Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Oxy...
Dedikeret medlem

Hep-hey!

Far har fået fat på en mindre mængde oxycontin :lol:
Både depot og normal... Er der nogen der kender en god dose? Prøvede med en enkelt 5mg og det virkede over al forventning :)

Er det forresten det samme som med kodein, at man er nødt til at vente en dags tid på at tage en dosis til?

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er ihvertfald nok en god ide, med opiater der virker så kraftigt, at vente et stykke tid, så man undgår at der opstår afhængighed. Og det er endnu vigtigere med oxycontin da det virkere kraftigere end kodein, dvs. det er mere afhængighedsskabende.

Titel: Re: Oxy...
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Eleusis skrev:
Er det forresten det samme som med kodein, at man er nødt til at vente en dags tid på at tage en dosis til?

Hvis du hentyder til det med at kodein ikke akkumulerer sig, så gælder det samme ikke for Oxycodon. Man kan sagtens redosere flere gange, for at forlænge eller intensivere rusen. Kløen og kvalmen er dog værre på oxy end på heroin, så man skal nok slappe lidt af med det.

Og som Treasure siger, husk at holde pauser, man kan snildt blive afhængig af det.

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eleusis skrev:
Hep-hey!

Både depot og normal... Er der nogen der kender en god dose? Prøvede med en enkelt 5mg og det virkede over al forventning :)

Husk hvis du vil tage OxyContiner,at du skal knuse dem.En god begynderdosis ville være 15-20mg.Deromkring.

BTW OxyContin er depot piller.Oxycodone er alm tabletter.Contin står for kontinuerlig.

In our memories

The opiate doctor has spoken!

Thumbs up, Gonzo, du er sgu' et omvandrende lammearkiv! :)

Jeg synes btw at Oxycodon har nogle ret slemme bivirkninger, kløen er f.eks meget voldsom, omend det ikke slår kodein (det her er selvfølgelig uhyre subjektivt), som er djævlens svar på kløpulver.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
da jeg i sin tid eksperimenterede med oxycontin (80 mg depot) knuste jeg pillen meget grundigt og delte den i en 10-12 streger og tog så en line, ventede lidt, tog lidt mere osv. til jeg havde en ordentlig rus.

Det jeg bemærkede mest var at efter en ugestid med 40-80 mg dagligt begyndte bivirkninger at blive temmeligt grumme, hvor ved andre opiater har det været lige modsat, hvor bivirkninger er blevet betydeligt mindre.

Titel:
Insane psychedelia user!

Alm. Oxynorm, er der nogen ide i at sniffe dem eller virker de ligeså godt spist?

Gonzo, er 20mg som begynder dosis ikke liige i overkanten?

Titel:
In our memories

daffy duck skrev:
Alm. Oxynorm, er der nogen ide i at sniffe dem eller virker de ligeså godt spist?

Jeg foretrækker at sniffe dem, da effekten kommer væsentligt hurtigere. Mener på et tidspunkt at Gonzo proklamerede at oplevelsen tilgengæld ikke var mere intens på denne måde. De Oxynorm jeg fik fat i sidst var ideelle at insufflere, da det var en hård kapsel med helt fint pulver indeni.

daffy duck skrev:
Gonzo, er 20mg som begynder dosis ikke liige i overkanten?

Man bør nok starte med 10 mg., men det er ikke usædvanligt at man kommer en del højere op i løbet af en aften. Heller ikke selvom man ingen tolerance har.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo det kan sq godt være 20 ovenikøbet kunne være for meget.
Oxyer er nok nogen af de bedste til at indtage oralt,fordi biotilgængeligheden er så høj som den er.Men klart,de vil njok virke lidt anderledes hvis man sniffer dem.Hvor meget stærkere det er ved jeg ej,men hurtigere er det ihvertfald. :D
Caution... :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
JEg har hørt at Grape skulle være med til at modificere/manipulere metaboliseringsprocessen

Ellers skulle Iboga kunne holde tolerancen væk :D

Titel:
In our memories

Astral skrev:
Ellers skulle Iboga kunne holde tolerancen væk :D

Selvom nogle har fået positive resultater med Ibogain (Gonzo har du yderligere kommentarer til dine oplevelser?), så vil jeg ikke anbefale at en hvilken somhelst opiod-afhængig person kaster sig i lag med det.
Det er jo trods alt et meget kraftigt psykotropt stof og mange folk der bliver narkomaner, ender jo netop sådan fordi de har psykiske problemer.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke andet end at det virkede for mig.
Jeg har ikke vanskeligheder med H mere.
Det jeg går og er lidt sur over idag er at jeg ikke tog mit rygeproblem mere alvorligt (tobak).
Nåh det går nok.
Du må have en fed Jul Psyko.. :wink:
Vi tales..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Eleusis skrev:
Hep-hey!

Jeg får 80 mg. OxyContin i døgnet, fordelt på to doser, morgen og aften.

Hvis jeg synes det har været en træls dag, tygger jeg aften pillen på 40 mg. og skyller efter med en cola.

Der går ikke et kvarter, så rumler der en riiiigtig dejlig blæser ind over Tommy-land, med optræk til udtalt lækkerhed på udsatte steder.

Desværre får jeg dem af en grund, så jeg kan ikke spilde begge doser på den måde, ellers ville jeg prøve 80 mg. på én gang.

Det jeg egentlig ville med den smøre, var blot at gøre opmærksom på, at hvis man ikke lige gider cutte dem op og snorte, så er "Tygge-Contin-Metoden" meget let og meget effektiv :)

Og så vil jeg STÆRKT fraråde at blive alt for glad for dem, for mage til abstinenser har jeg aldrig nogensinde oplevet ... jeg ville BETALE for at dø dengang!

Så ... alting med måde :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]