Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har i weekenden, med en ven prøvet at ryge Kanna blandet sammen med en god semi i et bong mix, det var en rimeligt god virkning udover den normale hash virkning.

Senere drak vi et Kava kava bryg, en del øl, og røg en god slat mere af både mixet med kana samt et med noget rimeligt stærkt WW en ven havde dyrket, disse ting havde en virkeligt fantastisk euforisk virkning sammen.

Da vi ikke havde mere energi åd vi ephadrin og koffein hvilket sammen med de andre ting gav en følse af vi havde spist kiks med heoin i.

Titel:
In our memories

Citat:
Da vi ikke havde mere energi åd vi ephadrin og koffein hvilket sammen med de andre ting gav en følse af vi havde spist kiks med heoin i.

^^ som du har prøvet, og derfor ved virker på den måde!?
Undskyld videreføring af off-topic!! :?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
each skrev:
Citat:

^^ som du har prøvet, og derfor ved virker på den måde!?
Undskyld videreføring af off-topic!! :?

Ork ja det må han ha. De der k3x med heo deo i - de florerer da rundt hele tiden, gør de ik? :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
Ja dansepiller med heo ejer!

Hva så DH, Skal vi maxxe for sygt?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

echonoid: hvis jeg ikke havde prøvet det havde jeg nok næppe skevet det. Iøvrigt glemte jeg at skrive at følsen vi fik var som eftewrvirkningen af E med heo.
Kiks med heo har desuden været rimeligt udbredt i horsens og området omkring. Jeg har dog aldrig fattet meningen med at putte heo i kiks da det stof mig bekendt gør en sløv.

Er ikke tilhænger af syntheteiske rusmidler, men det er desvære smuttet en enkelt gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Hvorfor skulle fabrikanten putte Heroin i sine ectascypiller? Giver ingen mening at skulle til at lave en helt andet stof for at putte en lille mængde i?

Jeg tror sgu ikke på det..

Sorry OT

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

magnum: som sagt fatter jeg heller ikke meningen med det, men kender desto ikke mindre en masse som æder dem og sælger dem.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dio skrev:
echonoid: hvis jeg ikke havde prøvet det havde jeg nok næppe skevet det. Iøvrigt glemte jeg at skrive at følsen vi fik var som eftewrvirkningen af E med heo.
Kiks med heo har desuden været rimeligt udbredt i horsens og området omkring. Jeg har dog aldrig fattet meningen med at putte heo i kiks da det stof mig bekendt gør en sløv.

Er ikke tilhænger af syntheteiske rusmidler, men det er desvære smuttet en enkelt gang.

*suk*.... Vil du være sød at forklare mig hvordan du VED at du har fået noget solgt som ecstasy-piller som indeholdt heroin?? Har du fået et anstændigt laboratorium til at analysere tabletterne? Jeg gentager hvad jeg har anført utallige gange: Det giver ingen mening at distribuere piller med heroin i! Heroin er MEGET dyrere end MDMA, og er desuden ret inaktivt når indtaget oralt - så mange ville mene at det var "spild af god heroin". Derudover er det IKKE en heroin-virkning folk går efter og forventer når de køber en tablet som ecstasy. Hvis der skulle være heroin i de pågældende piller, ville det være FØRSTE gang nogensinde at man har fundet masseproducerede tabletter med et indhold af heroin - og der bliver immervæk analyseret RET mange af de piller der er i omløb.
Så kom med dine argumenter for at der er heroin i - det er IKKE nok at nogen siger det føles som heroin, eller at dem der sælger det påstår det. Hvis du ikke kan underbygge din påstand på rimelig vis, beder jeg dig anføre det. Det er netop på grund af hovedløse påstande som dine, at skræmmekampagner får lov til at anvende meningsløse vandrehistorier til at retfærdiggøre samfundets hetz mod stofbrugere af forskellig slags. Der er årsager nok til at advare mod at ecstasy kan indeholde farlige ting - men heroin er ikke en af dem!
Hvis du fremviser f.eks. en analyserapport, trækker jeg selvfølgelig mine ord i mig igen, og undskylder.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Til den moderator der har delt topic@

Jeg kan nu kun se 3 gode grunde anført, og ikke 10 :P

(Produktionsomkostningerne på heroin, fremfor mdma)
(Heroins relativt store inaktivitet oralt)
(Heroins "omvendte" virkning i forhold til forventet mdma-rus)

Senest rettet af Karma 08 mar 2006 13:10, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
johnD: æd en heok3x og kig igen. så er der helt sikkert 10...

de er sq for vilde de heokix! :roll: :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dio skrev:

sikke dog noget forbandet fis

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Hvad har overskriften og indholdet af dette topic med hinanden at gøre? Jeg er i øvrigt ret sikker på, sammenhængen med heroin og kix er diskuteret før, så du kunne vel supplere en af de posts i stedet for at oprette en ny.

Og der er ikke heroin i "kix", det er ganske enkelt for dyrt, og så vidt jeg har forstået også alt for passivt ved oral indtagelse.

Man behøver ikke engang en enkel times undervisning i afsætning, for at kunne forudsige, at et dårligt (dårlig effekt eller hvis man fx fik rottegift i en kix (nej, det er der heller ikke i)) produkt ville sætte en god dæmper for en pushers omsætning.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Emnet er oprettet ved udspaltning fra en tråd i Visionære Planter; navnet er vist lidt arbitrært valgt.
Jeg tror ikke der er mere konstruktivt at sige om dette emne; det lader ikke til at Dio alligevel vil lægge nogen form for argumenter bag sine påstande.
Låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]