Ja, så synes jeg også lige at jeg ville dele min mening om dxm trips med jer andre.....
Det er helt 117% sikkert at du kan få nogle
SINDSSYGT lækre trips på dxm! Med sandsynligheden for at du havner det stik modsatte sted - i helvede...
...og ikke nok med at dxm har en stærkt psykosefremmende virkning, det kan også forårsage hjerneskader (og koncentrationen før disse opstår er vilkårlig...).
Jeg er hvad man kan kalde en
hardcore dxm-junkie. Jeg har flere gange skrevet herinde på psychedelia.dk om mine oplevelser med dxm. Og jeg bruger det stadig. Også selvom jeg ikke længere får den samme magiske tripoplevelse....
Jeg har flere gange prøvet at stoppe med at bruge dxm - og med flere forskellige metoder. Uden held. Jeg kan hade dxm langt ind i helvede, og om-vurdere min livskvalitet FLERE gange! Resultatet er bare det samme...altid....efter et par dage ønsker alt i mig at tingene var som før. Med piller og det hele.
Jeg kan
FORBANDE den dag hvor jeg prøvede dxm for første gang! Det har ødelagt mit liv, for jeg kommer aldrig til at leve uden det. Min eneste mulighed er at kontrollere trangen til dxm, og så styre det med HÅRD hånd!
SÅ....Jeg er egentligt ikke den type som fraråder at man prøver narkotiske stoffer, men i dette tilfælde....STOP DET!
DET ER IKKE DET VÆRD!!! Det er absolut ikke nogen spøg at være halvvejs skizofren og ambivalent som en i h... fordi der én gang er blevet sat lighedstegn mellem total selvudslettelse (ego-død) og evig fryd / eufori!!
Prøv nogle andre stoffer, som er bedre til at skabe de rette bevidsthedstilstande - UDEN at gøre dig til en SLAVE!!! Jeg vil anbefale LSA i stedet for dxm.
Dark Sky....også kendt som Dexofanoiden....