Ø Tripperen! skrev:
Jeg kunne ikke se nogen forskel. Hvis der havde været, eller hvis var fysiske mennesker tilstede, kunne jeg ikke se det. Prøv og læs nogle rapporter med de stærke natskygger, det er ikke for sjov! Jeg tror du har ret i, at vi er blændet til dagligt, sådan at vi ikke formår at se disse ting, men det kan der være en grund til. Det er simpelten ikke alt man vil se, eller kan håndtere.
Det er skønt, men også helt utroligt. Det er den samme længde det tog for mig med 400mg, og enda i kombination med forskelligt andet der forlængede oplevelsen, da jeg kedede mig lidt. Men alt tilsammen var helt fantastisk.
Noget andet jeg kan nævne er, at jeg slet ikke brækkede mig dennegang, hvilket er besynderligt da jeg altid plejer at brække mig. Men det gjor jeg ikke, der var ingen kvalme.
Vores tolerancer er vidst vidt forskellige, da jeg bare akkurat kan mærke 50mg i et par timer. 100mg i 4 timer måske.
Det ville også være for dumt at starte ud med 700mg, det er jo en heavy dose.
Sygt nok! Rendte og åd pigæblekerner som ung, måske jeg HAR taget skade!

Må læse mere om det, så vidt jeg ved er der tale om tropaner, altså gift ikke? Det lyder ikke som noget jeg turde afprøve på mig selv, det har jeg dog mit liv for kært til selvom jeg nu ved der er mere i livet end bare at være menneske, glæder mig til at få prøvet det DMT en dag, rart det bare ligger klar til man får mod på det!

Det har du ret i, tænk engang hvis man skulle leve sådan for evigt, så ville man slet ikke passe ind i slaveriet de har kørende, det går ikke!

Fuck den 1%, håber sgu lidt de 99% snart får nok af slaveriet så vi kan få en verden der er til at holde ud at se på!

Jeg havde ikke taget min medicin med vilje for at få en bedre virkning da jeg ved jeg i forvejen er ret hæmmet på det punkt, men det virkede sgu til det mescalito sparkede godt igennem alligevel, ikke noget voldsomt, men jeg kunne tydeligt mærke det og hashen gjorde det kun federe, faldt dog i søvn efter måske 8-10 timer da jeg blev træt, men da jeg lagde mig fik jeg samme følelse som når jeg har taget LSD, kunne ikke sove, kun blunde, virker næsten som lidt trance agtigt, satme svært at beskrive med det medicin jeg får, men hey, godt jeg ikke får MAOI hæmmere, så var jeg nok død!

Jeg hørte nogle sige at mescalinet skulle være meget udrensende og afgiftende, og det føltes også meget sådan, jeg husker jeg vågnede og græd på et tidspunkt, men så snart jeg vågner så glemmer jeg det hele pga medicinen vil jeg tro, plejer at have daglige mareridt hver eneste nat som en bivirkning af medicinen, men efter et LSD trip er slut sover jeg helt fantastisk, og efter denne lille tur føler jeg mig fornyet med energi og lidt smadret på en måde, det var nogle lange timer trods min lur!

Kan det passe jeg har lavet det folk kalder "lucid dreaming"? Det lyder som om jeg roder lidt rundt i min underbevisthed uden at vide helt om det er sandt eller muligt?
Ja du lyder sgu til at kunne tage nogle vilde doser, kunne være sjovt at se hvad du synes om det jeg har da jeg kender et pr som siger de har prøvet LSD før, og de blev sgu pænt overraskede over hvor intenst det jeg har fået fat i er.