Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
ville lige vide lidt om disse to substanser jeg er ved at få fingrene i er der nogen herinde der har nogen erfaring med disse? evt. bivirkninger...

kryds godt
-Cali

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
decadurobolin : Så vidt jeg har kunne fange i forskellige tekster, så har det nogen lunde samme bivirkninger, som de fleste andre vækstfremmere...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

altså øget hår vækst og bumser (de normale testosteron bivirkninger eller hvad?)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg rykker lige emnet til det relevante forum.

Titel:
Tidligere holdmedlem

vækstfremmere? det er sq ikke vækstfremmere(HGH, Insulin, IGF1 er vækstfremmere)

Deca giver den bla. den berømte Deca Dick, og væskeansamlinger bla. i hovedet......og sustanon som du også er ved at få fat i er bare plain stupid at køre.....hold dig til EN ester! ellers skal du stikke dig dagligt for at få maximalt ud af det!

I det hele taget er du et fjols at få fat i sådanne ting uden at vide en skid om det.....du har garanteret ikke engang sat dig ind i hvordan du kender fakes fra real, og med lidt uheld skal du så injeksere tvivlsomme kemikalier lavet i et polsk badekar!

A/S er IKKE legetøj, og man skal vide hvad man laver for at få noget som helst ud af det ud over bivirkninger!

du kan gå ind på bodyhouse.dk og oprette et topic og se hvordan du bliver flamet til helvede af de mere erfarne gutter, eller du kan søge og se hvordan tusindvis af andre er blevet flamet for at kaste sig ud i noget de ik ved en skid om!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
What Is Deca Durabolin?

Deca-Durabolin has for a long time been the drug of choice for bodybuilders and strength athletes because of its ability to quickly add muscle, decrease bodyfat levels and cure joint problems. Also because of its lack of side effects and extreme safety factor.

Deca is frequently preferred to testosterones because of a lesser aromatization to estrogen and lesser androgenic side effects like acne, increased body hair growth and acceleration of male pattern baldness - if you are predisposed to this condition.

Bill Phillips (The Editor of Muscle Media 2000) actually claimed that he would take one cycle of Deca a year to help improve his overall physical health. Many highly respected doctors and medical professionals share this same high opinion of DECA DURABOLIN because of its lack of side effects, low toxicity, and extreme effectiveness. Although Deca Durabolin is very popular... it is very hard to obtain on the street.

Edit/ Sidste del af tekst slettet...

http://www.anabolicsmall.com/deca.htm

Senest rettet af xun 10 maj 2005 14:59, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jaja rolig nu det er osse kun en overvejelse...
ville jo osse vide noget mere om det før jeg evt. købte det....

Titel:
Tidligere holdmedlem

xun>>>Hvad har du gang i? du poster en totalt fordrejet REKLAMETEKST om et HELT ANDET PRODUKT???????

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mit råd er at holde sig helt fra den slags ting... Har sgu set alt for mange venner prøve en masse spændende, for at forbedre præstationer eller kropsvækst eller muskelmasse... Og de fleste ligner noget der er løgn, og har haft depressioner og det der er værre... Det er sgu ikke det værd...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Thujoin>> Er det ikke det samme, som det emnet handler om? for så skal jeg da straks slette det igen... Men det er det producenten selv skriver, så kan man tage den derfra... Det er meget svært at finde ordenlig info, andet end at der står at det er blevet kendt, pga de manglende bi-effekter..

Titel:
Tidligere holdmedlem

caligula>>>Undskyld den hårde tone, men jeg er træt af folk der køber den værste omgang rævepis af en stor dandidos rocker der siger man skal æde 5 piller af den slags af gangen, og så tror de at de bliver monster store!

der er SÅ mange aspekter ved A/S indtag man skal være klar over....jeg kan remse et par få af dem op

Du skal mindst have trænet et år inden, da væksten i starten er superhurtig uanset a/s eller ej, og kroppens negative feedback mekanismer vil sænke dig egenproduktion af testeoron efter kur, hvis at du ikke kører PCT(Post cycle Theraphy)

Du skal vide om det produkt du hælder i dig er real eller fake, da du ellers kan få betændelse, og i værste fald miste et lem.

Du skal vide hvordan du injekserer

Du skal have tjeck på kost

Du skal have tjeck på at træne rigtigt

Og jeg kunne blive ved.........

Det er ikke legetøj, sit dig godt ind i tingene inden du køber noget som helst, eller hvad med at forsøge at opnå dit mål naturligt først?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

okay takker for svaret da... har i noget forslag om hvad en anden mere sikker muskelfremmer kunne være ved siden af seriøs træning self.???

Titel:
Tidligere holdmedlem

We are now selling a NEW/BARELY LEGAL supplement that compares to Deca Durabolin in muscle building results.

EDCY-BOLIN

THE MOST POWERFUL "DECA DURABOLIN" ALTERNATIVE AVAILABLE!

det er hvad den tekst handler om.............

og det er bullshit, reklame tekst, propagande, løgn og latin!

hvis at han vil vide noget faktuelt om det kunne han gå ind på bodyhouse.dk og kigge under hormon profiler

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

GHB... :D

Der er flere body buildere der bruger det... og så er det jo for vildt grineren...

Jeg vil som sagt råde dig til at finde en der selv har helt 100% styr på det, og så følge ham og hans råd... (Hvis sådan en person findes)...

Titel:
Tidligere holdmedlem

Ja, jeg kan anbefale kreatin, og protein pulver, og læsning om kroppens anatomi, og træningsmetoder.

nogle nøgleord kan være HST, 5x5, squat, deadlift og benchpress....det er nogle af de mest essintielle ting for at få maksium muskelvækst....

jeg kan anbefale motion-online.dk ´ s artikel arkiv!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

har trænet 3 gange om ugen i ca 1½ år nu er meget inde i kost og træning og kilden er fra en gammel ven som bruger det inden for idræt... så det er 100% real det er sikkert

Titel:
Tidligere holdmedlem

GHB's vækstfremmende egenskaber er minimale i forhold til de sideeffects man får ved dagligt brug.

Der er en grund til at det ikke er mere udbredt!

og nej....han skal ikke finde en der har 100% tjeck på tingene, for uanset hvem man spørger i et træningscenter mener de alle selv at de har 100% tjeck på tingene, og lukker bare rent lort ud!

Hvordan skal han kunne vide hvem man skal stole på?

Nej....læs og lær

Titel:
Tidligere holdmedlem

hvis du har trænet 3 gange i ugen i halvandet år, hvad er dine stats så? jeg vil gerne have at vide din højde, din vægt, din BF%, din 1RM i bænkpres, dødløft, og squat

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mener jo heller ikke at han skal finde den første halls pringels at sprøge til råds... Men hvis han har trænet i 1½ år og kender disse typer der gør den slags ting, kan en kombination af at læse og spørge sig til råds (omkring de praktiske ting) jo være en udemærket ide...

Titel:
Tidligere holdmedlem

Jeg vil til enhver tid holde på at det er bedst selv at vide hvad man laver, og hvis at man ikke selv har nok viden til det........så lad vær!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]