God pointe, det kunne da være, at jeg lige skulle høre ham om det, hva fan han laver på sin lillebrors gulv. De har vel siddet og lureret fodbold og så har han fået den i kikkerten fordi kampen måske har været lidt stillestående, ved det sgu ikke. Det er i hverfald ikke min kærestes pille, den er jeg 100 på. Lillebroren er sån rimlig stor, så hvis det ikke er en kiks af en art, har jeg selv på fornemmeren, at det er et hormon præperat,, så spørgsmålet skulle måske mere vendes til, om der eksistere kiks med et R på?
Jeg ved næsten med sikkerhed det ikke er et læge middel, dem har jeg sån rimlig styr på
Har ikke pillen på mig,hvis min kæreste har den endnu, tager jeg et billed i aften. Broren benægtede ihverfald kendskabet til den, men ville da godt prøve at tag den med rundt og hører sine venner, men min kæreste tog den så og viste mig den. Broren er 22 og må jo selvom hvad han guffer i sig, men det gør det jo stadigvæk ikke mindre interessant, hvad den lille hvide med Rèt på er for en størrelse?

Den var hel fast lige så hvid som en kalk tablet og deling på den ene side og et stort R på den anden.