Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg kunne læse mig til at dette stof skulle kunne bruges, som "antidote" mod lsd, men på dansk, hvad er dette og hvordan virker det? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ikke en substans du har lyst til at bruge rekreationelt.
Det er det der heder Thorazine også(I USA),og det er et efter min mening dårligt valg til at bremse LSD.
Benzos vil være meget bedre.
Det er på hospitaler og i fængsler der bliver givet meget Clorpromazine.
Virkningen er en følelse af at du ikke kan røre dig,fordi din krop simpelthen er ligesom der var blevet læsset 100 kilo bly på.Meget ubehageligt.
Et par Valium eller lign.er langt bedre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok... Lyder umiddelbart meget sjovt i 10 min, men så heller ikke mere. Men ja, Valium, diezopam mv. er ret gode til at hjælpe en ned igen, hvis det er blevet for meget... :D

Men tak for svaret...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
KØR DOG TRIPPET UD

Eller lad være med at tage LSD eller andre længerevarende psychedelika

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det gør jeg da også... Men når man vælger at køre lsd i 2-3 dage, så kan man godt til sidst bare have lyst til at lægge sig ned og bare slappe 100% af... :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
antidote = modgift

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
xun skrev:
Det gør jeg da også... Men når man vælger at køre lsd i 2-3 dage, så kan man godt til sidst bare have lyst til at lægge sig ned og bare slappe 100% af... :D

haha

det forstår jeg

Men prøv bare at hold dig vågen, så kan du altid sove den ud bagefter :D

Vil være ærgeligt hvis man er for søvnig til virkelig at fatte de store åbenaringer man ofte får på et psychedelisk trip, peak eller comedown især kan rumme sammehænge som giver selve forklaringen på trippet, selv om man tror man forstår så er der ofte ting man stadig skal nå at lære og jeg vil sq helst være vågen til at fatte de ting jeg forsøges belært med

Et trip er utroligt lærerigt, som et foredrag som bliver oplæst, hvis man er vågen nok til at fatte halvdelen af hva der blir sagt

Og det er altså i den forbindelse SLET ikke fremmende med antipsykotiske stoffer ;)

Well...

DAmn har heller ik sovet ordentlig i snart flere dage ;)

Sådan kan det gå når man virkelig tripper IGENNEM, og det er vel det man gør, man ønsker vel at komme igennem sløret på den anden side og se mekanikken bagved som man normalt ikke opfatter, det kræver man kommer langt nok ud og stadig er vågen når det sker og det kan være et bestemt tidspunkt man ikke havde forudset og så hjælper det jo ik hvis man er bedøvet på en vild downer som gør en zombie ;)

Hehe

Nå nok nu...

Helt ærligt man, desto længere desto bedre var jeg nær ved at sige, men okay, 10 dage på trip og uden søvn ville nok være rimelig PHÅCKED UP eller ned, hva er forskellen retning frem eller tilbage

Når man virkelig kommer derud så vil jeg sige at 3 dage har jeg prøvet, der er man godt nok os ved at have nået

tid til at chille lidt på chilum tid

Mvh. AStral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hehe.... Jeg forstår dig SÅ udemærket. Jeg har det bare sådan at når der ikke længere sker noget, og jeg har fået svar på de spørgsmål jeg havde i mit trip, så er ghb og eksempeltvis diezepam da bare for nice. Ikke så meget at man falder i søvn, men bare at man falder ned, og lige kan magte at se en god film, eller bare lytte til noget dejligt musik.

Jeg mener bestemt også at et trip skal leves ud, ingen tvivl om det!! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]