Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Valium
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Nogen der ved om Roches valium på flaske der er: 3-4 cm, der har en rød ring om flaskehalsen og er en gul gennemsigtig flaske er til injection eller til at drikke? Evt ved mere om det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok har fundet ud af det er til injection og der er 10 mg i sådan 2 mL. Jeg kunne ikke forestille mig at, der skulle være noget galt med at drikke noget, der er så rent at det kan sprøjtes ind, men better safe than sorry - kan man drikke det?

Efter en gang svampe og MDMA er 10 mg diazepam så ikke en ok dose at falde ned på?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
AoD skrev:
Jeg kunne ikke forestille mig at, der skulle være noget galt med at drikke noget, der er så rent at det kan sprøjtes ind, men better safe than sorry - kan man drikke det?

Det her er ikke nogen opfordring til noget somhelst, men jeg kender en fyr, der har drukket ketogan injektionsvæske. Det gik fint, og han blev lam (altså på den fede måde.)

AoD skrev:
Efter en gang svampe og MDMA er 10 mg diazepam så ikke en ok dose at falde ned på?

10 mg. er den laveste dosis, jeg kan mærke. Den vil nok få dig til at slappe mere af, men hvis du stadig føler dig edgy, så prøv med 10 mere.
Medmindre du selvfølgelig er meget sensibel ovefor virkningen af stoffet. Det regner jeg med, at du har tjekket inden du prøver noget...

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mange tak :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

25 mg slog det godt nok ned må man sige - var der en der sagde til mig...

Øhm... hvor lang tid vare effekten af diazepam? Synes lige jeg lsæte et sted at halveringstiden var 2-4 dage!! Det var ikke lige sådan jeg huskede det, men kan ikke finde noget andet.
Hvis man har taget det i nat - kan man så drikke i aften?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Øhm... hvor lang tid vare effekten af diazepam? Synes lige jeg lsæte et sted at halveringstiden var 2-4 dage!! Det var ikke lige sådan jeg huskede det, men kan ikke finde noget andet.
Hvis man har taget det i nat - kan man så drikke i aften?

jeg synes virkningstiden kommer meget an på hvor meget man har taget. Hvis jeg nu fx tager 50-70 mg er jeg ret påvirket i ~20 timer, men hvis jeg kun tager 10-20 mg er jeg kun mærkbart påvirket i nogle få timer. Du kan sagtens drikke dagen efter, så længe du lige husker at din krop nok stadig er lidt påvirket af diazepam. Så skulle der ikke være nogen fare for noget ubehag :)

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Tidligere holdmedlem

min erfaring er at hvis det er røget så er virkningen ikke så lang tid, dog mere intens.....

Ved ikke om det har noget på sig rent biokemisk?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det her link fortæller dig alt hvad du bør vide om benzodiazepiner og halveringstid:

http://web4health.info/en/answers/bio-benzo-overview.htm

Der står at valium/diazepam har en halveringstid på 20-100 timer.

Jeg mener dog sagtens at man drikke den efterfølgende dag, så længe man ikke bare tyller den ene bajer/genstand efter den anden.

Mvh. Psyko der faktisk selv er baglam af 30mg. diazepam ;)

/edit: Halveringstid tilføjet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LOL.Da du kiggede på den lille flaske med den røde ring,tænkte du ikke,sikken en lille flaske?Den må da være begegnet på meget små mennesker,med meget små munde?
Det er første gang jeg har oplevet at nogle var i tvivl om,hvad en ampul var.
Men det er ikke det store problem.Du gjorde det rigtige.Spurgte! :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Fra AoD:

Det var min ven, der ikke vidste, hvad det var til. Han beskrev bare for mig, hvad det var og så postede jeg. Der står endda injectible eller lignende på den...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]