Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
hey allesammen..

nu har jeg taget mærker en gang.. og musikken blev så smuk.. :roll: nu vil jeg så spørge..

hvordan virker k3x med hensyn til musik.. er det samme måde.. blir musikken ligeså "fortællende"?

og folk der har taget lsd, har i taget andre ting som gjorde musikken ligeså smuk?

i så fald hvilke?

pfh tak :)

-Natteskygge

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Min ultimative oplevelse med musik der "taler" til en, havde jeg i Vega for 2 år siden på 2.5 mg. DOB og 2 IE mærker, der var virkeligt tale om intens envejs-kommunikation fra højtalerne! ;)

Jeg må desværre skuffe dig med, at der ikke er den samme form for dybe forståelse af musikken på MDMA/kex - det er pisserart og euforisk at høre på, men jeg har aldrig oplevet musikken "tale" til mig på samme måde, som jeg har på hallucinogener.

(Dette post burde flyttes til Generel Diskussion, da det er musik-relateret og ikke egentligt drug-relateret)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg hade en lineden oplevelse.. tog i løkken til en techno fest 2 dråber LSD25 og så hade jeg os en intens aftale med højtaleren.. smukt,blæst og fedt :wink: når højtaleren er stører end en selv og man kan mærke trykket fra den nice :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Har oplevet det på stort set alle psykedelika. Og jeg kan kun give Dex ret i det mht. MDMA.

Der er faktisk et stof, kaldt DiPT, som udelukkende skulle virke på ens høresans. Nogle folk har ikke oplevet visuelle forstyrrelser/hallucinationer, dybere tankegang eller noget som helst, men udelukkende fået påvirket deres høresans i så høj en grad, at det har skabt en dyb spirituel oplevelse.

Alexander Shulgin skrev, at dette stof ville være inaktivt, hvis man var døv (skal nok forstås metaforisk).

Læs mere her:
http://www.erowid.org/library/books_onl ... al04.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/dipt/dipt.shtml

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
synes nu mere at man kan mærke musikken i kroppen så den hjælper til velvære på k3x... fx. kan rytmen gå som bølger gennem kroppen, men som med alt andet sikkert, så styres mit trip meget af musik...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
mange tak for svarende :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]