraftigt til at fucke din søvn op, for det vil jeg vædde på den gør. Men livsstilen med fester hele weekenden UDEN stoffer kan også give noget af det samme.

Take care

Medlem
Brugeravatar

havde os en ordenlig emma tur i weekenden fra fredag til søndag og sådan var det os sidste weekend.... det har så resulteret i stød i hjernen, og de mest syrerealistike drømme jeg nogensinde har haft og et vildt flashback fra et sted jeg er i tvivler findes... selvom jeg har taget mdma før hvor alle de her ting faktisk aldtig er sket før. men noget siger mig som der bliver nævn i denne tråd... lad være at fyre det i dig hver weekend på emma hun fucker dig bare op...

forresten mit råd... ihvertfald som jeg synes virker lidt på mig... det er massere frugt... og slik..
ting som dig gør dig glad , være sammen med nogen venner så du ikke tænker på den nedtur du render
rundt med selvom det er en klump i hjertet.. så kan du måske være sikker på at slippe for mærkelige drømme
eller lære Klar Drømme (Lucid dream) = at kunne kontrollere din drøm delvist

Medlem

Har aldrig haft nedtur over mdma, kun de mærkelige drømme og spjættede meget inden jeg faldt i søvn..

har stadig de drømme. men nu de fede at udforske! :D

men ja det var noget af en omgang jeg havde gang i , i sommers..

Holder også mine pauser fra mdma nu 4 uger Minimum.

Medlem
Brugeravatar

Har aldrig haft nedtur over mdma, kun de mærkelige drømme og spjættede meget inden jeg faldt i søvn..

har stadig de drømme. men nu de fede at udforske! :D

men ja det var noget af en omgang jeg havde gang i , i sommers..

Holder også mine pauser fra mdma nu 4 uger Minimum.

jeg forstår det bare ikke.. jeg har haft taget meget emma i sin tid.. men det først nu jeg er begyndt at drømme og få stød (Lyn) i hjernen og spjætte..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]