xun skrev:
Det gør jeg da også... Men når man vælger at køre lsd i 2-3 dage, så kan man godt til sidst bare have lyst til at lægge sig ned og bare slappe 100% af...

haha
det forstår jeg
Men prøv bare at hold dig vågen, så kan du altid sove den ud bagefter

Vil være ærgeligt hvis man er for søvnig til virkelig at fatte de store åbenaringer man ofte får på et psychedelisk trip, peak eller comedown især kan rumme sammehænge som giver selve forklaringen på trippet, selv om man tror man forstår så er der ofte ting man stadig skal nå at lære og jeg vil sq helst være vågen til at fatte de ting jeg forsøges belært med
Et trip er utroligt lærerigt, som et foredrag som bliver oplæst, hvis man er vågen nok til at fatte halvdelen af hva der blir sagt
Og det er altså i den forbindelse SLET ikke fremmende med antipsykotiske stoffer

Well...
DAmn har heller ik sovet ordentlig i snart flere dage

Sådan kan det gå når man virkelig tripper IGENNEM, og det er vel det man gør, man ønsker vel at komme igennem sløret på den anden side og se mekanikken bagved som man normalt ikke opfatter, det kræver man kommer langt nok ud og stadig er vågen når det sker og det kan være et bestemt tidspunkt man ikke havde forudset og så hjælper det jo ik hvis man er bedøvet på en vild downer som gør en zombie

Hehe
Nå nok nu...
Helt ærligt man, desto længere desto bedre var jeg nær ved at sige, men okay, 10 dage på trip og uden søvn ville nok være rimelig PHÅCKED UP eller ned, hva er forskellen retning frem eller tilbage
Når man virkelig kommer derud så vil jeg sige at 3 dage har jeg prøvet, der er man godt nok os ved at have nået
tid til at chille lidt på chilum tid
Mvh. AStral