Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København.
Hej.
Jeg har i godt og vel 2 år, hvor jeg simpelthen blev "psykisk-mishandlet".
Jeg er flyttet derfra nu, men har stadig lidt ar på sjælen, og får stadig nogle pludselige nedture, nogle dage værere end andre.
Så snakkede jeg med en Center Læge, jeg spurgte ham om det vil påvirke mig meget hvis jeg indtog LSD.
Han svarede blot at det skulle jeg aldrig rode mig ud i, med de ar, og den historie jeg bærer på.

Så kom jeg egentlig til at tænke på, om man så nogle sinde kan blive "klar" til et trip, når man har haft sådan en tur?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Det er op til dig selv at bedømme. Du kommer meget tættere på dine følelser og lyster når du tager psykedeliske stoffer, især LSD. Det kan være du får en åbenbaring om at det hele er OK, det kan være du forværrer følelserne, det kan være du forstår dine følelser bedre og derfor kan sætte ord på dem og behandle dem i ædru tilstand.

Men lige meget hvad, så skal du være forberedt på en voldsom tur - for det kan ske når som helst i trippet. Hvis du har en ven eller andre der er meget psykologiske anlagte og er gode til at løse problemer og tale med folk, ville en lille dose LSD i kombination med denne person, måske være det optimale.

Men læs om emnet først. Læs om Albert Hofmann og Stanislav Grof. Læs om psykoterapi, og kend konsekvenserne. Derefter beslut på egen hånd, for ingen kan beslutte for dig her.

Hvad du end så finder på, så held og lykke herfra :)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hej, og velkommen til! :)

Nu er du jo meget sparsom med informationerne, så det er svært at vurdere præcis hvor voldsomt det "psykiske misbrug har været.
I det hele taget er det svært at vejlede folk om den slags, når man ikke kender noget særligt til deres personlighed, og derfor vil jeg komme med en generel advarsel: Lad være med at tage LSD, da du tydeligvis har mange "spørgelser gemt i skabet." Risikoen for at rusen vil trække disse frem, og gøre det endnu sværere at blive "rask" senere hen er bestemt til stede.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København.
Tak til jer begge :).

Psyko : Mht til den sparsomme information, læste jeg nemlig i reglerne at de man ikke ville høre sådan en hel historie om hvad der forgår privat, så prøvede at gøre den så godt så muligt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Aliaarhus har da tidligere skrevet lange historier ned om han liv og problemer og implementeringer.. Astral har da også postet i enorme størrelser, så jeg synes helt sikkert da skal sætte dig ned og få din hukommelse ned på papir..

Ps. velkommen til..

Kan du ikke PM'e mig om hvor du bor?

/Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]