Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: sydfyn
hejsa håber i kan hjælpe mig for jeg skal ned og være sammen med nogle gode venner i aften hvor vi skal tage lidt kokain og der er så en af mine venner der har fået fat i nogle morfin piller. Vil så høre om der er nogen der ved om de to ting er gode at blande og hvordan virkningen eventuelt er også bare for morfin alene og hvor meget skal man tage!
Håber der er nogen der kan skrive lidt hurtigt tilbage :D

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Mht. morfin er en god startdosis nok 20-30 mg., og så skal man vist vente i mindst en time, før man tager mere. Husk at undersøge hvorvidt det er Morfin DAK eller Contalgin'er du har fået fat i. Sidstnævnte skal knuses til fint pulver, før man indtager det.

Jeg har aldrig fået nået særlig godt ud af at speedballe, men hvis man endelig vil blande de to, så vil jeg tage kokainen først og så tage noget morfin, når man ikke har mere coke tilbage. På den måde før man et mere behageligt comedown. Det kan dog på ingen måde anbefales at følge nævnte forslag, hvis man har drukket eller taget nervepiller sammen med kokainen.

Sidst men ikke mindst, så bør man være varsom mht. morfin, da det er let at blive afhængig af. Morfin ligger relativt tæt på heroin i virkning, og det er som bekendt et stærkt afhængighedsskabende drug.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Har fået fat i 30 mg. contalgin.. har dog ikke nosset mig sammen til at tage det endnu, da jeg har hørt meget om afhængigshedsproblemer mht. til morfin. Så vidt jeg har forstået skal det sniffes? Og hvordan er rusen? Har godt nok aldrig prøvet heroin.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Contalgin er et depotspræperat og derfor skal man knuse pillerne hvis man vil have den mest koncentrerede virkning af dem. Du behøver ikke at sniffe Contalgin. Bare knus dem rigtig grundigt, opløs pulveret sammen med et glas vand og ned med det. I Contalgin er det aktive stof morfin. Morfin virker bedøvende, beroligende og meget smetestilende. Problemer forsvinder og man kan blive glad og opstemt. Virkelig lækker rus efter min mening! man kan desvære få en masse kvalme af det og blive voldsomt afhængig både fysik og psykisk! Men hvis du ikke har prøvet opiater før er en enkel 30mgs Contalgin rigeligt til en rus!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]