Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Nogen der ved hvad for nogle opiat/opiod præperater der egner sig til at blive sniffet og hvad er det der gør at man kan sniffe nogen slags piller?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
tja er en del temgesic , go en mængde morfin præperater der bare kan knuses først fordi de er depot

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nogen slags piller - såsom temgesic - er bare nemme at knuse til fint pulver. Contalginer er rigtig dårlige, mens Oxycontin tilhører en mellemkategori. Hvorfor nogle ting er dårlige at sniffe, og hvorfor nogle ting er gode, ved jeg ikke.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
tyk contalginerne så meget som muligt.. ulækkert men det virker sådan da...

er det gode opioder du vil ha, altså som morfin/metadon og heroin så er temgetis intet værd...

men er man ikke vant til opiater så virker de okay, men det er langt fra det samme.. for temgetis er ikke morfin.. det er modsat som nok os er nævnt

kender folk der har sniffet en hel subutex uden der skete noget fordi at det var møllehjul/doner *4 hans krop skreg efter.. dvs han blev ikk skæv overhovedet.. (subutex 8 mg)

Temgetis er til nedtrapning.. ikke til at blive skæv på.. hellere 90 mg ren morfin eller 80 mg metadon så snakker man opiater som virker.. temgetis giver nedtur hvis man ikke bruger det til nedtrapning.. og husk sniffer man temgetis/subutex så må man ikke have spist opioder i 36 timer inden.. du kan blive voldsom syg..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
:oops: :oops: jeg undskylder min hårde kommentar da jeg bemærkede du var så ny i faget.. Nej hold dig langt væk fra temgetis.. det er alt for hårdt psykisk dagen efter, som alle andre opider vil være.. hvis altså du ikke har eksperimenteret med stoffer før, så er temgetis et alt alt for hårdt udlæg... og du kan ikke prale af noget for det er kun et præparat til den ægte vare..

Nej nyd livet mens du er ung for man blir bare hooked på de der ting.. temgetic vil virke hårdt på dig os så du ville brække dig dagen efter af bare en halv streg for meget til din krop

ej hvis du er så ny som det fremstår så drik dig nogen øl og lidt sprut til fester... for guds skyld ikk blande noget de første mange gange med alkohol..

Senere er det næste skridt at ryge en pibe hash og overveje en stesolig.. HOLD DIG FOR STOFFER i opiatgruppen i første omgag..

læg blødt ud selvom du sku prøve hashen og lidt småting.. men det der koksestof det er for farligt for dig. og det vil ikke være behageligt

Titel:
Dedikeret medlem

Hvorfor fremstår jeg som en ny? Bare fordi jeg ikke lige har prøvet at sniffe temgesic. Jeg har været inde og ude af mange forskellige opiater/opioder i ca et år nu.. ikke noget jeg er særligt stolt af. Men jeg er bare blevet meget glad for opiater/opioder efter mange længere varige Smertebehandlinger.. Men da jeg ikke har haft særlig gode erfaringer med at sniffe morfin så spørger jeg om hvilke præperater der egner sig bedst at blive sniffet..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
A.MUS > Du staver af helvedes til, holder dig ikke til det oprindelige spørgsmål i topic, og så svarer du på adskellige måneder gamle topics!

Det er jævnt irriterende, lad venligst være med det!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vest/midt sjælland
Får sån lyst til at skrive at I altså virkelige må være yderst forsigtige, med de her morfin og morfin lignende præparater.
Temgesic er sgu noget skidt at fylde sig med, hvis altså det bare er for virkningens skyld, det er så uhyre vanedannende.
Det samme med doner, hvis dusnupper sådan et par kapsler/ hætter jamen så er du jo godt påvej til at have oplevet noget som kan være svært at stoppe igen!
Så vær forsigtige.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

og så ikke mere til det her gamle emne!
Dextrose: klart, det er forvirrende og åndsvagt hvis de gamle emner dukker op igen, og igen hel enige.

Titel:
In our memories

brainflower skrev:
og så ikke mere til det her gamle emne!
Dextrose: klart, det er forvirrende og åndsvagt hvis de gamle emner dukker op igen, og igen hel enige.

Jeg ville egl. give dig ret, men så skriver du at temgesic er meget vanedannende. Jeg vil gerne vide, hvad der får dig til at skrive sådan? Mig bekendt er stoffet væsentligt mindre vanedannende end de fleste andre opioder...Men det er da et opiod, så det er klart at det er relativt vanedannede. Temgesic (eller buprenorphin som det aktive stof hedder) er dog ikke specielt slemt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hey psycho:) jamen dengang jeg fjollede rundt på buprenorphin samme periode med metadonen( kort, kort periode)
Synes jeg det sparkede ass, vi havde nogen ampuller, hvor vi sneg dem i varm cacao, 4 stykker og det var sgu vildt i sær da de efter en uges tid slap op :? , taler jo bare udfra hvordan jeg oplevede den nedtur, og den var sgu nasty, men måske det mere var donerne der gjorde det, da de røg lige så mange kapsler ind af dem,
Så det var jo et mix, men med nogen klamme, klamme bivirkninger.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det skal lige siges, at det er 12 år siden, men husker heldigvis den eksterm nastie nedtur meget tydeligt!

Titel:
In our memories

brainflower > Metadon er notorisk for at producere meget slemme abstinenser - værre end heroin faktisk. Det er nok primært dem, der har fremkaldt den slemme nedtur. Jeg har selv ret mange førstehåndserfaringer med buprenorphin (temgesic/Subutex) og det er min erfaring, at de trods alt tilhører den mildere klasse af opioder, både hvad angår effekt og bivirkninger.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Hmmm... Er ved at gumle percocet (Oxycodone) for tiden... Hvordan er buprenorphin i forhold til?

Titel:
Dedikeret medlem

Nu har jeg så prøvet at sniffe buprenorphin i mellem tiden så vil lige svare på dit spørgsmål Eleusis... jeg synes at oxycodone giver en langt bedre skævert en buprenorphin, især fordi det ikke giver ligeså meget kvalme og giver lagt mere eufori.. Det er ligesom buprenorphin rusen sidder meget oppe i hoved af en, og man kan blive meget svimmel det.. der er ikke så meget den der lækre fornemmelse af træthed i kroppen på buprenorphin..

Titel:
In our memories

Det stoerste problem med buprenorphin ifhld. de "gode" opioder, er efter min mening at man ikke kan dosere sig til et bedre high. Jeg synes, at buprenorphin virker ok som mood-lifter og til at sove paa (til det formaal er det faktisk meget bedre end f.eks. heroin), men hvis man vil vaere rigtigt opiod-skaev er det ikke velegnet. Oxycodon er meget laekrere, men er det ikke en slags blandingspraeparat saadan en percocet?
Ligesom kodimagnyler indeholder kodein, men ogsaa en masse andet shit? Eller er det bare svage oxycodon-piller?

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Mnjaaeh, Oxycodon er et stof (Og et særdeles lækkert et af slagsen), det fås i danmark som oxynorm eller oxycontin.
Jeg mener at der er paracetamol i oxynorm... (5/325)
Oxynorm hedder også percocet i USA og Canada

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
der er ikke paracetamol i i oxynorm :)

Titel:
Dedikeret medlem

Sorry, det er der i percocet ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Er det en speedet skævhed i Buprenorphin?
Grunden til at jeg spørger er at oxycodone godt kan gøre mig helt speedet og aktiv i modsætning til stort set alle opiater jeg har prøvet (Codein, morfin, tramadol og opium. OK, det er ikke så mange ;) )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]