Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

regnede med at dennne tråd hører hjemme her, da der er tale om et naturstof..

for et par år siden skulle jeg ud på en længere cykeltur langt fra alt og alle, i et par uger. I den forbindelse sammensatte jeg en "nødpakke" hvis jeg nu skulle komme galt afsted. I denne pakke lagde jeg også 2 20mg morfin stikpiller, som jeg havde glemt alt om og har lige "fundet" dem igen :D

så er ?

skal de absolut op i røven eller eller kan de også spises/sniffes/sprøjtes eller måske ligges under forhuden....? Hvis nej, kan man gøre noget så de kan spises...? Er de stærke..? hvor længe kan de holde sig...? Er der bivirkniger ved stikpiller såsom forstoppelse eller diarré..? Hvor længe skal de side i røven.. og hvor længe virker de hvis de kommer op i røven henholdsvis spises hvis muligt..?

Mente også at der skulle være en steso stikpille, men den ligger nok et andet sted så, hvis jeg finder den, hvordan virker den så..?

håber at der er nogen der kan hjælpe..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Har aldrig taget morfin stikpiller med ketogan stikpiller et par gange. Dem opløste jeg bare i vand og drak. Det er jeg ret sikker på du osse kan med dit morfin.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
40 mg morfin er ikke nogen voldsom dosis , men du kan knuse pillerne og så indtage dem oralt i vand eller bare skylle dem ned med vand, vis du ikke er mand nok til rektal administration. desuden ville jeg smide den her i syntetiske en anden gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Stikpiller kan sagtens spises... og den her tråd hører hjemme i syntetiske druqz! ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
//Edit: Flyttet til Syntetiske Drugs.

Titel:
Insane psychedelia user!

Suppositorier (stikpiller) er typisk omsluttet af en vokslignende kappe, der gør den fedtet og nem at putte op bagi. Det lugter lidt sjovt, men jeg ved ærlig talt ikke om det er farligt at indtage. Jeg ville bruge det præparat jeg har mellem hænderne på den måde, som det skal anvendes. Dvs. prop den op i gryde 2, læg dig på siden og vent i 20-30 minutter. Herefter skulle pillen og det aktive lægemiddelstof være optaget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]