Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 19:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Methylone
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
Har netop fået fingre i dette stof. Stadig ingen der har kendskab til det herinde?? HAR læst rapporter på Erowid, men ville egentlig hellere høre fra nogle danskere...

Von K.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Desværre ikke...

Jeg er meget interesseret i direkte sammenligning med MDMA.

Er du forøvrigt MDMA resistent? Det er helt sikkert krydstolerant.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nej ikke hvad jeg ved af. Var da godt flyvende juleaften :D
Hvad mener du med krydstolerant?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Da methylones og MDMA's virkningsmekanisme er meget lig hinandens medføre resistens for den ene også resistens for den anden.

Vi siger fx du har banket dit serotonin niveau ned med methylone over noget tid og derfor skal tage mere methylone for samme effekt. Med det lave serotonin-niveau skal du også have mere MDMA for at få den effekt du fik før du begyndte med methylonen - capice? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ahh.. Gracias :wink:

Nu tar jeg sjældent MDMA, så tror ikke jeg løber ind i de problemer.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Så lad os endeligt vide hvordan det er hos en ikke-resistent person, der forhåbentligt stadig har sin "Ecstasy-magi" i behold... tror det har meget at sige.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg skal nok vende tilbage med en rapport, når jeg har prøvet. Der går lige et par uger eller tre :P

Titel: UPDATE!
Medlem
Brugeravatar

Hér til morgen ville jeg lige teste "ægtheden" på mit stof. Dvs jeg kan med sikkerhed ikke tjekke ægtheden, men jeg kan for en sikkerheds skyld, (ER blevet taget med røven bar før) prøve en dose mindre end formodet threshold. Dette er jeg begyndt at gøre med alle nye ting jeg modtager, medm. jeg kender vedkommende jeg har fået det fra (og som selv har prøvet det).
Jeg har ikke spist eller drukket noget siden kl 2130 igår aftes, så hvis jeg mærker noget, kan det være grunden.
Nå, men jeg stod op kl. 0830 og slugte 50 mg kl 0900. Hvis det ER Methylone (skal lige sige, at jeg absolut ikke har nogen grund til at tro, at det IKKE er, for det har en meget sød og bestemt ikke dårlig lugt, smagen læner sig lidt op af MDMA og farven er brækket hvid med gul/brunlig nuance) vil jeg formentlig ikke få nogle virkninger med en så lille dose her.
Kl. 10 bøvser jeg lidt, og smagen af Amf eller noget i den stil kan fornemmes, hehe. Men ingen effekt.
Nu kl. 1010 føler jeg en meget lille "speedieffekt" og fingrerne kører hurtigere på tasterne. Lidt varme i brystregionen.
Kl 1035, der er bestemt en lille antydning af noget rigtigt godt hér.. Men osse kun dét.... Intet andet....

Så det tyder på at jeg nu kan gå videre til næste Level med det hér, og kan kun sige at jeg glæder mig :lol:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg mindes at have læst på bluelight at Methylone er meget dosisafhængig. Mener folk snakkede om at den rigtige magi først kom ved 175 mg og så på til 200 (eller var det 225 mg??) Tager man for meget skulle det blive en tand for intenst og stimulerende.... Efter sigende så skulle der også komme en kraftig stimulation hvis man redosere, som nogen kunne lide og andre absolut ikke.

Men jeg har som sagt ikke selv prøvet det endnu, selvom jeg er ret så interesseret i det. Men er du ikke også selv på BL, mener jeg har set dit nick derinde

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jep det kunne godt være mig du har set derinde :wink:

Mht det at redosere ved jeg ikke, men har osse godt læst dét med de 175 mg. Så nu må vi se hvor meget jeg doserer, når det nu snart skal være.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Umiddelbart, vil jeg tro at doseringen på Methylon bør være ækvimolær med MDMA.

Dvs. hvis man normalt indtager 125 mg. MDMA, bør man have 134 mg. Methylon.

Tilsvarende svarer

107 mg. Methylon til 100 mg. MDMA
161 mg. Methylon til 150 mg. MDMA
188 mg. Methylon til 175 mg. MDMA

Dette forudsætter selvfølgeligt, at jeg har regnet mol-vægten for begge substanser korrekt ud! :lol:

(Kort sagt er Methylon-dosen 107.23% af MDMA-dosen).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hehe, ja det ser ud som om du har lavet dine lektier :wink:

Jeg tror min første rigtige dose kommer til at ligge på omkring de 130 mg. Og hvis det er som jeg håber (og som dine beregninger antyder)så kan dosen jo ryge en del op næste gang igen...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
tror jeg vil forsøge mig med 240 mg når jeg får chancen! :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Dextrose skrev:
Umiddelbart, vil jeg tro at doseringen på Methylon bør være ækvimolær med MDMA.

Dvs. hvis man normalt indtager 125 mg. MDMA, bør man have 134 mg. Methylon.

Tilsvarende svarer

107 mg. Methylon til 100 mg. MDMA
161 mg. Methylon til 150 mg. MDMA
188 mg. Methylon til 175 mg. MDMA

Dette forudsætter selvfølgeligt, at jeg har regnet mol-vægten for begge substanser korrekt ud! :lol:

(Kort sagt er Methylon-dosen 107.23% af MDMA-dosen).

Jeg tor ikke det vil være så godt at redorsere på som MDMA, derimod mener jeg heller ikke at man bør tage mere end 200 mg (hvis man ik har tolerance), men heller ikke mindre end 175 mg så tror jeg man har en fin balance..

Mvh. Astral

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Lidt baggrundsinformation; Jeg har kværnet min del kex og MDMA, så jeg har fået brændt min MDMA-"magi" af for længst.
Det var cirka. 2 måneder eller lidt mere siden jeg havde taget et substans der påvirker mit serotonergiske system a la MDMA, netop for at en eventuel tolerance var forsvundet.

Jeg prøvede her i weekenden at indtage 160 mg. Methylon.HCl

Det er et meget mellow og subtilt substans, ret behageligt til en hyggeaften, men jeg havde svært ved at "bryde igennem" som på MDMA.
Sad hele tiden og ventede på en overvældende følelse, som aldrig dukkede op.
Jeg redoserede 2 gange ved at sniffe 60 mg., men det var ret ineffektivt - ligesom MDMA gælder det nok om at lægge ordentligt ud fra starten af.

Personligt vil jeg starte med 200 mg. næste gang, muligvis skal jeg op omkring 250 mg. før jeg får den fulde effekt.

Jeg ved fra et utal af rapporter, at Methylon absolut har sin helt egen "magi", så det bliver absolut ikke sidste gang jeg eksperimenterer med dette substans - dog bliver det i en højere dosis næste gang.

Alt i alt - hvis i er erfarne ecstasybrugere, så lad være med at lægge ud med mindre end 180 mg.

Titel:
Insane psychedelia user!

Post endelig efter nye dosis forsøg Dex!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Har for ganske nylig prøvet en "formulering" af methylon, solgt i smart-shops som "EXplosion" - uden nogen indikation af hvad de aktive substanser er. Efter at have bekræftet at det virkelig var methylon den grønlige væske indeholdt, indtog jeg hele dosen en stille fredag aften fra baseline. Ubekræftede kilder siger at dosen er på ~180 mg.
...Der var en klar empatogen effekt, men på ingen måde det *smæk* som MDMA kan give. Jeg ville på alle tidspunkter have kunnet virke upåvirket hvis det blev nødvendigt. Varigheden var omtrent den samme som for MDMA, muligvis en anelse længere. Jeg vil betegne det som en slags "ecstasy-light" - velegnet til f.eks. fester hvor det ikke er velset at være påvirket af andet end alkohol. Med hensyn til intensiteten, tror jeg der er grænser for hvor langt man kan komme med denne substans. Det virker ret logisk at sammenligne virkningen mellem metylon og MDMA med methcathinon og methamphetamin.

Titel: UPDATE 2
Medlem
Brugeravatar

Så fik jeg testet Methylonen. Jeg lavede en hurtig rapport, som beskriver oplevelsen let. Meget i sammenligning m MDMA. Tjek den ud under Triprapporter.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

2 uger efter det første forsøg, sniffede jeg 100 mg. efter at have drukket mig moderat stiv og tidligere sniffet 1 mg. 2C-P (uden den store nævneværdige effekt), og blev positivt overrasket.

Jeg blev MEGET lam, og vil umiddelbart ikke kunne skelne det fra MDMA.

Jeg tror at Methylon virker bedst for mig, hvis jeg i forvejen er påvirket af enten alkohol eller psykedeliske drugs. Jeg kunne forestille mig at den lave dosis 2C-P jeg tidligere havde indtaget, havde en katalyserende effekt på Methylonen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Hvad så - hvad skete der med methylon? Forsvandt det helt fra markedet efter forbuddet i Holland eller hvad?

Det lyder da ret interessant - men en Google giver ikke andet end rapporter om Holland's forbud (og har læst Erowid) ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]