Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Nozinan
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Nogen der kan fortælle mig hvilken virkning dette stof har ?

Har brugt søgefunktionen, men uden held ..

Mvh Mette

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det er et anit-psykotisk middel. og jeg tror ikke du kan bruge det til at lamme dig på. Erowid har ingen info om det, så vidt jeg kan snuse mig frem til. Fandt noget om det på netdoktor.dk, så her et lille link: http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/nozinan.htm

Du kan også tage et kig her:
http://www.netpatient.dk/nozinan.htm

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Altså det har en sederende virkning, men selvom nogle bruger det til at sove på, så vil jeg ikke just anbefale det.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ville jeg holde mig langt fra hvis ikke du er på et eller andet trip hvor du gerne vil bankes på plads.
Det heder Levomepromazin og er en afart af Thorazin,som stadig bliver brugt på lukkede afd. til at få folk til at holde kæft,eller sætte sig pænt hvis de er voldelige.
I små doser er det bare en ubehagelig form for sløvhed og i større doser inkapaciterer det dig fuldstændigt.
Minder om Haldol hvis du kender det. :shock:

Titel:
haldol er cool *lol*

nocinan er noget fucking skod pis - jeg begynder at snøvle og falder så senere i søvn - og så snorker jeg som et svin......

Bad medicine

Titel:
In our memories

Gonzo > Hvad mener du om sådan noget som Truxal? Jeg ved tilfældigvis, at de giver det til eks-junkier, så disse kan sove.

Senest rettet af Psyko 17 okt 2005 03:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hi Psyko...
Jeg har aldrig selv brudt mig om dem,men jeg kender en der siger de er okay,når han bruger dem til at falde til ro.Vi er jo forskellige. :wink:

Jeg har altid fået lyst til at stå og hamre hovedet ind i en væg når jeg fik dem,men det siger måske mere om mig.. :D
Nej seriøst jeg fik dem i Vestre,og det er sq svært at give point på nogen måde når de er indgivet under Opiat abstinenser.Der har du det jo så dårligt at alt stinker alligevel.Men nogen ro gav de jo nok.

Brugt fornuftigt er de nok lige så gode som så mange andre i samme boldgade.
Hygge.

Titel:
Medlem

OkaY ,,, Fair nok .. Kiggede bare lidt i mine forældres medicinskab og så faldt jeg tilfældigvis over dem ..
De har også nogen ved navn dolol .. Meen .. Tror bare jeg la' dem være :|

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
kiksehoved skrev:
Tror bare jeg la' dem være

God idé :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har også lige haft fornøjelsen af at ha' været indlogeret i "Hotel Vestre", hvor jeg også blev tilbudt Truxal eller Nozinan.
Jeg fik Truxal i ret høje doser de to første døgn, til jeg bad dem om at skrue ned for doseringen. Man får helt vildt udtørrede slimhinder af det lort.
Som sedativ er 25-50 mg. dog ret effektivt for mit vedkommende.

Titel:
Medlem

Dextrose -- > prøvede du så nozinan ?! eller ..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
kiksehoved skrev:

Næh... Ingen af de to præparater har nogen underholdnings-værdi, og jeg vidste fra tidligere erfaring, at Truxal opfyldte mit behov for medicinering.

Titel:
In our memories

kiksehoved skrev:

En af mine bekendte brugte i en overgang Nozinan til at falde ned på efter kokainture. Det virker somsagt sedativ, men har ikke det store lamme-potentiale. Hvis du endelig vil rippe dine forældres medicinskab, så er Dolol'erne et bedre valg.

Mvh. Psyko

/edit: Lorte retsstavning!

Titel: FÅK NOZI´ER
Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din momz
Fååårk de lortepiller.

Man kan udemærket bruge disse anti-psykotiske piller til at lamme sig med, både 100 mg, 25 mg og 5 mg...
Jeg fik engang en halv 100mg med løftet om at jeg ville blive skæv og ganske rigtigt! Jeg blev så smadret i min krop og mit hoved at jeg bare ville ligge ned, efter 12 timer kunne jeg ikke ligge der mere og jeg dinglede hjemad, det tog så 2 timer at gå 2 kilometer.
Min kammerat bruger dem dagligt til at falde i søvn på men om lamme-effekten ikke er lige så eftertragtet som søvnen vil jeg lade stå i dt uvisse.
Det skal så oz lige siges at denne herre er ude af stand til at styre sit arbejde (som han ikk har mere), venner (som han ikk har så mange tilbage af) og sit liv generelt! og det har i høj grad noget med nozinanen at gøre!
Så rå erfaring siger : lad dine forældre om at æde nozinanen, og skrub på nettet og handl noget ordentlig øko-urt. F.eks Kratom 5 g i en kop te..

Titel:
Medlem

Jeg har også en kammerat der fik disse piller (nozinan) under et ophold på en åben psyk. afdelig. Pillerne har efter min erfaring den effekt at den filtrerer alle destruktive og generelt negative føleser væk, eller gør at de ikke påvirker en negativt. Så de er egentlig ganske behageligt når man har taget dem, og man kan desuden let falde i søvn. De har desværre bare en underlig zombie-effekt. Desuden vil jeg ikke kalde dem decideret euforiserende på nogen som helst måde.

Titel:
In our memories

D|(@ skrev:
Jeg har også en kammerat der fik disse piller (nozinan) under et ophold på en åben psyk. afdelig. Pillerne har efter min erfaring den effekt at den filtrerer alle destruktive og generelt negative føleser væk, eller gør at de ikke påvirker en negativt. Så de er egentlig ganske behageligt når man har taget dem, og man kan desuden let falde i søvn. De har desværre bare en underlig zombie-effekt. Desuden vil jeg ikke kalde dem decideret euforiserende på nogen som helst måde.

Og de stopper tankerne, vigtig effekt på sådan en anstalt!!

Titel:
Junior medlem

^^ Præcis.

Vi har en hjerneskadet mand på plejehjemmet der råber og sparker og slår i døgndrift... Det kan Nozinan tage sig af. Yderst effektivt til at gøre folk til zombier.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
... og så er det da en fantastisk ting at indtage "for the hell of it" ...

ehm ... not ...

:roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
kiksehoved, jeg ønsker ikke at moralprædike, men det er lidt svært at lade være - og jeg er næppe personen til at gøre det.

Men du bekymrer mig virkeligt! Sidste gang var det robbere, og nu roder du dine forældres medicinskab igennem, og for os er det, men for dem er det nok næppe helt uvæsentligt at have deres "lager" uberørt, hvis de har ting som Dolol liggende...

Prøv nu bare at finde ud af, hvad du vil opnå med det her. Mest mulig lam på flest mulige stoffer er altså ikke en god holdning at have.

Take care!

Kenneth.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
På min arbejdsplads uddeles der, svjh, 3*100mg nozinan til de mest utilregnelige beboere, og alligevel er de stadig frisk på en slåskamp, hvis man kommer hen til dem på en forkert måde...
Dette er offtopic, men jeg synes alligevel, at jeg ville berige jeres aften med en lille historie fra mit liv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]