Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg er på det seneste blevet rimelig interesseret i at indtage stoffer IV, eller evt. IM.

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer på hvor det er sikrest/nemmest at skyde sig, og andre tips til erfaringen.

Mit foretrukne drug of choice til dette eksperiment er ketamin...

Vh. JD

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Citat:
Mit foretrukne drug of choice til dette eksperiment er ketamin

Så må det nok anbefales at gøre IM - med mindre du har en anden til det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Ketamin kan i det hele taget kun betale sig at injectere IM/SC, da IV-rusen IMO ikke er mere intens men tilgengæld yderst kortvarig. Jeg vil råde dig til at læse denne manual i første omgang Getting Off Right, den er gangske udførlig og har en del tips og gode råd, men allerbedst vil det være hvis du har en erfaren til at hjælpe dig de første gange.
I manualen kan du også finde nogen illustrationer af områder der er velegnede til IM, det mest oplagte/letteste er i låret.
Billede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har ingen erfaring med at skyde ketamin, men mener at have læst at det kan gøre ondt i musklen efter at skyde det IM.
Jeg har fra andre IM erfaringer at det oftest gør meget mere ondt i lårmusklen frem for skuldermusklen som også er meget let at komme til, så den ville jeg nok i stedet anbefale. Kunne kun forestille mig at det ville generere trippet lidt, hvis man har muskelsmerter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
BRB skrev:
Jeg har ingen erfaring med at skyde ketamin, men mener at have læst at det kan gøre ondt i musklen efter at skyde det IM.
Jeg har fra andre IM erfaringer at det oftest gør meget mere ondt i lårmusklen frem for skuldermusklen som også er meget let at komme til, så den ville jeg nok i stedet anbefale. Kunne kun forestille mig at det ville generere trippet lidt, hvis man har muskelsmerter.

Du har ret i at man kan få ondt i musklen efterfølgende, men IME er det nu mest dagen derpå, under selve trippet og nogen tid efter er man jo godt bedøvet af ketaminen. Min erfaring er at ømheden kan mindskes hvis man masserer omkring stedet hvor man har injecteret lige bagefter og derudover slapper så meget af som muligt i musklen mens man skyder.
Desuden vil jeg anbefale at bruge kanylestørrelse 25G/0.5mm da de er stort set smertefri at penetrere skindet med.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil ikke råde dig til at skyde Ketamin(eller noget andet for den sags skyld).
Du falder bare i søvn,og du skal virklig passe på ørene hvis du skyder Ketamin IV. IM kan være okay,men watch out please.
Og HVIS såfremt ifald.Brug ALTID spritnyt værktøj når du gør det.Hver gang!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg kan fornemme at majoriteten generelt fraråder det, især IV.

Og ved nærmere omtanke, har jeg egentlig meget mere at udforske ved insufflering endnu....

KnuzZz JD

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Johndeere skrev:
Jeg kan fornemme at majoriteten generelt fraråder det, især IV.

Hvad angår andet end ketamin, så vil jeg ikke råde nogen til at skyde det, hverken IM eller IV. Men når det nu netop er ketamin du har interesse for, så vil jeg sige at jeg personligt får langt mere ud af at tage det IM end at sniffe det, og jeg vil i modsætning til Gonzo ikke fare frem med voldsomme advarsler ud over det sædvanlige. Tværtimod vil jeg mene at hvis du alligevel skal tage ketamin, så skulle du tage og prøve det IM, hvis ellers du er sikker på at dit stof er rent(dette er til gengæld RET vigtigt når det skal i musklen). Jeg er sikker på at det vil du ikke fortryde, men du vil nok få ømme lår ind i mellem ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]