Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD mærke?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hvad er det her for et mærke? Har ledt efter mulighederne for hvad de kan være.. Men fandt ikke noget brugbart, og gav op, da jeg opdagede hvor mange mærker der faktisk findes..!

Billede

Mvh. IC

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg har set dem i omløb under navnet "krager". En normal krage synes jeg nu ikke ligefrem det ligner...
Jeg har prøvet et af dem for et lille års tid siden; chancen er nok ret god for at de er fra samme batch. Det var ikke VOLD-stærkt... Mindre kraftigt end Taz-mærkerne som var i omløb omtrent samtidig IMO. Men ganske godt, ellers.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dvs. omkring 120-150 µg?

Titel: infected
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
jo det er krager og de hedder hvis noget i retning af condors på engelsk De ok gode

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg prøvede et af dem i 2003, der var de på 250 mkg. fik jeg oplyst - det stemte ganske overens med mine erfaringer med andre mærker.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Prometheus skrev:
Jeg har set dem i omløb under navnet "krager". En normal krage synes jeg nu ikke ligefrem det ligner...
Jeg har prøvet et af dem for et lille års tid siden; chancen er nok ret god for at de er fra samme batch. Det var ikke VOLD-stærkt... Mindre kraftigt end Taz-mærkerne som var i omløb omtrent samtidig IMO. Men ganske godt, ellers.

Dex skrev:
Jeg prøvede et af dem i 2003, der var de på 250 mkg. fik jeg oplyst - det stemte ganske overens med mine erfaringer med andre mærker.

Offtopic:
Jeg har længe gået og undret mig lidt over styrken på Taz-mærkerne.
Prometheus du siger at Taz-mærkerne er stærkere end krage-mærkerne, men samtidig siger Dex at krage-mærkerne ligger på omkring 250 mics.
Så vidt jeg kan huske fik jeg at vide at Taz-mærkerne lå på omkring 200 mics, men blev senere ændret til at de vidst nok nærmere var på 150 mics.
Nogen der har et bud på hvor mange mics de rent faktisk var på?
Det er bare af ren nysgerrighed... :P

-Fluffy

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tag lige højde for at der bliver lavet forskellige batches!

En "krage" fra 2003 er ikke nødvendigvis samme styrke som en fra 2006.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Infected Cope: Fik du prøvet dem og hvor stærke var de?

Mvh Jonas!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Altså jeg har for nyligt fået en dråbe på et sted mellem 100-120 mics, og det var væsentligt stærkere, end nogle af de krager og taz-mærker, jeg har prøvet til dato.

Min påstand er, at de ikke er på andet end maks 80 mics.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

SmølfeSkak Aka. Farmer skrev:
Infected Cope: Fik du prøvet dem og hvor stærke var de?

Mvh Jonas!

Skriver lige efter weekenden så du kan få en personlig vurdering :wink:

*Noname* Det lyder da "foruroligende" :twisted:

/IC

Titel:
Insane psychedelia user!

noname skrev:
Altså jeg har for nyligt fået en dråbe på et sted mellem 100-120 mics, og det var væsentligt stærkere, end nogle af de krager og taz-mærker, jeg har prøvet til dato.

Er det ikke også det at dankdawg tidligere har argumenteret for? Altså, at LSD-mærker generelt vurderes til langt større styrker end de egentligt er.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dr. Phibes skrev:
Er det ikke også det at dankdawg tidligere har argumenteret for? Altså, at LSD-mærker generelt vurderes til langt større styrker end de egentligt er.

Jeg er tilbøjelig til at give ham ret langt hen ad vejen efter hånden. Har tidligere prøvet hvad der SKULLE være 100 µg, hvilket ikke var specielt stærkt - men det pågældende batch var åbenbart ikke specielt rent. Jeg har senere/for nyligt prøvet et par gange hvad der skulle være 100 µg meget ren LSD - og der har sgu sparket røv! Godt nok på en kvalitativt nogen anden måde end f.eks. Taz-mærkerne, men i det store og hele lidt stærkere. Så jo, det lader til at de styrkeangivelser der bliver anvendt på mærker blot er en arbitrær størrelse.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
noname skrev:

Jeg tror ej heller på at mærker er så stærke som de går som. Alle folk lyver vel lidt for at sige noget er vildere end det egentlig er.

Tror ikke nogen mærker kommer over 80-100mics og de fleste formentligt under.

Har ihvertfald hørt mange på flere andre forums snakke om mærker her osse bliver snakket om, der bliver de bare nævnt som mellem 40-80 mics.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Yeah, de dråber jeg fik for nyligt var, som Proms, rimeligt præcist afmålt 100 mics, og hvis jeg skulle komme med en blindtestvurdering af styrken, så havde jeg tippet det til 250-300 mics i mærker.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er slet ikke urealistisk med mærker på 200-250 mkg.
De krager jeg prøvede dengang i 2003 var vitterligt dobbelt så kraftige som andre blotters.
Så den kvantitive mængde produkt skal der nok ha' været, men den kvalitative mængde af d-Lysergsyre Diethylamid skal nok ha' været lidt mindre.
Som man kan se på nogle mærker, så er det ikke alle der er lavet af hvid krystal (>90% rent). Det vil være nemt at se i form af misfarvninger på motivet og især hvis mærket burde have en hvid bagside.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]