Dio skrev:
echonoid: hvis jeg ikke havde prøvet det havde jeg nok næppe skevet det. Iøvrigt glemte jeg at skrive at følsen vi fik var som eftewrvirkningen af E med heo.
Kiks med heo har desuden været rimeligt udbredt i horsens og området omkring. Jeg har dog aldrig fattet meningen med at putte heo i kiks da det stof mig bekendt gør en sløv.
Er ikke tilhænger af syntheteiske rusmidler, men det er desvære smuttet en enkelt gang.
*suk*.... Vil du være sød at forklare mig hvordan du VED at du har fået noget solgt som ecstasy-piller som indeholdt heroin?? Har du fået et anstændigt laboratorium til at analysere tabletterne? Jeg gentager hvad jeg har anført utallige gange: Det giver ingen mening at distribuere piller med heroin i! Heroin er MEGET dyrere end MDMA, og er desuden ret inaktivt når indtaget oralt - så mange ville mene at det var "spild af god heroin". Derudover er det IKKE en heroin-virkning folk går efter og forventer når de køber en tablet som ecstasy. Hvis der skulle være heroin i de pågældende piller, ville det være FØRSTE gang nogensinde at man har fundet masseproducerede tabletter med et indhold af heroin - og der bliver immervæk analyseret RET mange af de piller der er i omløb.
Så kom med dine argumenter for at der er heroin i - det er IKKE nok at nogen siger det føles som heroin, eller at dem der sælger det påstår det. Hvis du ikke kan underbygge din påstand på rimelig vis, beder jeg dig anføre det. Det er netop på grund af hovedløse påstande som dine, at skræmmekampagner får lov til at anvende meningsløse vandrehistorier til at retfærdiggøre samfundets hetz mod stofbrugere af forskellig slags. Der er årsager nok til at advare mod at ecstasy kan indeholde farlige ting - men heroin er ikke en af dem!
Hvis du fremviser f.eks. en analyserapport, trækker jeg selvfølgelig mine ord i mig igen, og undskylder.