Kid05 skrev:
HElt sikkert Veritas.
Dejlig artikel om Marzine. Du formår at blande Facts med reel Empiri, sådan skal der arbejdes!
Der er nogle mennesker her fra min by, der i gennem årene har eksperimenteret med pigæbler og de har nærmest "helte-status" i byens Knark-miljøer.
I mine øjne var der ikke noget helt over at se en tumpe rende rundt og skrige, og ikke være i stand til at træde ned at 2 trappetrin fordi han var for svitset på Natskygge....
Det er nok en rigtig god ide at skrive "Jeg er på Marzine" på hånden inden man tripper.... Det er fandenme indbegrebet af harmreduction
Yup. Har selv prøvet Marzine i flere forskellige doser inden jeg skrev FAQ'en. 12 og 14 piller gjorde næsten ingenting for mig, svage synsforstyrrelser og sådan.
Men 16 - der holdt alt sgu op med at virke. Troede decideret jeg skulle dø, da der stød helt skyggeformede mennesker og prøvede at kvæle mig. Da min mor uheldigvis kom ind på mit værelse og spurgte om hun skulle rulle gardinerne for, skreg jeg "DET ER FOR DYRT!!!!"... Så ja, det er... For sygeligt til mig