Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 18:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis Troll er væk er det bare ærgerligt og ikke noget jeg vil bryde mit hovede med i længere tid.
At Winta er så fuldstændig usammenhængende at høre på synes jeg er lettere lavt (og specielt at han istedet for at lade Troll om det postulerer at Troll er skredet fordi han ikke kan lide Levoses behandling af ham), ærlig talt - du har lammet igennem og siger det er for vores skyld?? Tag en KitKat.
Jeg tænker at du nok har fået rigeligt ud af dit forhold til methylone til at du ikke skal brokke dig, og slet ikke gøre det ridderligt.

Og angående Levose så gør han mere for dette board og er mere værd for det end nogen af de andre der har været nævnt indtil videre - ligemeget hvor meget et par noobs her på stedet brokker sig over at deres posts er blevet slettet og de er blevet kaldt fjolser fordi de har været det og ikke kan se det i øjnene.

Denne tråd er kørt fuldstændig af sporet og jeg vil også køre med!

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Winta skrev:
shinsou skrev:
Ærlig talt.. Nu har jeg holdt mig uden de her debatter omkring Levoses position som moderator, wintas hævdede selvpromovering og så videre, men for fanden, drenge..
One-Eye: Synes det er langt ude at beskylde nogle af sidens mods for at indirekte at have medvirket til en persons død, fordi Trolls sarte hjerte bristede, da han blev uvenner med nogle ukendte mennesker gennem et fucking internetforum(!) og derved ikke var i stand til at yde assistance. Uddyb dog i det mindste din påstand, når du skriver sådan noget.
Lighten up, gutter - i tager sgu internet-tilværelsen lidt for seriøst nogle gange..

Tjah, måske har du ret, men på den anden side, er man langt nok ude til at det kan ende i en dødssag, kan ens liv godt være i fare for meget lidt og et "boards mening" er måske nok??

Men folk kender jo reelt ikke hinanden, når den eneste kontakt man har med langt størstedelen af boardets brugere, er gennem diskussioner om diverse drugs og derudover lokumshumor og tågeri i fuck forummet. Man kan ikke tage hensyn til andre på den måde, og det skal man sgu heller ikke, for internetbaseret kommunikation er pisse upersonligt. Så at folk ikke har taget hensyn til blandt andet Trolls skrøbelige sind, synes jeg er svært at klandre nogen for.
Det er klart, at der har været episoder, hvor tonen har været fucking ubehagelig, og nogen vil måske gå så langt at sige, at der er foregået 'personlige angreb' mod nogle, men hvad så? Man skal sgu da holde følelselivet langt væk fra ens internet persona og ikke tage det så skide tungt, hvis man biver uenige om nogle ting.

Så lad os få den gode ånd tilbage, det ville klæde boardet, brugerne og forhåbentligvis også medføre et noget højere niveau på forumet generelt mht. udvikling af viden og oprigtig interesse for f.eks. psykedeliske stoffer, istedet for de samme lortetråde, hvor ingen reelt har styr på en skid - synes generelt at det er meget få af boardets nyere brugere, der lader til virkelig at opsøge viden.

Over and out

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
shinsou skrev:

Så lad os få den gode ånd tilbage, det ville klæde boardet, brugerne og forhåbentligvis også medføre et noget højere niveau på forumet generelt mht. udvikling af viden og oprigtig interesse for f.eks. psykedeliske stoffer, istedet for de samme lortetråde, hvor ingen reelt har styr på en skid - synes generelt at det er meget få af boardets nyere brugere, der lader til virkelig at opsøge viden.

Over and out

Ja det ville sgu være rart hvis folk bare viste lidt interesse for tingene, i stedet for bare at poste 10 tråde med noob spørgsmål.. Der mest af alt leder ens tanker hen på om vedkommende overhovedet er gammel nok til at tage de stoffer han spørger om.. Læs læs og læs op på tingene, så svært er det ikke at samle lidt viden på egen hånd, forvent ikke at alt bliver serveret på et spejl den ene gang efter den anden... Og så læs for f****n osse lige forummets ganske simple regler en gang eller 2 :!: Hvis man gør det er der osse meget større sandsynlighed for at andre brugere vil tage en seriøst, hvilket vil gøre opholdet på boardet meget nemmere og sjovere for alle parter...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Der var en grund til at jeg idømte mig karantæne under striden, som endte med troll's exit fra psy - af og til overvejer jeg om det var en fejl for jeg kan kun udtrykke en stor neder følelse mht til at forummet mistede et engageret, godhjerte og hjælpsomt medlem.

Der til tider kunne være lidt naiv, hvilket jeg egentlig ikke ventede mig af en person med hans intelligens og empati, men som i den grad bekræftigede hans ægthed.

Og han var sku mere levende og ofrede sig langt mere for den såkaldt HR, end de fleste fatter - jeg fornemmer at der i moderator gruppen aldrig er blevet enighed om HR begrebets betydning (fælles definition) ligesom en fælles målsætning indenfor området burde kunne aflæses i alle moderatores indlæg og holdninger - hvilket jeg har meget svært ved ofg det ryster mig faktisk.

Som sagt ved jeg ikke hvad der gik endeligt galt, men vi forsøgte faktisk og få stoppet en fuldkommen latterlig drengerøvs strid, som aldrig skulle have været kommet længere end til de to pågældende personers PM.

På det tidspunkt manglede jeg i højgrad og se en eller flere af de andre moderatorer marker sig i det åbne forum så alm. brugere ku se at der skete noget andet end ren mudderkastning.

En mulighed havde også været og lade kamphanerne mødes i en parkeringskælder en mod en uden hansker syd jyske regler.

Eller den seriøse måde - karentæne indtil de havde fået dampet af.

Børn for helvede - arg

Det kunne sku være at jeg skulle følge eksemplet, men det hjælper jo ingen hvilket nok er min primære grund til at være her (ligesom Troll)plus underholdnings værdien, men jeg kan jo bare starte med at suge piben igen og sætte mig sammen med de andre hoveder så er niveauet ramt.

Øv

Den her koster lige en uges karantæne/tænkepause - ellers bliver det vist til mojnet i æ døgjner lige nu - og det gider jeg ikke og gøre fordi jeg er negativ en tidlig lørdag mnorgen - men en fredag eftermiddag burde jeg være klar 16-11-2007.
Så mojn og måske på gensyn ellers - blow me. :!:

Nå ja husk nu endeligt og slette dette blasfemiske indlæg før nogen læser det.

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg synes, vi skal have fakta på bordet.

Fakta var, at Troll blev meget sur over, at jeg bl.a. slettede en af hans posts i en tråd, der var gået fuldstændig overbord med irrelevant snak, hvorefter han kaldte mig pædofil, og mange andre hyggelige ting, der absolut intet har på sig.

Og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan der er kommet statslig kontrol på siden pga. mine handlinger som moderator, som primært har luget ud i fuldstændig irrelevante posts i generel diskussion. Seriøst, I må sgu lige ta' en chill pill, og så i øvrigt fortælle, hvad det er for noget med død, dommedag og bristede hjerter, for det der dødstrip der, tror jeg det er de færreste, der forstår...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
KennethK skrev:
Men for at vende tilbage til sagen, så synes jeg også at en ny moderator ville være på sin plads. I stedet for Levose, synes jeg det ville være yderst inspirerende, hvis vi kunne for Winta ind som ny moderator her på sitet.

Så Psy.dk - grib muligheden for at udvikle - så undgår vi at afvikle

Jeg har været medlem på Psychedelia i 6 år, og udviklingen er mere og mere gået i retning af, at folk med stor faglig (kemisk/farmakologisk/biologisk osv.) viden om emnerne på forummet har fået relevante moderator-poster.

Dette har medført at medlemstallet er blevet ved med at vokse, så vi har kunnet nå ud til flere og flere (unge) mennesker med HR-budskabet.
DESUDEN har det medført, at Psychedelia nyder respekt blandt stortset alle brugere, og at forummet har en "uddannende" effekt på folk der melder sig ind - de lærer mere og mere om stofferne og hvordan de skal bruge dem.
Det er efter min mening en fordel, at Psychedelia IKKE er et demokrati, men bliver styret af folk der rent faktisk ved hvad de snakker om. Det sikrer at tonen på forummet forbliver saglig og at folk er sikre på, at den information de får hér er korrekt.

Jeg vil til hver tid hellere have en streng moderator, der ved hvad han snakker om, end en glad lege-onkel, der giver forkert information.
Psychedelia er først og fremmest et HR-forum, hvor folk kan få (livsvigtig) information og først i anden række en fritidsklub for weekendnarkomaner.
Hvis du vil snakke useriøst hyggesnak på nettet om stoffer er der masser af andre muligheder, men hvis du vil have seriøs information om stoffer og HR på dansk er Psychedelia et af de eneste valg.

Du har været her i ca. 1 år, men mener at du ved hvad Psycedelia har brug for, og hvordan vi skal føre siden videre??
Nigga please! :roll:

P.S. dette indlæg er ikke specielt til dig, men også til alle andre der synes Levose bør erstattes af Winta.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
One-Eye skrev:
Og til Yeti: Det kommer bag på mig, at en som dig ikke kan forstå at der er nogen mennesker som ofrer sig selv for andre.

Dette har jeg også svært ved at forstå, men det er vidst den generelle holdning af folkene bag psy, og det svare jo også meget på dit spørgsmål til mig.

Til jer begge: Når man virkelig ofrer sig for andre af et rent hjerte, har man som regel ikke behov for at fortælle andre vidt og bredt om at det er det man har gjort. Tænk over det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
KennethK skrev:
Men for at vende tilbage til sagen, så synes jeg også at en ny moderator ville være på sin plads. I stedet for Levose, synes jeg det ville være yderst inspirerende, hvis vi kunne for Winta ind som ny moderator her på sitet.

Jeg har været medlem på Psychedelia i 6 år, og udviklingen er mere og mere gået i retning af, at folk med stor faglig (kemisk/farmakologisk/biologisk osv.) viden om emnerne på forummet har fået relevante moderator-poster.

Dette har medført at medlemstallet er blevet ved med at vokse, så vi har kunnet nå ud til flere og flere (unge) mennesker med HR-budskabet.
DESUDEN har det medført, at Psychedelia nyder respekt blandt stortset alle brugere, og at forummet har en "uddannende" effekt på folk der melder sig ind - de lærer mere og mere om stofferne og hvordan de skal bruge dem.
Det er efter min mening en fordel, at Psychedelia IKKE er et demokrati, men bliver styret af folk der rent faktisk ved hvad de snakker om. Det sikrer at tonen på forummet forbliver saglig og at folk er sikre på, at den information de får hér er korrekt.

Jeg vil til hver tid hellere have en streng moderator, der ved hvad han snakker om, end en glad lege-onkel, der giver forkert information.
Psychedelia er først og fremmest et HR-forum, hvor folk kan få (livsvigtig) information og først i anden række en fritidsklub for weekendnarkomaner.
Hvis du vil snakke useriøst hyggesnak på nettet om stoffer er der masser af andre muligheder, men hvis du vil have seriøs information om stoffer og HR på dansk er Psychedelia et af de eneste valg.

Du har været her i ca. 1 år, men mener at du ved hvad Psycedelia har brug for, og hvordan vi skal føre siden videre??

P.S. dette indlæg er ikke specielt til dig, men også til alle andre der synes Levose bør erstattes af Winta.

Nu har jeg kun været medlem i en måneds tid (dog har jeg læst med meget længere) så skal ikke kunne tale om hvad der er sket for længe siden.

Men jeg synes klart du har fat i det rigtige der. HR kommer først, hyggesnakken skal ikke stoppe folk i at få den rigtige information om stoffet.

Er helt klart også blevet positivt "uddannet" på psychedelia omkring stoffer.. hvilket jeg synes er rigtig fedt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Zarathustra skrev:
KennethK skrev:

ikke noget ondt om nogen men, :yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Yeti skrev:
Winta skrev:
One-Eye skrev:
Og til Yeti: Det kommer bag på mig, at en som dig ikke kan forstå at der er nogen mennesker som ofrer sig selv for andre.

Dette har jeg også svært ved at forstå, men det er vidst den generelle holdning af folkene bag psy, og det svare jo også meget på dit spørgsmål til mig.

Yeti skrev:
Til jer begge: Når man virkelig ofrer sig for andre af et rent hjerte, har man som regel ikke behov for at fortælle andre vidt og bredt om at det er det man har gjort. Tænk over det.

Winta bliver jo nødt til at fortælle om hans personlige forsøg for at kunne vidergive hans resultater, ellers ville det ikke give mening at bruge ham selv som ”forsøgskanin” sådan som Jeg ser det, ligesom Troll jo også åbenlyst fortalte om de ting han udsatte/udsætter sig selv for, for han også kan hjælpe andre.

Dét var jo medårsag til at Troll ikke kunne holde til mere, når Levose udviste sin respektløshed med jeres accept over for andre mennesker, som sætter andres liv højere end deres eget.

Jeg kan mærke og se på det hele, at i prøver at forsvare Levoses handlinger, men jeg synes det er tydeligt at i ikke mener det med så ”tynde” udmeldinger.

Tror også det er derfor i ikke svarer på Hvorfor i tillader at Levose fortsat for lov at sprede mørke over psychedelia og mennesker.

Jeg skriver det lige igen, da det lader til at der er nogen som overså det sidste jeg skrev i min sidste post:

One-Eye skrev:
P.S: Af hensyn til ofrets familie og venner, er der ingen af os som vil oplyse nærmere om det tragiske.

Have noget sympati for jeres medmennesker og for dem som står bag Levose, der er uvidende og derfor ”uskyldige”. Overdrivelse fremmer forståelsen som man siger, og det føler jeg der er brug for her, ellers havde jeg ikke fortalt det.

Jeg kan nævne at jeg har skrevet til dette forum hjemme fra Troll, men prøv at tjek op på alle posts og de nyankommende, så kan i se andre IP samt nogen af os har fået lov at logge ind på Trolls Pc’er udefra, og derfor til tider går igennem hans IP.

Senest rettet af One-Eye 11 nov 2007 16:25, rettet i alt 9 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:

Det eneste der er med det, hvis man vil nå de unge mennesker, er at det tit bliver en noget kryptisk omgang af en forklaring, så man efter at have læst sidder lidt: "A' HVA'?" hvis man ikke lige har denne store faglige viden. Misforstå mig ikke, synes det er genialt at her er så mange med denne dyrebare viden, for det gør lige informationer man får her så meget mere troværdige, nogle gange ville det bare rart også lige at få det på et sprog som os nubs kan forstå :D

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Den sag der kørte mellem Winta og Levose er vistnok løst, eh? At Troll ikke kunne klare mosten og tog sit gode tøj og gik er nok et tegn på at hans mere esoteriske, spirituelle og måske endda religiøse tilgang til stofferne ikke matchede med den mere faktuelle og kemiske/biologiske profil Psychedelia er ved at udvikle. Dertil skal føjes den dårlige kemi mellem ham og Levose...

For det første ved I alle sammen at Psychedelia stadig har plads og rent faktisk decideret rum til at diskutere ovennævnte emner, hvis man vel og mærke kan holde sig i en sober og saglig tone. I Psykedelisk Filosofi f.eks.

For det andet har jeg følgende kommentar til alle jer, der savner Troll: Jeres mystificering af hans væsen og hans evner som guru vil ikke give jer sympati fra hverken admins eller mods. Troll har alle muligheder for at give råd og vejledning herinde, hvis han gør det på de præmisser som respektive moderatorer udstikker for deres fora. Hvis han ikke kan komme sig over at han ikke bestemmer herinde så har han gjort det rette - nemlig at skride.

Denne sag, og ældre sager, der har forbindelse til den har været diskuteret af såvel admins som moderatorer og gamle medlemmer og med anerkendelse af at både Levose og Winta til tider gik over stregen, har udfaldet heraf stadig været helt klart: Vi står entydigt bag Levoses moderatorgerning.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

One-Eye skrev:
Yeti skrev:
Winta skrev:
One-Eye skrev:

Yeti skrev:

Winta bliver jo nødt til at fortælle om hans personlige forsøg for at kunne vidergive hans resultater, ellers ville det ikke give mening at bruge ham selv som ”forsøgskanin” sådan som Jeg ser det, ligesom Troll jo også åbenlyst fortalte om de ting han udsatte/udsætter sig selv for, for han også kan hjælpe andre.

Det siger jeg intet om. Læs det jeg skrev igen.

Titel:
Insane psychedelia user!

One-Eye skrev:
Jeg skriver det lige igen, da det lader til at der er nogen som overså det sidste jeg skrev i min sidste post:

One-Eye skrev:
P.S: Af hensyn til ofrets familie og venner, er der ingen af os som vil oplyse nærmere om det tragiske.

Medmindre du selv eller andre kommer med noget information om hvad der er sket eller ikke er sket, så synes jeg at du skal lade være med at lade de ikke eksisterende beviser bevise Levoses onde vilje og Trolls guddommelighed.

Du minder mig om en forelsket teenager, fuldstændig blind. :)

Mvh Jonas!

Titel: Hmm
Medlem

Geografisk sted: 3630
Nu har jeg siddet og læst hele den her tråd igennem, og så er det så at jeg undre mig over hvordan det kan lade sig gøre at den er kommet totalt ud på et side spor, når man tænker på det oprindelig spørgsmål ang Methylon?

Citat:

Der kan jeg os snakke lidt med, jeg har selv hvilket winta os ved, indtaget groteske mængder af Methylon (Jeg er på ingen måde stolt af hvilket jeg nogen gang får indtrykket af at folk herinde tror!, jeg har bare dummet mig og gjordt det gentagende gange, men lad nu det være mit problem) Jeg har selv været oppe på doser der ligger omkring +2,5 g Methylon på ca 24 timer.

Anbefaler da absolut heller ingen til at indtage så hjernedødt store doser af det. Lad mig om at smadre min krop så andre kan se at man ik lige går hen og stiller træsko'ene ved så store mængder.

Nu tænker i nok sikke en idiot - Men betyder det noget for mig svaret er nej i har ret til at ha en holdning om mig ang det. Nu kom jeg igen hen på et side spor.

Blev bla svinet til da jeg lagde et billede ind af en redoserings seddel jeg havde lavet for selv at få et indtryk af hvor meget man kunne indtage uden at "dø" af det, men det faldte ik i god jord - så det blev fjernet for at undgå flere der brokkede sig over dårlig HR

Titel: Re: Hmm
Insane psychedelia user!

Mushi-mango skrev:
Blev bla svinet til da jeg lagde et billede ind af en redoserings seddel jeg havde lavet for selv at få et indtryk af hvor meget man kunne indtage uden at "dø" af det, men det faldte ik i god jord - så det blev fjernet for at undgå flere der brokkede sig over dårlig HR

Muligvis brokkede de sig fordi visse mentalt svage personer vil tage det som et tegn på at de selv kan klare den slags doser, og så er det i virkeligheden kun en med en enorm tolerance der overlever det eller kommer til den anden side "uden" mén.
Bare fordi visse mennesker har klaret at spise 50+ ecstasytabletter på en aften, betyder det jo ikke at det ikke er skadeligt/dødeligt for andre!

Dette emne står mig efterhånden langt ud af ørene, jeg tror jeg vil lade være med at besøge det mere og håbe på at det dør stille ud som det fortjener - jeg håber at i andre muligvis vil gøre det samme.

Mvh Jonas!

Titel: Re: Hmm
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Mushi-mango skrev:
Nu har jeg siddet og læst hele den her tråd igennem, og så er det så at jeg undre mig over hvordan det kan lade sig gøre at den er kommet totalt ud på et side spor, når man tænker på det oprindelig spørgsmål ang Methylon?

Jeg er moderator i dette forum, så det er sådan set min skyld at tråden er kørt af sporet... Grunden til at jeg har ladet den stå åben er at det er nogen rimelig grove beskyldninger Winta og One-eye kommer med, og jeg ville give dem mulighed for at forklare det. Det ser ikke ud til at det sker, så den vil nok blive låst/delt inden længe.

Titel: Okay
Medlem

Citat:
Muligvis brokkede de sig fordi visse mentalt svage personer vil tage det som et tegn på at de selv kan klare den slags doser, og så er det i virkeligheden kun en med en enorm tolerance der overlever det eller kommer til den anden side "uden" mén.
Bare fordi visse mennesker har klaret at spise 50+ ecstasytabletter på en aften, betyder det jo ikke at det ikke er skadeligt/dødeligt for andre!

Det kan jeg jo så godt følge dig i, men jeg sidder heller ik og direkte opfordre folk til at indtage "dødlige" doser.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nej, det skriver jeg jo netop heller ikke at du gør - prøv at læse det igen.
Jeg skriver at visse personer som ikke er så smarte i krydderen, kan finde på at efterligne dine doser, fordi de tænker "han gjorde det, så kan jeg også uden at der sker noget" og sådan kan man ikke sammenligne det.
Alle reagerer forskelligt på forskellige stoffer/kemikalier. At du føler at du har det fint nu betyder ikke at alle andre ville det samme, hvis du forstår. :wink:

Mvh Jonas!

Titel: ....
Medlem

Det sagde jeg heller ik at du gjorde :)
Forstår dig udemærket godt, der er nogen der sidder og tror at de er "superman" og at de kan klare det hele. Den gang da jeg kom op på de 2,5g var os pga. uvidenhed omkring det omtalte stof, havde jeg vidst lige så meget om det som jeg gør nu havde jeg heller aldrig rendt rundt og spist det som "slik", det var komplet åndsvagt og direkte spild..

Men man lære jo af sine fejl - forhåbentlig da :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]