Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hejsa

Rigtig god side i har lavet her.

Jeg har lige et spm eller 2; )

Jeg er en pige på 25 , er 1,55 og vejer 49, De sidste par weekender har jeg været til raves og har indtaget E, men har fået det rigtig dårligt fysisk.

Den første gang indtog jeg kirsebær et stk, og havde det rigtig godt. Anden gang indtog jeg 3/4 hjerte, ikke hjerte formet men de runde med hjerte på og fik det så skidt og var så blæst så jeg intet kunne. IKKE SJOVT.

Sidste weekend tog jeg en 1/4 medusa og fik det igen fysisk dårligt. mega kvalme, svinnelhed osv.

Hvad kan jeg indtage?

De gange hvor jeg har fået det skidt har jeg spist appelsiner, og det har hjulpet mig. Er det bedst at tage inden man spiser pillen?

Håber virkelig i kan hjælpe

:roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Nok ikke det svar du søger, men...

Du bør ikke indtage noget. Hvorfor blive ved med at prøve, hvis du får det skidt næsten hver gang?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Det kan være pga dårlige ting og sager der har været i pillerne. Men jeg tror nu mere det er fordi du tager dem så tit. Der skal gerne gå 2-3 måneder mellem hver gang man indtager MDMA. Som Has Oak også siger, hvorfor tage et stof igen hvis man alligevel får det dårligt af det?

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
For det første skal du vide at det er forbudt at diskutere de forskellige piller herinde, og derfor også at nævne dem..

For det andet så synes jeg også at du skulle overveje, om det virkelig er kix der er stoffet for dig. Det lyder ikke særlig holdbart hvis du får de konsekvenser du nævner, ved et så småt brug.

Det lyder som om at du ved små doser for det fysisk dårligt, og ved lidt større mængder blæser du så meget at du ikke kunne noget.. :?

For mit vedkommende, så får jeg ved en lav dosis bare en dejlig og varm fornemmelse i kroppen, og bliver glad og tilfreds.
-Og ved en højere dosis det samme, bare kraftigere, flere synsforstyrrelser og følelses forstærkelser..

Aldrig noget ubehageligt.

Kan du ik se der er et eller andet galt..?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Velkommen til iøvrigt :wink:

Medlem

Geografisk sted: hasselager
ja jeg vil os sige vis du får det så dårligt.. så det nok en gode overvejelse og tage en slapper.. og måske udforeske andre muligheder.. stille og roligt :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hobit skrev:
Hvad kan jeg indtage?

Du har allerede været i gang med de empiriske undersøgelser, og svaret fra dem er vist: mindre doser end hidtil og i hvert fald længere tid imellem dine trips.

Måske overveje at få et test-kit for at teste for renhed?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er altid noget at du har fået noget C-vitamin.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Tror også du skal vente længere tid men at tage E :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
kix er lort, hvis du kan få ren mdma så prøv det, får du også disse symptomer ved ren mdma så drop ecstacy.

du spørger til vitaminer, det er godt at se du tager din krop alvorligt. spis noget 5htp, det bliver omdannet til serotonin i hjernen, når man spiser ecstacy bliver der udløst serotonin. og c-vitaminer skulle også være godt, spis et par multivitaminer før din næste tur på mdma. og kalcium i store mængder(der er en del kalcium i bananer), det gør at du ikke får ekstrapyramidale bivikrninger i form af kæbe/tunge besvær.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, der er vist bred enighed om vores kritiske brugere herinde foretrækker ren MDMA.

Kort sagt: Drop kex! Sundhedsstyrelsens rapporter af de forskellige piller de sidste par års tid har også vist at der bliver fyldt mere og mere lort (altså ikke MDMA) i pillerne der på det danske marked.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Nu er det jo sådan at det er svære at skaffe rent mdma end det er at skaffe k3x. Det tror jeg det er for det fleste, eller hvad?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
efter min mening hvis man kun kan skaffe kex bør man lade vær med at tage "mdma", men man kan da købe en eller 2 piller og teste dem og så se hvis der er mdma i og derefter oprense dem og så fråde noget 5-htp i dagene op til og efter

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
sekstoi skrev:
efter min mening hvis man kun kan skaffe kex bør man lade vær med at tage "mdma", men man kan da købe en eller 2 piller og teste dem og så se hvis der er mdma i og derefter oprense dem og så fråde noget 5-htp i dagene op til og efter

Ved du hvad du snakker om? Det er ikke nemt at oprense MDMA i tabletter fra alle andre farmakologisk aktive stoffer der kan være i. Man kan godt isolere MDMA + alle andre alkaloider fra pillerne, men det giver ikke så megen mening; det er ikke fyldstofferne i tabletterne som kan være skadelige. PMA og andre ubehagelige amfetaminderivater som kan findes i forbindelse med MDMA'en er svære at skille fra.

Titel:
Dedikeret medlem

ja det ved jeg godt, men længe siden jeg har hørt der er deciderede pma piller, og mente bare for at få nogle af alle de andre ting ud. Har før fået det tilrådt, men mit foretrukne råd er også man skal lave vær med at røre ecstasy og så få fat i noget mdma

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
sekstoi skrev:
ja det ved jeg godt, men længe siden jeg har hørt der er deciderede pma piller, og mente bare for at få nogle af alle de andre ting ud. Har før fået det tilrådt, men mit foretrukne råd er også man skal lave vær med at røre ecstasy og så få fat i noget mdma

tror ikke helt du forstod hvad prometheus mente.

Titel:
Dedikeret medlem

nej det måske rigtigt, men så trækker jeg bare det forslag tilbage og indrømmer jeg muligvis to fejl, helt forkert var det jo ikke

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg synes, det ville være synd bare at afskrive et så dejligt stof helt bare pga. et par dårlige oplevelser. Inden du gøre det, synes jeg du skulle prøve en tur i byen med følgende forholdsregler:

1: Spis 5-htp sammen med stoffet, så du ikke "brænder af."

2: Spis frugt - vitaminpiller hjælper ikke! (Det er jo det sidste nye :-))

3: Max en gang hver måned og meget gerne to-tre måneders mellemrum.

4: Ren MDMA, ikke piller! Og hvis du kun har adgang til piller, så test dem med et test-kit, som kan købes på nettet.

5: Max 120mg pr. gang. Det synes jeg i hvert fald personligt må være rigeligt til din kropsstørrelse.

Hvis du prøver dette og stadig ikke bryder dig om effekten, så bør du nok stoppe det helt.

VH
TheBo

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hjælper vitaminpiller ikke?

Bullsh*t!

Et andet vigtigt råd som er meget indlysende, men mange folk glemmer...

Eat before you take fucking drugs!

Sørg for at have noget at stå imod med til en lang aften i byen.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
TheBo skrev:
2: Spis frugt - vitaminpiller hjælper ikke! (Det er jo det sidste nye :-))

Det synes jeg ikke jeg har hørt om før - kan du eventuelt uddybe med nogle links eller en lignende nærmere forklaring?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]