Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 18:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Hvilken syntes du bedst om?
2C-B 24%  24%  [ 25 ]
2C-I 6%  6%  [ 6 ]
2C-E 7%  7%  [ 7 ]
2C-C 1%  1%  [ 1 ]
Har ikke prøvet alle fire 2C'ere 62%  62%  [ 64 ]
Afgivne stemmer : 103
Forfatter besked
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:37, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jeg har stemt 2c-b, da det er det eneste 2c-x jeg har stiftet bekendskab med. Jeg er stor fan af 2c-b! Det er klart et af de mest visuelle stoffer jeg har prøvet, især i kombinationer :P

mvh bubbles

Titel:
Medlem

bubbles skrev:
Jeg har stemt 2c-b, da det er det eneste 2c-x jeg har stiftet bekendskab med. Jeg er stor fan af 2c-b! Det er klart et af de mest visuelle stoffer jeg har prøvet, især i kombinationer :P

mvh bubbles

du kan jo ikke sige hvad du bedst ka li, hvis du ikke har prøvet resten :P
så bliver det jo en afstemning som ikke rigtigt passer

Titel:
Medlem

Jeg har ikke prøvet 2C-C, men de andre tre har jeg. 2C-E er nok mit foretrukne stof - jeg har et ambivalent forhold til det, for det er som regel ret ubehageligt og meget voldsomt i starten, og dette bliver afløst af intens absurditet, som fascinerer mig nådesløst pga. sin dybde og mystik. Paradoksalt nok, er jeg ikke særlig sikker på at jeg kan lide stoffet.

Shulgin skriver faktisk selv om det også:

Citat:
Several people have said, about 2C-E, "I don't think I like it, since it isn't that much fun. But I intend to explore it again." There is something here that will reward the experimenter.
http://www.erowid.org/library/books_onl ... l024.shtml

2C-I og 2C-B er bestemt også diamanter, som jeg inderligt har nydt. Det svinger lidt hvilket stof jeg mest har lyst til at prøve og holde af, alt efter humøret, men alt i alt har jeg mest været tilbøjelig til at holde af 2C-I.

Af kombinationer, har jeg blandet 2C-B med MDMA og cannabis, og opnået fantastiske resultater af det. Med MDMA bliver rusen meget mere euforisk og visuel, til tider ret sumpet og subtil. Oplevelsen er meget ren, balanceret og fredfyldt.

2C-I har jeg blandet med cannabis, 2C-B, 2C-T-4, LSD, svampe og salvia divinorum.

2C-I og cannabis er som de fleste andre psykedelika/cannabis kombinationer. Men her synes jeg det bliver meget mere visuelt (alá 2C-B + cannabis) og ret auditorisk ved høje doser, især sirener med skiftende lydsekvenser.

2C-I og 2C-B er meget ens, synes jeg - varigheden og dybden af 2C-I er stort set de eneste forskelle (overdrivelse fremmer forståelse). En klar synergi skabes, men det er som om man stort set er i samme verden. Det er interessant, for 2C-I og 2C-B er helt ens molekylært, men der er bare tale om to forskellige atomer på 4. position.

2C-I og 2C-T-4 er meget som med med 2C-B, men blot lidt mindre visuelt, meget mere dissociativt, og rusen er bølgende i intensitet. Det er som om der bliver tilføjet få ting til 2C-T-4's rus, så det er klart 2C-T-4 der er det dominerende stof.

2C-I og LSD er en rigtig fin kombination, især fordi varigheden af stofferne er ret ens. Jeg tager 2C-I'en ca. en halvtime efter LSD'en. Rusen blev utrolig visuel, dyb og spirituel. Jeg får en masse energi der giver mig overskud til at være oprejst og udforske min lejlighed. Det giver mig også en ubeskrivelig evne til at meditere og selvanalysere. Jeg er så meget i balance, at jeg ikke kan skubbes ud af den.

2C-I og svampe er meget ligesom med LSD, men er mere tilbøjeligt til at være sumpet og spirituelt/intenst, som svampe nu kan være. Svampene går ud først hvis taget umiddelbart efter 2C-I, og det er dejligt at være efterladt til 2C-I rusen og svampe-afterglowet. Det er meget bekræftende og filosofisk stadig at sidde i et trip efter et trip (ja, det lyder underligt), bare med mere overskud efter svamperusens ophør. Meget retrospektivt.

2C-I og salvia divinorum: Salvia Divinorum overdækker 2C-I's virkning til enhver tid, og det føles ikke som om at der er en bemærkelsesværdig synergi. Salvia-rusen virker uforstyrret og selvstændig, men når stoffet begynder at aftage, er det meget specielt og underligt at gå fra en sær rus til en anden mere håndterlig rus i løbet af 15-20 minutter. Dette har jeg kun prøvet en gang, så jeg kan ikke sige så meget klogt om det.

2C-E har jeg blandet med svampe, cannabis og MDMA. Med cannabis er det lidt som med 2C-B eller 2C-I, men meget dybere og mere sær pga. 2C-E's karakter. Det kan blive temmelig voldsomt og visuelt.

Med svampe skaber det en hidsig synergi og forvirring, som gør mig ret sumpet og fraværende, og det at gå går hurtigt hen og bliver mekanisk og dissociativt. Da svampene stopper før 2C-E'en, giver det faktisk lidt samme karakter som svampe i kombination med 2C-I - selvfølgelig med en anderledes karakter og dybere rus.

Med MDMA har jeg kun gjort det en enkel gang, og det var 3-4 timer inde i MDMA-rusen. Det var en meget, meget hidsig oplevelse, mit hjerte hamrede virkelig meget og jeg havde det så varmt, at jeg var bange for at gå ud (det var så også årets varmeste dag, 2006). Jeg havde det rigtig ringe og kunne ikke overskue særlig meget, men da der var gået et par timer, stabiliserede rusen sig og blev til en af mine kraftigste og mest interessante oplevelse med 2C-E overhovedet. Der er en rigtig tung kropskomponent når 2C-E blandes med MDMA, jeg kunne mærke at min krop var meget overbelastet af kombinationen. Husk på at der gik 3-4 timer efter MDMA-indtagelsen (tom mave), og alligevel reagerede jeg så kraftigt - jeg kan kun forestille mig at det er mere problematisk hvis taget tidligere inde i rusen, eller måske omvendt.

Heldigvis havde jeg to sittere i trippet, som tog sig rigtig godt af mig, for jeg kunne INTET i 3-4 timer. Så pas MEGET på med doseringen, lyt til din krop og hav en person til at passe på dig!

Puha, det blev ret meget jeg fik skrevet der.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lithium skrev:
bubbles skrev:

mvh bubbles

Jeg kan sige lige hvad jeg vil! 2c-b rocks :wink:

Undskyld Troll, kan godt se jeg har ødelagt det hele :oops: :roll:

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har prøvet dem alle, og som encephalon, vil jeg bestemt mene de alle har sine gode og dårlige sider :)

Men alt i alt synes jeg nok at 2c-b er det mest specielle, hvor jeg synes at de andre 2c-x'er's effekt kan fås af andre ting :)

2c-i synes jeg er dejligt filosofisk, meget hen af philosoffers stone :) Har intet vildt unikt oplevet på det.

2c-e er dejligt visuelt og dybt, meget alla svampe eller lsd, intet vildt specielt :)

2c-c er oralt forholdhvis kedeligt, lidt en mdma agtig effekt, bare kedeligere.. og nasalt minder det bare lidt om 2c-e..

2c-b derimod synes jeg er meget unikt, for mig har det lidt en blanding af svampe og mdma men uden at være dem begge :)

Dog synes jeg ret nemt man får krydstollerence til det, har været oppe på 80mg 2c-b og stadig været i stand til at se noget, tho jeg var mege topmtumlet.

Håber det hjalp lidt :)

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
2C-B + MDMA = Dejlig kombo, men udfaldet kommer meget an på dosering og ikke mindst hvad der bliver indtaget først.

2C-B + LSD = Smukke visuals!
Vent til LSD'en peaker efter en 2-3 timer med at dosere 2C-B.
Har også prøvet den sammen med MDMA, hvilket ikke gjorde det værre! ;)

2.5 mg. DOB + 2 LSD-mærker én enkelt gang; Kan du sige farveladeland? LSD'en preller af på DOB'ens mindspace som er meget lig 2C-B, men forstærker absolut det visuelle.

2C-B + BZP..? Godt nok en del år siden jeg har prøvet den, men det kunne være man skulle se om det er som du beskriver det, for jeg har ærlig talt glemt det selv, men husker intet dårligt om det.
Generelt er jeg imod at blande psykedelika og stimulanser (undtagen MDMA), men BZP er for mit vedkommende rimelig empatogent ligesom MDMA.

2C-B + Methamfetamin + GHB = Skideskægt... da jeg var yngre.

2C-B + GHB = The original BeeGee's... behageligt bodyfeel.

2C-I har jeg kun prøvet en enkelt gang, 20 mg. gav kraftige visuals, virkede dog lidt mørke og dystre i det i forhold til 2C-B.

Senest rettet af Dextrose 16 feb 2007 23:08, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fedt og originalt topic!

Jeg synes, noget af det mest spændende i øjeblikket er alle de forskellige varianter af "2C"-stoffer med deres tydelige forskelle, der skal prøves og sammenlignes. Har først prøvet 2C-E og skal nu til 2C-B og derefter 2C-C. Jeg regner med at synes bedst om 2C-B, men nu må vi jo se!

Og når alle er prøvet, så er der komboerne tilbage.

2C-B+2C-E
2C-E+2C-C osv...
... +Svampe
... +MDMA osv.

Helt ærligt, hvor fed er det lige for en verden, vi bor i?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
bubbles skrev:
Lithium skrev:
bubbles skrev:

mvh bubbles

Jeg må nu give Lithium ret, hvis man stemmer 2C-B (eller nogen af de andre) uden at have prøvet andre 2C-X´ere så ødelægger man afstemningen da det ikke er en afstemning om hvad man har prøvet men hvilke af dem man foretrækker, og hvis man ikke har prøvet flere af dem har man ikke noget at bidrage med i afstemningen andet end at give et misvisende billede.
Har man kun prøvet et enkelt af de ovenstående stoffer så burde man lade være med at stemme.
Prøv at tænke lidt før du poster. :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg har tilladt mig at rette i det oprindelige post, så der nu er mulighed for at stemme blankt.

Titel:
Quarrelsome sponser

...................

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SmølfeFarmer skrev:
bubbles skrev:
Lithium skrev:
bubbles skrev:

mvh bubbles

Jeg må nu give Lithium ret, hvis man stemmer 2C-B (eller nogen af de andre) uden at have prøvet andre 2C-X´ere så ødelægger man afstemningen da det ikke er en afstemning om hvad man har prøvet men hvilke af dem man foretrækker, og hvis man ikke har prøvet flere af dem har man ikke noget at bidrage med i afstemningen andet end at give et misvisende billede.
Har man kun prøvet et enkelt af de ovenstående stoffer så burde man lade være med at stemme.
Prøv at tænke lidt før du poster. :wink:

Mvh Jonas!

Jeg beklager mit overilede indlægx2.

jge vil lige tilføje mine erfaringer med 2c-b kombinationer:

2c-b+mdma(+thc,alk,coke,n2o) - Meget farverigt, og voldsomt euforisk! Jeg vil mene at det var 2c-b, og mdma der gjorde udsalget, derfor parrantesen. :P

2c-b+ghb(+thc) - GHB'en gjorde trippet mere jordnært, men bestemt ikke mindre intenst!

2c-b+n2o - Helt suverænt at booste med! Virkelig noget der kan sætte gang i det visuelle.

Alle kombo'erne er bestemt anbefalelses værdige, men nok ikke ligefrem god HR :roll:

mvh bubbles

/edit: n2o kombo tilføjet.

Senest rettet af bubbles 16 feb 2007 15:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ingen der har prøvet en 2c-b / Methylone kombo?

Medlem

Troll skrev:
Hvad kan i evt bedst lide at blande en 2C ... med?

2cb + mdma <3
2cb + ketamin også dejligt, også pænt mærkeligt, men det er ketamin også i sig selv imo :P synes jeg ikke man skal lave alene, hvis man nu skal brække sig og man kan risikere at blive kvalt
2cb + n2o (evt mdma) super god kombo :D det ærgeligste er man ikke kan få nok patroner når man først er gået i gang

Quarrelsome sponser

..............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Amager
Entheo skrev:
Ingen der har prøvet en 2c-b / Methylone kombo?

Det er en super lækker blanding. Har prøvet det 1 gang, men skal helt sikkert prøve det igen.. Det gir en meget lækker fornemmelse i kroppen og formindsker det lille bodyload som 2c-b kan have.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Jeg har tilladt mig at rette i det oprindelige post, så der nu er mulighed for at stemme blankt.

Jeg vil godt være lidt krakilsk og påpege, at det er problematisk at lave blanke kategorier (som den sidste i denne afstemning), da det ødelægger procenterne. Folk der ikke er i stand til at afgive en kvalificeret stemme skal lave være med at stemme, og folk der bare vil se resultaterne skal trykke på "vis resultater".

Blanke afstemningsmuligheder er ikke altid problematiske, men i denne type afstemninger er de. En gyldig er f.eks.: "for", "imod" eller "ved ikke", da det bærer én eller anden form for informationsværdi omkring usikkerheden hos folk, og det kan også være vigtigt, eksempelvis hvis der er 5 for, 6 imod og 20 ved ikke. I afstemningen om 2C-x er det irrelevant om en person ikke har prøvet alle 2C-X'erne - det er en afstemningsmulighed, der slet ikke er relateret til de øvrige valgmuligheder.

(Tager man skade af at have studeret statistik ... tydeligvis!!!!11oneone)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, men du må tænke på at folk er dovne, så når de tjekker dette topic for at se hvordan stillingen nu står, så gider de ikke at klikke på "view results", men klikker hellere på deres yndlingsnarko...

Titel:
Quarrelsome sponser

..............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:38, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]