Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 apr 2024 03:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 12 apr 2006 17:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Ja..

Jeg har taget en del Amfetamin og ecstasy og Rene for MDMA her de sidste par år.. Ryger slet ikke hash da dette stof siger mig INTET...

Nå Ja, Jeg har prøvet at være blæst på cola sådan rigti 2 gange.. Første gang fik jeg en 5 6 gode streger og var dejlig blæst :D

2. nåde jeg lig at blive lidt blæst på et halv gram.

3. gang Ingen virkning af kokainen kun bedøvet i næsen.

4 gang. Sniffede et helt gram i løbet af 3 timer ca ingen virkning overhovedet..


De gange jeg har sniffet kokain hvor jeg ikke er blevet blæst af det, har jeg sniffet sammen med en ven, han blir blæst, men jeg får INGEN virkning af det.. Synes bare det er lidt underligt at jeg ingen virkning får af det mere? Også selvom jeg tager et gram? Kvaliteten af kokain som jeg har haft købt er fin..


Hvad skyldes det? Har jeg bar en MEGET høj tolorence overfor kokain`?


Jeg tager ikke specielt meget ecstasy og speed mere, ca en gang hvert 1½ måned.. har prøvet at søge men synes ikke at kunne finde noget, jeg synes det er enormt surt fordi rusen på cola er jo dejlig:D

Håber i kan hjælpe mig herinde. :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 apr 2006 14:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 jan 2004 15:21
Indlæg: 230
Geografisk sted: Odense
Burde den her ikke flyttes til Syntetiske-forummet?

Anyway... "blæst" er jo relativt alt efter hvilket stof der er tale om.
Du skriver at du har været blæst på coke før, så jeg forstår godt at du undrer dig over manglende effekt de følgende gange. Måske kan det have noget at gøre med, at din tolerance er meget høj -hvilket du også selv skriver. Men blæst på coke, er jo anderledes (synes jeg) end at være blæst på amf eller e f.eks. Da du første gang blev blæst på coke, havde du så taget andre stoffer? Nogengange forstærker bl.a. amf effekten af kokain, når jeg blander de to stoffer.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 apr 2006 15:27 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg tror mere på, at kvaliteten ikke har været i orden. Mange mennesker mener, at kvaliteten er god, selvom den er elendig, mange ved ikk bedre eller kan ikk' føle ordentligt efter (placebo?). Jeg har prøvet mange gange, at folk har siddet og sniffet noget elendigt pulver og ment, at det var sgu okay, det ku' sagtens mærkes, men det skal altså mere end bare ku' mærkes på en eller anden måde i kroppen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 jun 2006 22:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2006 22:32
Indlæg: 2
Geografisk sted: Downtown
De første par gange jeg tog kokain mærkede jeg heller ikke det vilde.
Men senere hen har jeg haft nogle rigtigt gode ture. Hvis jeg har taget amfetamin i større mængder tidligere på aftenen, har jeg aldrig nogen virknining.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jun 2006 01:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 27 jan 2005 09:29
Indlæg: 68
Geografisk sted: Overalt og ingen steder
Det er sjovt.. Eller nej, det er det så ikke. Pudsigt, nærmere.
Jeg brugte en formue på cola sidste uge pga. jeg blev færdig med min uddannelse og ville fejre det - Escobar style. :lol:

Jeg sugede og sugede, men INTET skete overhovedet... Mine venner sagde at de godt kunne mærke det. Og til tider kunne var de rigtigt "cola skæve".

Jeg forstår det ikke... Jeg har været før haft en rigtig god virking på kokain, men det er laaang tid siden.

Det er som at smide penge ud af vinduet. :(


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jun 2006 02:35 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
PsyClone skrev:
Det er som at smide penge ud af vinduet. :(


Cola ER penge ud af vinduet! ;) Men det skal føles lækkert at smide de penge ud... Er du sikker på, at det er ordentlig kokain, og at dine venner ikke bare ønsker sig en virkning så højt, at de fremtryller den? :P Hvis du suger og suger aggressivt, indtil du opnår din ønskede effekt, men alligevel aldrig får den, så ville man tro, at det var kokainen, den var gal med.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jun 2006 04:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 27 jan 2005 09:29
Indlæg: 68
Geografisk sted: Overalt og ingen steder
Minimal skrev:
PsyClone skrev:
Det er som at smide penge ud af vinduet. :(


Cola ER penge ud af vinduet! ;) Men det skal føles lækkert at smide de penge ud... Er du sikker på, at det er ordentlig kokain, og at dine venner ikke bare ønsker sig en virkning så højt, at de fremtryller den? :P Hvis du suger og suger aggressivt, indtil du opnår din ønskede effekt, men alligevel aldrig får den, så ville man tro, at det var kokainen, den var gal med.


Det skal jeg jo så ikke kunne sige...
Men jeg sniffede det én dag med 4 af mine venner. Og vi købte det et eller andet skummelt sted hos en eller anden skummel fyr. Så jeg var overbevist om at det var colaen den var gal med.

Derfor tog jeg over til en ven et par dage efter og købte noget gennem ham. Han har sniffet cola i mange, mange år og er.. hvordan skal jeg sige det... hærdet, når det gælder stoffer. (Vi snakker stoffer, hver dag)

Vi tog det sammen. Han sagde også han sagtens kunne mærke det. Men ak og ve.. Det kunne jeg ikke. Vi delte 2 gram.

Han mente at jeg ikke ved hvordan det er at være "cola skæv". Men hvis det er som at være pinlig ædru, kedelig, søvnig og fattig at være på kokain, så må det fandme ha' været noget godt shit... Hehe.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jun 2006 01:10 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Det er vel begrænset, hvor mange muligheder der er for mysteriet. Måske har du ikke sniffet hurtigt nok? Sådan så den sidste streg næsten når at miste effekt, før den næste virker? Og en god colaskævert skal jo gerne sparkes i gang med flere fede streger lige efter hinanden.

Måske skal du bare have mere narko end de andre. :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jun 2006 09:04 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
Lav noget freebase istedet... Og/eller bland det med sprut, det sq forøge virkningen kraftigt

sprut + coke er en god blanding imo, en god bund på hash og speed er os god men ikke nær så god

Hvis det ikke er nok så ta en speedball IV


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jun 2006 12:55 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Ja, som Astral siger, begyndt at tage coke+heroin gennem kanylen, så skal du bare se løjer? Bliv junkie!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jun 2006 17:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 sep 2002 01:01
Indlæg: 475
Geografisk sted: hvor der er ild
første gang jeg prøvede coke fik jeg 200mg, GOD kvalitet(sten) - det gav mig kvalme, og var faktisk ret ubehageligt at cykle på. Anden gang jeg prøvede det var til en fest hvor jeg var stiv i forvejen. Der havde det en opløftende effekt, var lidt frisk, og lidt mere glad - men ikke noget specielt.

Men på cola bliver du jo ikke decideret blæst - som du bliver på fx kiks. Du får bare mere energi og mere velvære, derfor der er mange der går i byen på det, fordi man ikke ser lige så blæst ud, som hvis man havde guflet 3 kiks og rendte rundt med farlige øjne og gumler.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 jun 2006 17:51 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Tjo, man bliver sådan set dediceret blæst, hvis man giver den tilstrækkelig meget arm... :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2006 04:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jun 2006 22:32
Indlæg: 2
Geografisk sted: Downtown
Minimal skrev:
Tjo, man bliver sådan set dediceret blæst, hvis man giver den tilstrækkelig meget arm... :P


Ja blæst.. Det kan jeg love for.. Det handler vel bare om at man får noget som er en god standart og at tage rigeligt.. Kan love for at jeg kan blive hamrende hooked på 1 gram og hvis det er knap så godt kan man sagtens tage flere gram og få en okay virkning men ikke den fede fornemmelse.. Man kan mærke når man har fået god cola og fået en god blæser af det.. Så er man sku ikke i tvivl.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2006 10:55 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Astral skrev:
Lav noget freebase istedet... Og/eller bland det med sprut, det sq forøge virkningen kraftigt

sprut + coke er en god blanding imo, en god bund på hash og speed er os god men ikke nær så god

Hvis det ikke er nok så ta en speedball IV


Ha Ha! Det var sku det bedste råd jeg længe har hørt!

Jeg har prøvet Kokain omkring 3 gange og får heller ikke noget nævneværdigt ud af det (og det var garanteret kvalitets-coke!). Den første gang var det decideret kedeligt. Jeg følte mig afstumpet, kunne ikke mærke dybden i mine følelser, og var lam i hele snudeskaftet. Så røg jeg 5-meo-DMT og fik det betydeligt bedre :P .
De næste to gange var der da lidt af den gode rus, men det var stadig en meget subtil virkning. Måske virkede det bedre på mig der, fordi jeg samtidig drak lidt øl.

Nå, jeg smider den op i syntetiske. For man kan vist ikke lige kalde det "bagesiden af medaljen" når ens coke ikke virker.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jun 2006 14:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 okt 2004 13:47
Indlæg: 195
Jeg får heller ikke nogen Virkning ud af Coke udover at jeg er lam i snuden og hele undermunden også bliver jeg frygtelig argrasiv hvis jeg ikke er inde og suge hver 25 min. Ved ikke jeg føler ikke jeg har det bedere når jeg er på coke end når jeg ikke har taget noget. Men når jeg har fået coke får jeg det dårligt i hovede hvis jeg ikke bliver ved med at tage. Jeg har prøvet rimelig meget coke fra hele jyland og kbh men der er ikke noget der forandre sig overhovede.

Mvh Tom


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2006 00:07 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Tom's skrev:
jeg føler ikke jeg har det bedere når jeg er på coke end når jeg ikke har taget noget. Men når jeg har fået coke får jeg det dårligt i hovede hvis jeg ikke bliver ved med at tage.


Det lyder da som en af de mere grimme bivirkninger uden noget af det sjove! Hvis jeg var dig, ville jeg lade være med at tage det.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2006 00:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 okt 2004 13:47
Indlæg: 195
Det gør jeg også! Har ikke noget imod at skyde 800 kr af på narko en aften hvis det ellers bare er sjovt eller lærerigt men der er ikke ret meget ved det når man bare bliver sur og gal og tris næste dag når man ser konto udskrift:)

Mvh Tom


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2006 22:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
Fanny skrev:
Så røg jeg 5-meo-DMT og fik det betydeligt bedre :P

Hilsen Fanny



Er 5-Meo-DMT virkelig så godt? Synes næsten kun at alle synes om det?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2006 22:57 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
Inzane skrev:
Fanny skrev:
Så røg jeg 5-meo-DMT og fik det betydeligt bedre :P

Hilsen Fanny



Er 5-Meo-DMT virkelig så godt? Synes næsten kun at alle synes om det?

Så har du ikke læst nok om det. 5meo-dmt er sindsygt stærkt trip, jeg tror kun det er de færreste det bryder sig om det. Det er bestemt ikke et stof man bruger rekreativt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2006 23:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Inzane skrev:
Er 5-Meo-DMT virkelig så godt? Synes næsten kun at alle synes om det?

Det er lidt svært at forklare... På et rigtigt gennembrud synes jeg man kommer ud over hvad der er godt eller dårligt - men det er i hvert fald ekstremt. Stedet hvor både ego'et og jeg'et er sprængt til atomer. De fleste får kun brudstykker med hjem fra det tidløse og ganske ufattelige sted man kan komme til.
Lige efter man har røget det, krøller ego'et sig sammen i dødsangst, og mange får en følelse af "nu er det slut - denne gang gik det virkelig galt". Ikke på en måde som virker specielt truende i retning mod fysisk død, men mere i stil med en annullering af al eksistens set fra din bevidstheds synspunkt. Ugørelsen af skabelsen. Den del af opmærksomheden som får lov til at blive intakt gennem det massive bombardement med input som sindet beskydes med, kan havne et sted hvor al dualitet er ophørt. Der er ingen afgrænsning mellem det normalt personligt afgrænsede sind og fællesbevidstheden. Hele idéen om tilværelsen på dette plan virker absurd.
Eller, det er bare en joyride som varer ~10 minutter. You choose.
5-MeO-DMT er et kraftigt værktøj. Ikke alle bryder sig om intensiteten, og jeg har også hørt nogen berette om særdeles intense helvedesoplevelser. Helvede for den udblæsning lyder ikke som min definition på sjov. Dog lader det til at mange af de ting man ikke umiddelbart kan fordøje efter oplevelsen fordamper på samme måde som de mest surrealistiske drømme. De fleste har svært ved at genkalde sig eksakte indsigter, og følelsen af ren, rå intensitet er ikke noget man kan genkalde sig. Hver eneste gang man indtager stoffet, bliver man lamslået over styrken.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team