Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har i weekenden blæst løs på ketamin, sammen med et par andre.
Det jeg oplevede var at jeg blev pænt blank efter små 6 min.
Min ene kammerat kunne ikke rigtig mærke noget til at starte med, men efter et lille kvarter begyndte det, og hurtigt udviklede det sig til at han så store kugler i vægen med vand omkring... Og efter 30 min, kunne manden ikke sige andet end "Jeg ved det slet ikke".

Den tredie, kunne efter 3 streger stadig intet mærke...

Mit spørgsmål er så. Hvordan kan det være at der kan være SÅ stor foreskel på personer, der indtager ketamin ?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Når jeg er på ketamin er det vigtigt for mig at jeg får så lille input fra omverdeden som muligt.

Altså der skal være så godt som helt mørkt i lokalet, for kan jeg genkende ting, så bliver jeg hivet tilbage til virkeligheden meget nemt.

Musikken er også meget vigtigt. Skal helst være noget elektronisk gejl man kan blive opslugt af. F.eks. Boards of Canada.

Dosis mæssigt foretrækker jeg at ligge ud med en ca. 25 mg for at få krop og sind tilvennet til effekten.. Og så efter ca. 15 minutter sniffer jeg 75 mg til... og derefter ca. en 50 mg hver halve time.

Hvis jeg tager det intramuskulært er ca. 80 mg en passende dosis.

Men nu er det vidst også rimeligt afhængigt dosismæssigt af ens kropsvægt. Jo ikke ligefrem fordi jeg vejer så fandens meget.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
det sjovt du siger det..jeg kender til flere som har oplevet samme på ketamin som jeg ved 100% blæste dig væk i the k hole :P men de ku indet mærke..? umeldbart ville jeg måske mene de var fucket...men keta burde slå på alle uandset vægt mm. i okay dosis vil jeg mene.. :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
En god ide, er at tage ketamin med en anden psykedelisk substands. 2-CB skulle være det bedste, men LSD og svampe kan også bruges. Jeg er nu selv ret "modstandsdygtig" over for Ketamin. Dvs. jeg kan hurtigt mærke det, men kan alligevel godt kravle rundt og skifte musik ect., selv om jeg har sniffet 150 mg, hvilket skulle blæse de fleste i K-hole. Jeg har endnu ikke fundet K-hole (selv om jeg har ledt efter det!), men det kommer måske en dag. Tilgengæld har jeg fået meget andet godt ud af at rejse med K.

Hlsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Fanny skrev:

Citat:
En god ide, er at tage ketamin med en anden psykedelisk substands. 2-CB skulle være det bedste, men LSD og svampe kan også bruges.

Jeg havde 2 timer inden indtaget ca 400ug lsd, som også kørte ret godt, men synes tværtimod at det var positivt, trippet blev kørt ned af ketaminen hos mig...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
nu har jeg prøvet det lige omvendt hvor jeg indtog 200mg ketamin og så indtog 300ug lsd 2 timer bagefter ....hvor jeg ku mærke nada fra den syre.. :cry: :? nogen som ku har et bud hvad der gik galt ??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Fanny skrev:
En god ide, er at tage ketamin med en anden psykedelisk substands. 2-CB skulle være det bedste, men LSD og svampe kan også bruges. Jeg er nu selv ret "modstandsdygtig" over for Ketamin. Dvs. jeg kan hurtigt mærke det, men kan alligevel godt kravle rundt og skifte musik ect., selv om jeg har sniffet 150 mg, hvilket skulle blæse de fleste i K-hole. Jeg har endnu ikke fundet K-hole (selv om jeg har ledt efter det!), men det kommer måske en dag. Tilgengæld har jeg fået meget andet godt ud af at rejse med K.

Hlsen Fanny

Enig! :) Methylon er også ganske udmærket som psykedelisk primer til ketaminoplevelsen.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
xun skrev:
Jeg havde 2 timer inden indtaget ca 400ug lsd, som også kørte ret godt, men synes tværtimod at det var positivt, trippet blev kørt ned af ketaminen hos mig...

Det er rigtigt at ketamin "æder" det psykedeliske stof. Efter at have intaget 2-cb oralt 1 time før, insuflerede jeg 150 mg ketamin, og trippede dybt (dvs. lå passiv på sengen) i 2 timer. Herefter kunne jeg godt bevæge mig rundt, omend lettere svimmel, men det var som om den psykedeliske virkning var blevet oplugt af ketaminen. Efter 3-4 timer, kunne jeg ikke mærke at jeg havde taget 2-cb, kun eftervirkninger af ketamin.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]