Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 22:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Rubber !!...
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
HarJ alle Kiksehoved derude :wink:

Er ret ny herinde, sååh.. Håber jeg kan finde ud af det.. Smil..
- Nogle der har prøvet Rubber ? En form for nervemedicin... Jeg skal prøve det i weekenden, men ville blive glad hvis andre havde nogle erfaringer de ville ud med :D

- Mette

Titel:
Junior medlem

Prøv at søg med Søge funktionen og se eventuelt denne tråd.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... ght=robber

Titel:
Medlem

TarK.. Men vil stadig gerne hør om andres erfaringer.. Fandt ikke så meget... :!: :?:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
"Rubber, robber, robbere (indsæt selv flere)" er alle ord for stoffet flunitrazepam, som sælges under navnet Rohybnol. Jeg vil foreslå dig at læse tråden, ICE-Cool henviser til, hvis du ikke allerede skulle have gjort dette.

Men mine egne erfaringer med disse er meget forskellige. Alle benzodiazepiner (hvis ikke alle og en gør, så ret mig) virker som antabus, og man bliver derfor uhyre lam, hvis man blander med alkohol. Dette har jeg tit gjort, der har aldrig været nogle problemer, men hukommelsen er væk, og den er helt væk! Hvis jeg spiser én, kan jeg altid huske, hvad jeg har lavet - hvis jeg ikke har drukket eller drikker alkohol vel at mærke. Jeg får en underlig men god fornemmelse i hele kroppen.

Desuden er fællesnævneren for indtagelse af dem med eller uden alkohol, at motorikken fucker godt op, og du får svært ved at gå, hvis du overhovedet kan godt (lidt men ikke synderligt større mængder)

Jeg håber, det kunne besvare dit spørgsmål.

Kenneth.

[edit:] Jeg glemte at sige, jeg ofte falder i søvn på dem, hvorfor jeg i øvrigt ofte undgår dem efterhånden.

Senest rettet af ke 29 jun 2005 15:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Robber er slang for Rohypnol, som igen er trivialnavnet for Flunitrazepam. Det er et benzodiazepin, der fungerer som en heftig downer. Stoffet virker bedøvende, så du skal nok ikke regne med nogen større effekt end at du ligger og kokser, og så har glemt alt dagen efter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
log skrev:
Robber er slang for Rohypnol, som igen er trivialnavnet for Flunitrazepam. Det er et benzodiazepin, der fungerer som en heftig downer. Stoffet virker bedøvende, så du skal nok ikke regne med nogen større effekt end at du ligger og kokser, og så har glemt alt dagen efter.

kan man bruge robber til et comedown efter en hård amf + keks weekend? eller ?

Titel:
Medlem

Ja man kan godt bruge dem til comedown. Man falder rimelig let i søvn, og sover i lang tid. Men igen de fucker hukommelsen totalt, og jeg ved i øvrigt heller ikke om der er en sundhedsrisiko forbundet med indtagelse af dem sammen med amf eller mdma.

Titel:
Medlem

Ehm.. Okay.. Tænkte mere på trippet ? Eller får man ikke noget trip af dem ?... I får det til at lyde som eller anden slags sovepille.. Hmm.. Skod.. :?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
kiksehoved skrev:
I får det til at lyde som eller anden slags sovepille.. Hmm.. Skod.. :?

Nok fordi det ER en sovepille.

Skulle også være godt som daterape drug, da tøsen (eller aliaarhus) ikke kan huske en skid dagen efter.

Haha-.. ej nu er jeg lidt grov at høre på. Men som sagt. robber er sovepiller, og giver som regel et ret så kraftigt blackout, hvor man intet kan huske.

Mange mennesker bliver også voldelige af rohybnoler, især blandet sammen med alkohol.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Det er vel yderst sjældent nogen anbefaler andre at tage rohybnoler?

Jo, man bliver da eftersigende enormt lam. Og hvis de blandes med alkohol skulle det også være ret morsomt. Men samtidig også istand til at gøre en istand til at gøre komplet åndssvage ting, eller blive voldelig. Alt dette krydret med at man intet, eller næsten intet, kan erindre dagen efter.

Jeg kan personligt ikke se lamme værdien i rohybnol.

Titel:
Junior medlem

Jeg har også lidt erfaring med robber! Mit råd er, bland det IKKE med alkohol, du risikerer at spasse ud, tåge rundt og lave lort i den, og som en anden nævner, så har du glemt alt dagen efter.
Så skal der også drikkes, så vil jeg anbefale at du/i finder noget som passer bedre sammen med alkohol.

Titel:
Admin
Brugeravatar

IMO skal man kun indtage rohypnol/ronal/flunipam/robber hvis man absolut skal sove. Jeg indtager aldrig mere flunitrazepam for sjov fordi jeg simpelthen er bange for hvad jeg kan finde på under et blackout. Hvis man ikke lægger sig til at sove, men i stedet holder sig vågen får man tit en slags blackouts hvor der går nogle timer man intet husker fra, men stadig har været aktiv. Dette er ret skræmmende IMO. Jeg har dog aldrig gjort nogle helt slemme ting, men kender da en der engang lavede et røveri under påvirkning af flunitrazepam, han husker intet af det :shock: Det er en god idé at være ret forsigtig med flunitrazepam.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

OKAY SÅ.. :shock: Hva fanden har I ondt i røven over ?
Kan godt se at det ikke er særlig populært herinde, men jeg vil altså prøve det alligevel.. Hmf.. :x chancen for at jeg kommer til at begå et røveri er ikke særlig stor, da jeg gør det sammen med nogle venner, som ikke er påvirkede.. De ska nok holde øje med mig.. :?:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
aaaw, lille pus

Titel:
Medlem

Ja.. :cry:
Tør øjnene og ta en kiks :lol:

Titel:
Junior medlem

Hmm, du beder om folks erfaringer, dem får du så, for derefter at påstå folk har ondt i røven??

Er det bare mig eller er det ikke en smule dumt at spørge hvis man ikke har lyst til at høre svaret?

Der var, så vidt jeg har læst, ikke en eneste som skoddede dig for at vil tage stoffet. Du fik bare lidt info og erfaring.

Men go rus og pas på dig selv.

Titel:
Medlem

Sq da fordi folk er så negative.. Eller.. Hvertfald sådan jeg læste det.. :!:

Titel:
Medlem

Og hvem har sagt at jeg ikke ville høre svaret ?? Hvis jeg ikke ville det, havde jeg nok ikke spurgt.. Man har vel også lov til at kommentere svaret ?? Eller det sys du måske ikk ?? Altså helt ærligt..

- og tak, skal jeg nok.. !

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Folk svarer på en ret almindelig måde... Der er ingen negative miner i luften.
Hvis det er måden du opfatter det på, burde du nok dykke lidt ned i din kompulsive paranoia og nok heller ikke tage rohybnoler.
Folk har forklaret hvad DE har oplevet på det, og for en del, er rohybnoler ikke et drug of choice, og det vil de gerne dele med andre, for at andre måske ikke laver de samme fejl som dem. Det må du acceptere.. ellers må du wanke noget mere så du slapper lidt mere af :)

Titel:
Medlem

Det er sq lidt svært når man er en pige... :wink: Gid man var en herma så ku man gøre begge dele :shock: Bvadr..
Men okay.. Nok bare mig der var lidt hysterisk.. :|

Men nu får jeg jo at se hvordan det blir.. ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]