Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kan man se på pupilerne at man er påvirket???

Med svampe, amf, kix... er det som regel meget tydeligt..

Men skal til noget fam. kom sammen.. derfor ville jeg bare høre hvad jeg kan forvente????

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Ens pupiller bliver større, dog ikke nær så stor grad som amfetamin eller svampe. Med mindre det er noget større familiekomsammen, så tror jeg sagtens man vil kunne mærke det på en person, hvorvidt denne er påvirket eller ej. Det er jo ikke kun ens pupiller der ændrer opførsel, det gør du jo også som person. Hvis det er, skal du nok vente til folk er blevet beruset, hvis altså det er en sådan slags komsammen det drejer sig om.

Titel:
Junior medlem

det der familie kommensammen er først i morgen, det vil sige dagen efter! hvor tydeligt er det så?... tænker nemlig mest på om der er nogle der kan se det så lang tid efter!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Ah okay, så misforstod jeg dit spørgsmål.

Kokain virker jo ikke særlig længe sammenlignet med de andre stoffer. Hvis du under en bytur har indtaget noget kokain, kommer hjem og får noget søvn, så vil man ikke kunne se eller mærke det på dig dagen efter. Ikke noget man kan skelne fra almindelige tømmermænd.
Problemet med eksempelvis amfetamin, er jo at det virker adskillige timer, hvor effekten fra kokainen fortager sig efter en times tid.

Titel:
Junior medlem

Ok helt sikkert vidste godt at det fortager sig efter en times tid... men altså synes bare at når jeg har taget amf, kix eller andet har mine pupiler bare været MEGA store i 6 timer efter at jeg har fået søvn og hele lortet.. derfor var jeg bare bekymret....

Har læst lidt herinde... Og har læst det er bedst med små streger... men 1 G ryger da hurtigt på en bytur kan jeg regne ud...

men er der nogen guide til hvad man skal gøre for at få mest ud af det???

Tak for de hurtige svar...

Titel:
Medlem

Jeg mener der er en post omkring "sniffe-teknik" et sted, men kan ikke lige huske det. Men du har sikkert set folk som sniffer så hårdt at de kunne sniffe en fodbold igennem et sugerør, hvilket der overhovedet ikke er nogen grund til. Ved at gøre dette, ryger størstedelen bare ned i svælget, og det vil vi ikke have. Så snif bare stille og roligt, så at det lige kommer op i næsen uden at "falde ud", hvis du forstår hvad jeg mener, skulle være det mest optimale.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hmm nu vi er ved pupilstørelser. Så har det længe undret mig at mine pupiller ikke udvider sig ved amfetamin, og kun ganske lidt ved coke.

Titel:
Junior medlem

Det synes jeg tilgengæld ikke du skal være ked af....

Jeg kan næsten ikke kigge folk i øjnene når jeg tager noget de tror jeg er på vej til afdeling-O-.... så fucked up er mine øjne... de er næsten een stor pupil...

Fatter det ikke i starten da jeg tog kix kunne man slet ikke se noget.. men med amf og nu også kix er det ekstremt...

Fucked up når man skal på disco.. har taget knalderne og det eneste man tænker på er at blive afvist i døren fordi mine pupiler lige rundetårn...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
danielra skrev:
Det synes jeg tilgengæld ikke du skal være ked af....

Jeg kan næsten ikke kigge folk i øjnene når jeg tager noget de tror jeg er på vej til afdeling-O-....

Min personlige erfaring siger mig, at man meget lettere bliver opdaget, hvis man konstant forsøger at undgå folks blik. Det er selvfølgelig klart, at man ikke konstant skal sidde og stirre dem direkte i øjnene, men moderat øjenkontakt er vigtigt.

mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem

ja selvfølgelig... helt klart ikke virk suspekt... men altså hvis man viser id foran en dørmand og han ser dig sirekte i øjnene i lyset at en skarp lyskegle fra discotekets indgang så er den altså ikke helt cool...

især ikke hvis man er sammen med andre for hvem man prøver at holde sit stof forbrug hemmeligt...

Så til enhver tid hellere små pupiler end store...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
danielra skrev:
Så til enhver tid hellere små pupiler end store...

Medmindre man forsøger at skjule for sine omgivelser, at man alligevel ikke kunne finde ud af at kvitte heroinen...Oh well, it's all in the past now!

Titel:
Insane psychedelia user!

Med amfetamin synes jeg det er svært at se på folk. Der er dog, hos nybegyndere, altid den karakteristiske med at skære tænder og vride i kæben. Det afslører rimelig tydeligt. Med MDMA, svampe og LSD er det dog betydeligt lettere at se på pupillerne og jeg synes også tit at folk bliver nærmest opsvulmede i ansigtet pga. den højere kropstemperatur.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]