Cepha skrev:
Jeg vil fortsætte "debatten" lidt, hvia man da kan kalde det en debat, da det primært bare har været mig der snakker.
AH-7921 har navnet 3,4-dichloro-N-[(1-dimethylamino)cyclohexylmethyl]benzamide.

Med ovenstående kemiske struktur. Faktisk består AH-7921 af to kemikalier (1) 3,4-Dichlorobenzoyl Chloride og (2) N-[1-(aminomethyl)cyclohexyl]-N,N-dimethylamine
3,4-Dichlorobenzoyl chloride (CAS 3024-72-4)
http://www.scbt.com/datasheet-279633-n-1-aminomethylcyclohexyl-n-n-dimethylamine.html
Så det består egentlig bare af de ganske lovlige kemikalier, der er blandet sammen. Blandingsforholdet har jeg dog ikke fundet.
Nogle gange begynder jeg at fortryde at jeg en social science-uddannelse og ikke en medicinalkemisk uddannelse (hvorimod det på sin vis måske er meget godt?)
Nå men i hvert fald har jeg ikke set en eneste vendor med AH-7921 på lager i hele 2015. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om, hvordan en process som ovenstående ved at blande to ting, der så bliver til en ny foregår rent teoretisk? Aldrig at jeg kunne finde på det harm reduktion (og kvalitet) er meget vigtigt for mig, jeg har blot et umætteligt behov for viden.
Er der virkelig ingen herinde har har brugt AH-7921 mere i tidernes morgen da det var langt mere tilgængeligt?
Det giver ikke mening, at AH-7921 skulle være en blanding af de to kemikalier. Når man blander de to, reagerer de spontant og danner AH-7921. De kan ikke opbevares sammen. Jeg kender ikke til stoffet, men det lyder som om, du har misforstået det lidt. De to precursore til AH-7921 er de kemikalier, du viser nedenunder. I øvrigt reagerer 3,4-dichlorobenzoylchlorid med vand og danner 3,4-dichlorobenzosyre og HCl. Så det vil være en lakrymator (dvs ligesom tåregas) og ret stærkt ætsende i sig selv. Man kan normalt ikke skille et molekyle ad og sige, at det er en blanding af de to ting. Det ville være det samme som at sige, at vand er en blanding af brintgas og oxygengas.
Jeg håber, det giver mening