Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
Hey.. skal i byen her på lørdag.. og har hørt at jeg muligvis vil få sukkerknalder udleveret af en veninde... hun ved ik helt hvad det er... men mit gæt vil være lsd.. har hvert fald hørt om denne måde at indtage det på før.. nogen der har beretninger fra diskoteker mens de var på lsd? hvordan reagere man i forhold til hvis man er hjemme? virker det anderledes når der er fremmede til stede?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hvis ikke din veninde er godt erfaren med lsd, er det nok ikke specielt rart at være på til en fest/med mange ukendte folk omkring sig. Jeg selv bliver let ængstelig når der er for mange nye mennesker omkring mig, som sikkert ikke vil forstå de mystiske ting man nu engang kan opleve på et lsd-trip.

edit: og ja, sukkerknalder kan vist kun være lsd (eller DOx, men det er nok ikke aktuelt i dk).

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Tag og søg lidt på set og setting, naturligvis vil du reagere anderledes hvis du tager et psykedelisk stof ude i byen omgivet af mennesker du ikke kender.
Medmindre du har en del erfaring i den psykedeliske verden tror jeg bare at jeg ville gemme oplevelsen til en anden gang hvor man kan tage det et mere roligt sted hvor man er helt tryg.

Og ja, sukkerknalder er højst sandsynligt LSD i flydende form der er dryppet på en sukkerknald - men kend din kilde og dit stof før du indtager det!

Mvh Jonas!

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
en sukkerknald er ret stor, deri kan let disponeres en god portion af 2C-x stofferne, og mange andre, men mest sandsynligt er det, at det er LSD..
jeg ville sige som de andre - lsd er nok bedst at indtage i mere fortrolige rammer, i hvert fald første gang du prøver det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Jeg ville heller ikke ligefrem anbefalde at tage lsd på et diskotek, hverken dig eller din veninde, gør det hellere hjemme i trygge rammer.
Jeg tog det så i en så dum setting som Rusgilde 05(anden gang jeg prøvede det), men det var vist også ret heldigt at vi alle(4stk)kom igennem det helskindet... :wink:
Er absolut ikke anbefalelsesværdigt at gøre i sådan en setting, der er for mange mennesker der kan fucke ens trip op. Men med det sagt havde jeg det pisse skægt på det, det eneste det blev en anelse for meget, var oppe til koncert med +1500 mennesker omkring en, og med sanserne skruet op på max, er det ret vildt... :lol:
Jeg ved ikke hvorfor, men lige så snart lsd´en kicker ind, føler jeg mig i en verden hvor jeg er helt tryg... :P
Men vil ikke anbefale andre at gøre det alligevel... :wink:

Senest rettet af Fluffy McPooch 13 feb 2006 16:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Det er bestemt en meget, meget dårlig idé, hvis det er LSD...! Men jeg tror nu snarere, hun taler om ecstasy-piller, der også bliver kaldt "knalder". Og så er det vel egentlig fint nok - selvfølgelig med alle de sædvanlige og meget vigtige forholdsregler!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Avanti skrev:
Det er bestemt en meget, meget dårlig idé, hvis det er LSD...! Men jeg tror nu snarere, hun taler om ecstasy-piller, der også bliver kaldt "knalder". Og så er det vel egentlig fint nok - selvfølgelig med alle de sædvanlige og meget vigtige forholdsregler!

Jeg kan selvfølgelig godt se sammenhængen mellem ordene "knalder" og "sukkerknalder" men derfor kan vi vel ikke udelukke, at der er tale om LSD? Sukkerknalder der indeholder LSD er jo trods alt et notorisk fænomen, jeg kan selv huske, at der var billeder af sådanne sukerknalder i de antinarko-bøger jeg læste i 7. klasse.

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyko: Der er ingen der har talt om at udelukke noget, udover dig selv :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Avanti skrev:

Tror heller ikke det er ecstasy piller i det her tilfælde, jeg har også hørt dem omtalt som knalder, men aldrig som sukkerknalder. Det er højest sansynligt lsd... :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
ved det ik er ecstasy piller.. :) for de var også omtalt :) dog som kiks.. så regner med det er lsd... det vil være anden gang jeg tog det sådan rigtig..

har kun prøvet et rigtig trip.. de andre var i så små mængder at jeg bare kunne mærke det lidt..

men det lyder på folk somom det skulle være en dum ide... så regner ik med jeg tar det derinde..

mange tak for det..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

NatteSkygge skrev:
ved det ik er ecstasy piller.. :) for de var også omtalt :) dog som kiks.. så regner med det er lsd... det vil være anden gang jeg tog det sådan rigtig..

har kun prøvet et rigtig trip.. de andre var i så små mængder at jeg bare kunne mærke det lidt..

men det lyder på folk somom det skulle være en dum ide... så regner ik med jeg tar det derinde..

mange tak for det..

Det lyder som en god idé, gem du det hellere til en lidt mere stille lejlighed... :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
NatteSkygge skrev:
så regner ik med jeg tar det derinde...

Hvis det er din tilgang, synes jeg det var en bedre idé, at bestemme dig for, ikke at tage det - for når du først lammer dig med et eller andet (og de andre måske tager det), får du sandsynligvis lyst til at tage det, og tænker ikke på, at der kan nå at ske mange stemningsskift i løbet af de omkring 10 timer, det varer!

Måske bliver det lettere at "stå imod", hvis du samtidig vælger et andet tidspunkt, hvor det ville være bedre at trippe, og kan se frem til det med forventningens glæde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg syntes selv at lsd i byen kan være utroligt fedt, men jeg plejer at blande rusen med mdma når jeg går ud for den tager ligesom toppen af den ængstelighed man ellers kan få.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

manden_fra_Medelin skrev:
Jeg syntes selv at lsd i byen kan være utroligt fedt, men jeg plejer at blande rusen med mdma når jeg går ud for den tager ligesom toppen af den ængstelighed man ellers kan få.

Ja det kan det da sikkert være, men det er jo ikke ligefrem smart at tage ens første "rigtige" trip i byen vel? Og det er jo heller ikke sikkert at MDMA tager ængtsligheden ved personen her.
Drugs har forskellige virkninger fra person til person, det ville nok være mest hensigtsmæssigt at prøve både lsd og mdma hver for sig et par gange, før man blander det i en kombo... :wink:

-Fluffy

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det vae egentligt heller ikke en opfordring, det var mere ment som et hvis du vil tage lsd i byen kan det være en god ide med lidt mdma. Men jeg kan godt se at min formulering kunne have været mere klar.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det vae egentligt heller ikke en opfordring, det var mere ment som et hvis du vil tage lsd i byen kan det være en god ide med lidt mdma. Men jeg kan godt se at min formulering kunne have været mere klar.

Igen, det er din erfaring der siger at det kan være smart at blande det med MDMA, det er ikke sikkert det er det for alle... :wink:

Titel:
Flueknepper kongen

Fluffy McPooch skrev:

Igen, det er din erfaring der siger at det kan være smart at blande det med MDMA, det er ikke sikkert det er det for alle... :wink:

Serotonin-overflow er vel risikoen, da LSD primært agoniserer serotonin-receptorer :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

veritas skrev:
Fluffy McPooch skrev:

Serotonin-overflow er vel risikoen, da LSD primært agoniserer serotonin-receptorer :wink:

Jeg tror at det godt kan blive for intenst med de de to ting på samme tidspunkt, vel og mærke hvis man ikke kender begge stoffer godt. Og det er vel egentlig også det du siger, just in chemistry talk... :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]