Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Gaia, jeg forstår ikke, hvor du vil hen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
banisteriopsis skrev:
.
Glæd dig til du oplever piger på rigtige psykedelika, og ikke de "dårlige" stoffer.

Jeg er helt enig og synes som banisteriopsis siger at der rigtig meget smukt forbundet med at trippe med tøser da vi er rigtig gode til at pynte op og gøre det rigtig hyggeligt for os selv og alle dem vi har rundt om os når vi tripper med chai,slik,mad,lys,røgelse og meget meget mere..Jeg synes i drenge kunne lære lidt af det :P jeg vil også gerne opvartes når jeg tripper

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

M-D skrev:
Piger skal i mine øjne ikke rende rundt og være fuldstændig væk, det passer sig ikke til en dame i mine øjne. Når det er sagt så har jeg faktisk nogle rigtig gode veninder, som tager stoffer. Men de er så heller ikke fuldkommen væk, og vælter rundt i en stor kikse tåge som os andre. Det hænger nok lidt sammen med at det griner at se en af ens drenge venner vælte rundt i en 10 hestes brandert, men gør en pige det samme er hun bare klam hehe. På samme måde er det også sjovt at se en af ens venner tåge rundt og være væk på kiks, men gør en pige det samme er hun lidt nasty et eller andet sted. Det er jo bare ikke eller andet sted ikke fair over for pigerne, men sådan er jeg nu engang.

Hilsen neandertaleren M-D

Du er sku da for dum at høre på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

M-D skrev:
Piger skal i mine øjne ikke rende rundt og være fuldstændig væk, det passer sig ikke til en dame i mine øjne. Når det er sagt så har jeg faktisk nogle rigtig gode veninder, som tager stoffer. Men de er så heller ikke fuldkommen væk, og vælter rundt i en stor kikse tåge som os andre. Det hænger nok lidt sammen med at det griner at se en af ens drenge venner vælte rundt i en 10 hestes brandert, men gør en pige det samme er hun bare klam hehe. På samme måde er det også sjovt at se en af ens venner tåge rundt og være væk på kiks, men gør en pige det samme er hun lidt nasty et eller andet sted. Det er jo bare ikke eller andet sted ikke fair over for pigerne, men sådan er jeg nu engang.

Hilsen neandertaleren M-D

Du er sku da for dum at høre på.

Titel:
Insane psychedelia user!

tribe79 skrev:
jeg vil også gerne "opvartes" når jeg tripper

Smid dit nummer i en PM 8)

Titel: Hmm
Selvfølgelig skal piger have lov til at trippe så meget de vil, at nogle drenge så åbenbart finder det meget utiltrækkende er deres egen sag. Man kan aldrig gøre alle tilfredse vel ? Og det må da være noget af en byrde at rende rundt og tage hensyn til alles smag og ønsker. Jeg synes personligt ikke der er noget i vejen med piger der tager stoffer, jeg kan godt lide folk der gør som de har lyst til og ikke som andre har lyst til.

Titel:
Medlem

Er det meningen jeg skal besvare dit indlæg daydreamer, eller trængte du bare til at svine en på nettet uden at ligge op til diskution eller argumentere for din udtalelse?

For er da sådan set ligegald med om du synes jeg er dum, at høre på. Piger har da også ret til, at tage stoffer. Derfor falder de altså stadig et hak i min bog, hvis jeg ser en pige blæse den fuldstændig af. Ved også godt det en gammeldags holdning, også der for jeg skrev hilsen neandertaleren M-D. Men jeg har vil ret til at synes det lige så meget, som du har ret til at sige jeg er dum at høre på fordi din holdning er anderledes end min.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
Each to his own, er det ikke det man siger?

Jeg er ikke enig med dig MD, men jeg kan 100 procent se hvad du siger. Det bryder ligesom illusionen on kvinden heheheeh.

Titel:
Medlem

som sagt tidligere klæder det ingen at max lamme, men synes det klæder begge køn at lamme sig lidt med omtanke :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
tribe79 skrev:

så skal du også være god til det

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
tribe79 skrev:
Dr. Phibes skrev:
tribe79 skrev:

så skal du også være god til det

:lol: narkodating.dk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

M-D skrev:
Er det meningen jeg skal besvare dit indlæg daydreamer, eller trængte du bare til at svine en på nettet uden at ligge op til diskution eller argumentere for din udtalelse?

For er da sådan set ligegald med om du synes jeg er dum, at høre på. Piger har da også ret til, at tage stoffer. Derfor falder de altså stadig et hak i min bog, hvis jeg ser en pige blæse den fuldstændig af. Ved også godt det en gammeldags holdning, også der for jeg skrev hilsen neandertaleren M-D. Men jeg har vil ret til at synes det lige så meget, som du har ret til at sige jeg er dum at høre på fordi din holdning er anderledes end min.

Well... Du er allerede begyndt at argumentere for din sag så lidt "diskution" må mit indlæg da have lagt op til. Og ja du har lige så meget ret til at komme med din mening som jeg med min. Min mening er at du er lidt smådum at høre på og ifølge din egen udtalelse har jeg ret til at ytre denne tanke.

Hvis jeg skal være helt ærlig er folk sjældent overdrevet charmerende når de "blæser den fuldstændig af", dette gælder for både kvinder og mænd (og ja en del synes ganske givet også at du er lidt klam når det er du "vælter rundt i en stor kikse tåge") , men det er deres egen sag og så længe de ikke generer andre har de lov til det. Dine kommentarer tolker jeg som et udtryk for nogle værdier hos dig som jeg mener man ville gøre bedst i at tage op til overvejelse eller i hvert fald holde for sig selv.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Jeg synes personligt at der er alt for få piger der tripper, piger har vist mere tendens til at være bange for stoffer end drenge, med det resultat at alle os fyre der gerne vil have et feminint input under trippet må gå forgæves. Så tøser spread the word til jeres søstre, og lad os få flere piger at trippe med!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Zorglub skrev:
Jeg synes personligt at der er alt for få piger der tripper, piger har vist mere tendens til at være bange for stoffer end drenge, med det resultat at alle os fyre der gerne vil have et feminint input under trippet må gå forgæves. Så tøser spread the word til jeres søstre, og lad os få flere piger at trippe med!

Jeg syns sgu oss der er alt for få piger der tripper!!
Men dem der endelig er, - hvor søren finder jeg dem henne? ;(

Titel:
Medlem

HendeDenSlemme skrev:
Zorglub skrev:

Jeg håbede du kunne svare på det :) jeg har desværre endnu ikke selv haft fornøjelsen af at trippe sammen med en tøs

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Zorglub skrev:
HendeDenSlemme skrev:
Zorglub skrev:

Jeg håbede du kunne svare på det :) jeg har desværre endnu ikke selv haft fornøjelsen af at trippe sammen med en tøs

Heller ikke jeg! :( Og jeg er endda selv en tøs .. Det er megafedt at trippe med drenge, men tror hvis piger trippede sammen, at det ville blive meget mere følelsesladet og smukt på ét sted :) (sammen med al hønsegårdssnakken)

Titel:
Medlem

heheh det kunne blive et vanvittigt trip i dobbelt forstand :) Men husk så at det er dit job at fortælle veninderne at der er forskel på stoffer, at det kan være en kæmpe oplevelse, og at det ikke har noget som helst med narko/junkier/heroin at gøre. Jeg tror det er derfor mange tøser står af, de tror man er narkoman hvis man tager andet end alkohol, de kan ikke skælne mellem junkie stoffer og psychedeliske stoffer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja faktisk underligt at vi ikke er flere piger.
Ofte er det nogen der er meget ældre end jeg - ok, men hvad sker der med veninderne. De fleste forstår ikke, hvad det er, tror jeg.
Mange er bange for at deres "normale" liv skal blive forstyrret.
Jeg ku også godt tænke mig flere piger at trippe med.
Var for nogle år siden i en fast tripgruppe, hvor vi stræbte efter at have balance mellem kønnene
- det var ret fedt, da vi piger virkelig fik mere plads til at være feminine
- i stedet for, som det let bliver ellers, at være "en af drengene"
Nogen der har en idé om hvor mange piger (procentvis) der er herinde?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg vil skyde på det er omkring 20-80... Men det er svært at vide når folk hedder al muligt gøjl istedet for deres rigtige navn!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tror måske der mange flere piger her end man lige går og regner med ..

GIRL POWER :P :P :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]