Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Splittet fra tidligere topic - Dex

Ja-ja, jeg skal nok lade være :)

Grunden til at jeg spurgte er fordi de har et gigantisk produktkatalog, og jeg ikke gider liste dem alle...

Men jeg læser lige videre, og spørger løs... Er der da nogen der har erfaringer med 'smartdrugs' ?

Titel:
Dedikeret medlem

Piracetam eller Hydergine

Nogen der har hørt om dem, eller prøvet dem?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Jeg kunne godt tænke mig at stifte bekendtskab med Hydergine, *racetam og Adrafinil. Sidstnævnte synes jeg lyder mest interessant.
Der er lidt info på http://www.imminst.org/forum/index.php?s=&act=SF&f=169

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg har lige påbegyndt en piracetam + centrophenoxine kur i dag. De anbefaler man starter med en 'attact dose' piracetam ml. 1600-2400mg så lagde ud med 2g sammen med 500mg centrophenoxine, samt 10mg vinpocetine og ka da lige i den anledning fraråde at opløse piracetam'en i saftevand, fy for faen :/

Jeg har tidligere haft til et par ugers forbrug af hydergine, desværre ikke nok til at mærke fuld effekt af det, tilgengæld synes jeg det sparkede gang i min HPPD givetvis fordi det er et ergot-derivat. Desuden er min erfaring at det potensiverer effekten af ketamin, særligt i kombo med 2c-b.

Følger op løbende når jeg får lidt mere tjek på effekterne på længere sigt. Men umiddelbart føler jeg mig noget mere klar i hovedet end jeg normalt er på den forkerte side af kl 12 :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Well lige en kort update.

Jeg har i den forløbne uge kunne mærke markante forbedringer på hukommelsen, nyindlæring hænger meget bedre fast og jeg føler har fået et overskud af energi som jeg ikke har haft i årevis. Ikke som en rastløs stimulansforårsaget ting, men hvis jeg beslutter mig for at gå i dybden med noget, få en eller anden træls opgave løst, eller ordnet noget der har fået lov at ligge i måneder fordi det ikke er den mest spændende ting i verden (oprydning, opvask, tøjvask etc.) så gør jeg det uden besvær eller sure miner.
Det jeg mest har bidt mærke i, er dog at det potensiver effekten af stort set alle stoffer, alkohol, psykedelika, amfetamin, mdma, thc, men modvirker tilgengæld effekten af ketamin og opioder (i hvertfald kodein, men tror det samme gør sig gældende for alle opioder). Desuden har det en 'opklarende' effekt på den baglamhed man føler ovenpå en tur i K-hole.
Jeg er stadig i indkørselsfasen af effekterne, men vil på nuværende tidspunkt allerede varmt anbefale komboen af piracetam og centrophenoxine til særligt hashere der er slemt ramt af 'bonghjerne' aka miserabel korttidshukommelse.
Og samtidig advare folk der kunne finde på at teste comboen : vær påpasselig med at indtage knark samtidig, da nootropics'ne som sagt potensiverer de fleste stoffer i bemærkelsesværdig grad.

(denne post er skrevet ovenpå en flaske rødvin som næsten har slået benene væk under mig, så forbehold for stavefejl, og meningsforstyrende sentenser.)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]