Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 15:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Ja okey, tror ikke at det er unormalt. Kender flere der bliver meget følsomme efter et trip, sikkert fordi at man er lidt skrøbelig på eftervirkningerne.

Dog har jeg kun oplevet tre gange at have det dårligt efter et trip. Førstegang på Meskalin, der var det bare nedtur, engang på et forfærdeligt LSD trip, og engang på en uheldig dosering af Zopiclone der har lidt natskygge egenskaber hvor jeg ikke faldt i søvn, og fik ægte hallucinationer. Det skal ikke ske igen!

Lyder uhyggeligt, hvad mener du er ægte hallucinationer? Det er vel kun hallucinationer hvis man ser ting som egentlig ikke er der?

Måske jeg har misforstået ordets betydning! :)

Visuals kan vel også virke ægte?

Nej jeg tror, du har ret. Jeg oplevede også forskelligt, der rent fysisk ikke var der. Alt fra lasere til mennesker, kryb og slanger.

Visuals er også ægte, men der er man ikke i tvivl om, om det er visuals eller ej. Med hallucinationer lignende det jeg oplevede af Zopiclone, er man i tvivl om, om det er hallucinationer, eller om det er fysiske objekter. Man kan ikke se nogen forskel på, om det i realiteten er andre fysiske mennesker, eller om det er hallucinationer. Dog kan man mærke det, hvis man er skarp.

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Nej jeg tror, du har ret. Jeg oplevede også forskelligt, der rent fysisk ikke var der. Alt fra lasere til mennesker, kryb og slanger.

Visuals er også ægte, men der er man ikke i tvivl om, om det er visuals eller ej. Med hallucinationer lignende det jeg oplevede af Zopiclone, er man i tvivl om, om det er hallucinationer, eller om det er fysiske objekter. Man kan ikke se nogen forskel på, om det i realiteten er andre fysiske mennesker, eller om det er hallucinationer. Dog kan man mærke det, hvis man er skarp.

Ved ikke så meget om det, men hvis man ser ting som reelt ikke er der, og f.eks ser afdøde eller lignende, så kan man vel godt fornemme det som sker ikke er ægte eller hvad man skal kalde det, for det er jo ægte nok, vi er bare blændet til hverdag overfor disse "evner" til at se.

Fik testet min mescaline HCL og den så positiv ud med en Marquis test fra Bunk Police, så tog 50mg igår og kunne tydeligt mærke det efter 2 timers tid på trods af min medicin, og jeg blev sgu noget træt på et tidspunkt, røg også noget rigtigt god zero zero, den ægte af dem, måske derfor jeg blev træt, men følte faktisk ikke jeg sov, men da jeg vågnede havde jeg en fornyet energi, jeg vil mene jeg kunne fornemme dette i en 17-18 timers tid før det var helt ovre, hvilket overrasker mig lidt når jeg kun tog en microdosering! :)

Jeg er i hvert fald glad for jeg ikke startede ud med 3-700mg, så var jeg da blevet vildt blæst! :D

Jeg kunne ikke se nogen forskel. Hvis der havde været, eller hvis var fysiske mennesker tilstede, kunne jeg ikke se det. Prøv og læs nogle rapporter med de stærke natskygger, det er ikke for sjov! Jeg tror du har ret i, at vi er blændet til dagligt, sådan at vi ikke formår at se disse ting, men det kan der være en grund til. Det er simpelten ikke alt man vil se, eller kan håndtere.

Det er skønt, men også helt utroligt. Det er den samme længde det tog for mig med 400mg, og enda i kombination med forskelligt andet der forlængede oplevelsen, da jeg kedede mig lidt. Men alt tilsammen var helt fantastisk.
Noget andet jeg kan nævne er, at jeg slet ikke brækkede mig dennegang, hvilket er besynderligt da jeg altid plejer at brække mig. Men det gjor jeg ikke, der var ingen kvalme.

Vores tolerancer er vidst vidt forskellige, da jeg bare akkurat kan mærke 50mg i et par timer. 100mg i 4 timer måske.

Det ville også være for dumt at starte ud med 700mg, det er jo en heavy dose.

Medlem

Ø Tripperen! skrev:
Jeg kunne ikke se nogen forskel. Hvis der havde været, eller hvis var fysiske mennesker tilstede, kunne jeg ikke se det. Prøv og læs nogle rapporter med de stærke natskygger, det er ikke for sjov! Jeg tror du har ret i, at vi er blændet til dagligt, sådan at vi ikke formår at se disse ting, men det kan der være en grund til. Det er simpelten ikke alt man vil se, eller kan håndtere.

Det er skønt, men også helt utroligt. Det er den samme længde det tog for mig med 400mg, og enda i kombination med forskelligt andet der forlængede oplevelsen, da jeg kedede mig lidt. Men alt tilsammen var helt fantastisk.
Noget andet jeg kan nævne er, at jeg slet ikke brækkede mig dennegang, hvilket er besynderligt da jeg altid plejer at brække mig. Men det gjor jeg ikke, der var ingen kvalme.

Vores tolerancer er vidst vidt forskellige, da jeg bare akkurat kan mærke 50mg i et par timer. 100mg i 4 timer måske.

Det ville også være for dumt at starte ud med 700mg, det er jo en heavy dose.

Sygt nok! Rendte og åd pigæblekerner som ung, måske jeg HAR taget skade! :D

Må læse mere om det, så vidt jeg ved er der tale om tropaner, altså gift ikke? Det lyder ikke som noget jeg turde afprøve på mig selv, det har jeg dog mit liv for kært til selvom jeg nu ved der er mere i livet end bare at være menneske, glæder mig til at få prøvet det DMT en dag, rart det bare ligger klar til man får mod på det! :D

Det har du ret i, tænk engang hvis man skulle leve sådan for evigt, så ville man slet ikke passe ind i slaveriet de har kørende, det går ikke! :) Fuck den 1%, håber sgu lidt de 99% snart får nok af slaveriet så vi kan få en verden der er til at holde ud at se på! :)

Jeg havde ikke taget min medicin med vilje for at få en bedre virkning da jeg ved jeg i forvejen er ret hæmmet på det punkt, men det virkede sgu til det mescalito sparkede godt igennem alligevel, ikke noget voldsomt, men jeg kunne tydeligt mærke det og hashen gjorde det kun federe, faldt dog i søvn efter måske 8-10 timer da jeg blev træt, men da jeg lagde mig fik jeg samme følelse som når jeg har taget LSD, kunne ikke sove, kun blunde, virker næsten som lidt trance agtigt, satme svært at beskrive med det medicin jeg får, men hey, godt jeg ikke får MAOI hæmmere, så var jeg nok død! :(

Jeg hørte nogle sige at mescalinet skulle være meget udrensende og afgiftende, og det føltes også meget sådan, jeg husker jeg vågnede og græd på et tidspunkt, men så snart jeg vågner så glemmer jeg det hele pga medicinen vil jeg tro, plejer at have daglige mareridt hver eneste nat som en bivirkning af medicinen, men efter et LSD trip er slut sover jeg helt fantastisk, og efter denne lille tur føler jeg mig fornyet med energi og lidt smadret på en måde, det var nogle lange timer trods min lur! :)

Kan det passe jeg har lavet det folk kalder "lucid dreaming"? Det lyder som om jeg roder lidt rundt i min underbevisthed uden at vide helt om det er sandt eller muligt?

Ja du lyder sgu til at kunne tage nogle vilde doser, kunne være sjovt at se hvad du synes om det jeg har da jeg kender et pr som siger de har prøvet LSD før, og de blev sgu pænt overraskede over hvor intenst det jeg har fået fat i er.

Senest rettet af Spotten 14 mar 2016 20:10, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Spotten skrev:
50mg

50 milligram meskalin er ikke synderlig meget. http://isomerdesign.com/PiHKAL/read.php?domain=pk&id=96

Medlem

MDMAInMedicine2 skrev:
Spotten skrev:
50mg

50 milligram meskalin er ikke synderlig meget. http://isomerdesign.com/PiHKAL/read.php?domain=pk&id=96

Det er også indtaget som en mikrodosering hvis du læser hvad jeg skrev! :)

https://youtu.be/54pkxpLiIJc

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]