KennethK skrev:
Men for at vende tilbage til sagen, så synes jeg også at en ny moderator ville være på sin plads. I stedet for Levose, synes jeg det ville være yderst inspirerende, hvis vi kunne for Winta ind som ny moderator her på sitet.
Så Psy.dk - grib muligheden for at udvikle - så undgår vi at afvikle
Jeg har været medlem på Psychedelia i 6 år, og udviklingen er mere og mere gået i retning af, at folk med stor faglig (kemisk/farmakologisk/biologisk osv.) viden om emnerne på forummet har fået relevante moderator-poster.
Dette har medført at medlemstallet er blevet ved med at vokse, så vi har kunnet nå ud til flere og flere (unge) mennesker med HR-budskabet.
DESUDEN har det medført, at Psychedelia nyder respekt blandt stortset alle brugere, og at forummet har en "uddannende" effekt på folk der melder sig ind - de lærer mere og mere om stofferne og hvordan de skal bruge dem.
Det er efter min mening en fordel, at Psychedelia IKKE er et demokrati, men bliver styret af folk der rent faktisk ved hvad de snakker om. Det sikrer at tonen på forummet forbliver saglig og at folk er sikre på, at den information de får hér er korrekt.
Jeg vil til hver tid hellere have en streng moderator, der ved hvad han snakker om, end en glad lege-onkel, der giver forkert information.
Psychedelia er først og fremmest et HR-forum, hvor folk kan få (livsvigtig) information og først i anden række en fritidsklub for weekendnarkomaner.
Hvis du vil snakke useriøst hyggesnak på nettet om stoffer er der masser af andre muligheder, men hvis du vil have seriøs information om stoffer og HR på dansk er Psychedelia et af de eneste valg.
Du har været her i ca. 1 år, men mener at du ved hvad Psycedelia har brug for, og hvordan vi skal føre siden videre??
Nigga please!
P.S. dette indlæg er ikke specielt til dig, men også til alle andre der synes Levose bør erstattes af Winta.