Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey, ja, jeg er vendt tilbage til virkeligheden efter et par uger i en underlig pyskotisk nervøs tilstand (startet af xtc for like et år siden)

Jeg har læst lidt om DXM, og ville gerne høre, det lyder somom de kan købes uden recept, kan det virkelig passe ?

På forhånd tak :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
ja bare spørg efter dexofan

Titel:
Medlem
Brugeravatar

pis, har lige fundet ud af at dexofan ikke må bruges hvis man har astma :(
Men takker alligevel :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
Du tror ikk det er det bedste at vente lidt til du er kommet 110% psykisk ovenpå igen?

/Boom

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det ved jeg det er :)
Er også bare lidt research, regner med at trippe igen måske næste gang jeg har ferie. :)

Men mange tak for rådet alligevel :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Inden du oprættede det her indlæg, sku du måske bare ha brugt 2 min. i søge maskinen od du havde fundet ud af alt du ville ang. DXM .

Husk det :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
DusteD skrev:
pis, har lige fundet ud af at dexofan ikke må bruges hvis man har astma :(
Men takker alligevel :(

Jeg har en meget svag astma (den har været stærk før), og jeg har brugt DXM uden problemer.

Men jeg vil sige til dig, som jeg siger til alle andre: Drop det. Find et andet stof istedet. DXM er bare ikke værd at spilde tid på.

Fascinerende verden man kommer ind i, men det er slet ikke det værd.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Helt enig med Ali. Så vidt jeg kan forstå er det heller ikke helt godt for hovedet.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Men jeg vil sige til dig, som jeg siger til alle andre: Drop det. Find et andet stof istedet. DXM er bare ikke værd at spilde tid på.

Nu har jeg selv ingen erfaringer med DXM, men er det ikke lidt skråsikkert at sige: "bare fordi jeg har dårlige erfaringer med substansen, så får alle andre det også"?

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Jeg siger at den verden man kommer ind i er rigtig fascinerende - jeg er glad for mine oplevelser. Men DXM er ikke sundt for kroppen og hjernen... og hvis man skal tage narko, kan man ligeså godt gøre det så sundt som muligt for kroppen.

Og så vidt jeg har forstået, så har han en psykose/depression. Hvis det oveni købet viser sig at han har CYP2D6-defekten, kommer han til at trippe i meget lang tid - min kæreste har det, og hun trippede i 4-6 dage første og sidste gang hun tog det. Det vil kun fucke ham endnu mere op.

Og hvis han absolut vil trippe, så kan han tage noget som en lavdosis svampe, 2c-b, 2c-i, LSA eller andre kortvarige psykedelika.

Og som Dr Prox siger:

Dr. proX skrev:
Du tror ikk det er det bedste at vente lidt til du er kommet 110% psykisk ovenpå igen?

Senest rettet af syreperlen 20 jul 2005 23:05, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

Nej. Jeg synes DXM holder. Jeg må dog indrømme, at jeg aldrig har ædt mere end 8 dexo'er på en aften, og det er jo noget med, at høj- og lav dose-oplevelser er meget forskellige. Hvis man holder dosen lav, synes jeg, der er garanteret morskab, især hvis man ryger en optursfed en times tid efter man har straffet pillerne.

Husk dog at nogle folk ikke kan tåle dexofaner, så man bør aldrig tage mere end 4 første gang, man prøver. Man kan jo bare redosere.

Edit: Ali svarede før mig. Gode pointer, iøvrigt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Takker alle for svarende.
Jeg vil også vente før jeg skal trippe, men kan godt lide at researche og sådan i LANG tid før jeg skal prøve noget...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
DusteD skrev:

Fascinerende verden man kommer ind i, men det er slet ikke det værd.

Men vis man nu er nysgerrig, er der vel ike noget problem i at prøve det ?

Jeg har prøvet det engang og det var også sidste :evil:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Nej, selvfølgelig ikke :) Hvis man føler for at prøve et bestemt stof, så skal man også gøre det, hvis man synes man har styr på det. Men I hans tilfælde vil jeg totalt fraråde det af flere parametre. Bare generelt brugen af psykedelika og andre stoffer ville jeg fraråde.

Jeg ville vente til jeg var 100% ovenpå igen psykisk.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja, så synes jeg også lige at jeg ville dele min mening om dxm trips med jer andre.....

Det er helt 117% sikkert at du kan få nogle SINDSSYGT lækre trips på dxm! Med sandsynligheden for at du havner det stik modsatte sted - i helvede... :(

...og ikke nok med at dxm har en stærkt psykosefremmende virkning, det kan også forårsage hjerneskader (og koncentrationen før disse opstår er vilkårlig...).

Jeg er hvad man kan kalde en hardcore dxm-junkie. Jeg har flere gange skrevet herinde på psychedelia.dk om mine oplevelser med dxm. Og jeg bruger det stadig. Også selvom jeg ikke længere får den samme magiske tripoplevelse....

Jeg har flere gange prøvet at stoppe med at bruge dxm - og med flere forskellige metoder. Uden held. Jeg kan hade dxm langt ind i helvede, og om-vurdere min livskvalitet FLERE gange! Resultatet er bare det samme...altid....efter et par dage ønsker alt i mig at tingene var som før. Med piller og det hele.

Jeg kan FORBANDE den dag hvor jeg prøvede dxm for første gang! Det har ødelagt mit liv, for jeg kommer aldrig til at leve uden det. Min eneste mulighed er at kontrollere trangen til dxm, og så styre det med HÅRD hånd!

SÅ....Jeg er egentligt ikke den type som fraråder at man prøver narkotiske stoffer, men i dette tilfælde....STOP DET! DET ER IKKE DET VÆRD!!! Det er absolut ikke nogen spøg at være halvvejs skizofren og ambivalent som en i h... fordi der én gang er blevet sat lighedstegn mellem total selvudslettelse (ego-død) og evig fryd / eufori!!

Prøv nogle andre stoffer, som er bedre til at skabe de rette bevidsthedstilstande - UDEN at gøre dig til en SLAVE!!! Jeg vil anbefale LSA i stedet for dxm.

Dark Sky....også kendt som Dexofanoiden....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mange tak for din post Dark Sky, jeg dropper tanken om at prøve det, takket være dig :)

Titel: :) Godt valg!
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
DusteD> God beslutning IMO. Har kun selv begrænsede erfaringer med DXM, men det virker absolut ikke som noget jeg ville anbefale - Jeg tror at mine hovedargumenter er blevet nævnt allerede, specielt af Ali.
Dark Sky> Fantastisk godt indlæg, og godt at du vil dele ud af dine erfaringer! Det er den slags poster som kan gøre en forskel til det bedre. Go' karma herfra!

Titel: Ubehageligt
Syntes sq at det er noget af det meste ubehagelige jeg har prøvet...! Åd 10 piller første (og sidste) gang jeg prøvede lortet.. Kastede op, rystede og var nød til at have mine øjne lukket under hele forløbet, ellers var jeg sikker på at mit hovede ville eksplodere! :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der bliver mumlet lidt om, at DXM er skadeligt... Er der nogen, der vil uddybe påstanden lidt? Rigtig gerne med et par kilder!

Hmm... DXM er et sandt "hade-stof". Mange mennesker kan personligt ikke lide det, og det smitter ofte af på diverse indlæg. Jeg synes, at det er vigtigt, at huske på, at andre mennesker sagtens kan nyde det, selvom man ikke selv bryder sig om det - en ting folk også husker, bare ikke når det handler om DXM(?!).

Dark Sky: Det fremgår tydeligt, af dine rapporter og dette indlæg, at du er har været meget igennem med DXM.
Men jeg håber du anerkender andre folks lyst til at gøre erfaringer med DXM, og ikke bare fejer det bort som idioti.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Aske^POT^ skrev:
Syntes sq at det er noget af det meste ubehagelige jeg har prøvet...! Åd 10 piller første (og sidste) gang jeg prøvede lortet.. Kastede op, rystede og var nød til at have mine øjne lukket under hele forløbet, ellers var jeg sikker på at mit hovede ville eksplodere! :wink:

Nogen mennesker (mener det er ca. 7% af befolkningen) kan ikke tåle DXM af genetiske grunde jeg ikke kan huske ordentligt. Kunne lyde til at du er blandt dem. Derfor man altid skal starte sit første DXM trip med meget få piller, så man ikke risikere at blvie syg af det.

Har selv taget DXM nogen gange, og kan stadig godt finde på det. Synes ikke trippet er noget værd i forhold til andre og bedre stoffer, men der er stadigt et eller andet ved DXM oplevelsen jeg ikke har fundet i andre stoffer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]