Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
*** Det her handler IKKE om anskaffelse af stoffer! ***

Men hvad beregner man kokain i, og hvad er markedsprisen ca.?

Altså lige som man siger at hash måles i gram, og 1 g standard koster mellem 25 og 35 kr.?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
hvad man beregner det i ? Man regner det vel i renheds grad altså hvor mange % af et gram der rent faktisk er kokain og prisen ligger så alt efter renheds graden.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Kokain måles som regel i gram, men på grund af renheden, er det ikke rigtig noget man kan bruge til så meget. Det er bl.a. også derfor Erowid ikke lister dosesheets for kokain og amfetamin, vil jeg tro.
Sidst jeg fik tilbudt kokain var gramprisen på 600 kr for et. Jeg formoder det falder væsentligt ved større indkøb.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
xh0r63 skrev:
Kokain måles som regel i gram, men på grund af renheden, er det ikke rigtig noget man kan bruge til så meget. Det er bl.a. også derfor Erowid ikke lister dosesheets for kokain og amfetamin, vil jeg tro.
Sidst jeg fik tilbudt kokain var gramprisen på 600 kr for et. Jeg formoder det falder væsentligt ved større indkøb.

Ok.. men på den anden side er det jo fint pulver, så ét gram er rimelig meget .

Titel:
Medlem

Coke måles os i gram og 1 gram koster 4-500 kr et godt trick til at tjekke om det er godt er at tage en lille smule mellem tommel og pege finger og gnide mod hinanden hvis det forsvinder er det godt! du kan os tage lidt på pegefingeren og kører den under læben så skal du helst blive føelsesløs!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
der er ikke rigtigt andre trick til at se om coke er godt end at indtage det. for det med følelsløshed kan ligeså godt skyldes det er cuttet med lidokain fx. finheden på pulvert siger helller ikke noget om hvor godt det er. så mit råd er evt alliere dig med en der har prøvet det før og lad ham tjekke kvaliteten, før du køber det.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

At det er lokalbedøvende betyder blot at der enten er lidokain eller kokain til stede. Ikke om der også er alt muligt andet, så det er IMO ikke en specielt god kvalitetsindikator. Som med alt andet: prøv stoffet og se om det er godt. Hvis ikke, lader du blot være at købe det der igen, enklere bliver det ikke.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
det ku os være bagmanden hade være flink og blande noget ketamin op i hans kokain...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jojo, men hvad har det med noget at gøre? Ketamin virker ikke lokalbedøvende...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
ak ja 8) ..Ja jeg beklager da virkligt meget vis du føler det er off tropic.., men mig bekendte handler tråden om afmåling af kokain og ik alt det andet.., virkere det bedere ?

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
som nævnt sælges coke normalt i gram-pakninger. og prisen kan være fra
~800, købt på et diskotek, og ned til få hundrede kroner, ved køb af større portioner.

til at teste coken, har Psyko fundet et link til en side der sælger kits til at teste kvaliteten af sit stof...
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... ght=kokain

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
TT skrev:
til at teste coken, har Psyko fundet et link til en side der sælger kits til at teste kvaliteten af sit stof...

Haha, det havde jeg faktisk selv glemt, at jeg havde...Men ja, det er sandt, og måske vi så burde gøre den thread til sticky ligesom jeg tidligere har foreslået? Dokat er nok ikke den eneste, der er interesseret i at teste kvaliteten af sit coke.

Lige en lille tilføjelse til opvejningen af coke...Dealere taler rigtig nok om gram, når de sælger kokain, men i modsætning til når man køber amfetamin, er det meget normalt at ens gram er på mellem 0,75 og 0,9 g. Det er ret sjældent man oplever rent faktisk at få et helt gram coke på pengene. Engang fik en nær ven af mig faktisk 0,65 - hvis man får så lidt bør man klage, medmindre man købte det af en psykopat.

Mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland, syd for fjorden
Psyko skrev:
TT skrev:

Haha, det havde jeg faktisk selv glemt, at jeg havde...Men ja, det er sandt, og måske vi så burde gøre den thread til sticky ligesom jeg tidligere har foreslået? Dokat er nok ikke den eneste, der er interesseret i at teste kvaliteten af sit coke.

Lige en lille tilføjelse til opvejningen af coke...Dealere taler rigtig nok om gram, når de sælger kokain, men i modsætning til når man køber amfetamin, er det meget normalt at ens gram er på mellem 0,75 og 0,9 g. Det er ret sjældent man oplever rent faktisk at få et helt gram coke på pengene. Engang fik en nær ven af mig faktisk 0,65 - hvis man får så lidt bør man klage, medmindre man købte det af en psykopat.

Mvh. Psyko

haha - klage.. Det er da ikke just en butik mn køber det i.. Hvis folk ikke kan affinde sig med det de får for pengene, så må de jo lade være med at handle hos pågældende dealer igen :wink:

Men ikke for det - det gør det da ikke mindre irriterende, af den grund, at man ikke får hvad man betaler for...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Enhver dealer med respekt for sig selv tager klager seriøst.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland, syd for fjorden
xh0r63 skrev:

Ja, det kan der jo så være noget om :)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
PsyTech skrev:
xh0r63 skrev:

Ja, det kan der jo så være noget om :)

Nu ved jeg ikke hvordan dealerne er i Nordjylland, men i København kan man af og til godt få noget ud af at klage. Dealere er interesserede i at tjene penge, og som han siger i Layer Cake: "As long as you don't take the piss, people will always come back for more"
Hvis en dealer giver en 0,65 g. og ikke tager ens klage seriøst, så lader man være med at handle hos ham. Der er mere end en cokedealer i København, og man gør da bare sin dealer en tjeneste ved at gøre ham opmærksom på det faktum.

Titel:
Dedikeret medlem

hvis det er lidokain lammer det med det samme. cola lammer over et stykke tid.
Venligst manden_fra_Medelin på Ladens login

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]