Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Hvor fantastisk er kokain for dig?
Har aldrig prøvet 26%  26%  [ 32 ]
Har prøvet nogle få gange uden effekt eller uden at bryde mig om det 12%  12%  [ 15 ]
Har efterhånden prøvet det en del gange uden dog at være imponeret 25%  25%  [ 31 ]
Har prøvet det en del gange med meget forskellige oplevelser, formentlig som følge af kvalitet 20%  20%  [ 24 ]
Har prøvet det mange gange, og det er fantastisk 12%  12%  [ 15 ]
Jeg er/har været afhængig af kokain 4%  4%  [ 5 ]
Afgivne stemmer : 122
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Nu har jeg taget kokain ~10 gange, og jeg må indrømme effekten imponerer mig overhovedet ikke, og slet ikke i forhold til prisen.

Jeg kender en del der har det på samme måde som mig, men formentlig endnu flere som synes det er helt fantastisk, og en del som gladeligt giver 500-800 kr. for et gram kokain.

Hvordan er jeres holdning til kokain: Hvor glade er i for det, hvor meget "craver" i det i dagene efter en kokain-tur osv.?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg har det ligesom dig mht. virkning kontra pris, men alligevel så set bagud i kikkerten, så har jeg fandme haft nogle helt vildt fede ture på coke. Jeg snakker om den slagt aftner/nætter hvor man sidder måske
3-6 gode venner, coke nok og så bare sidde og snakke og høre musik.
Man får virkelig snakket om tingene på en anden måde end normalt, og kan komme virkelig dybt ned i tingene.
Man får en kæmpe selvforståelse af andres historier og tanker.

I sådan en sammenhæng synes jeg virkelig coke er et fedt stof!!

Men altså.. selve rusen er både kortvarig, og egentlig ikke så kraftig hvis man tænker over det. Ik ligesom mdma, alkohol eller amf synes jeg.
Det er vel også derfor at hvis man har 1g. så blir man også ved indtil posen er tom, og først derefter begynder at overveje at tage hjem.. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
bortset fra en stærk "craving" for mere 4 timer efter indtagelse, så virker kokain nul og niks på mig.

kvaliteten fejlede intet, kokain er bare ikke særligt imponerende, jeg er mere til 300 mics LSD :lol:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Ikke imponeret over rusen.. Når jeg har taget første bane craver jeg det til det er for ulækkert at tage mere, og det synes jeg et eller andet sted er sørgeligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har prøvet det en del gange med meget forskellige oplevelser, formentlig som følge af kvalitet

Har ikke haft dårlige oplevelser med kokain. Jeg har enkelte gange fået noget der ikke varede særlig længe og ikke med nær så meget lykkefølelse som de gange jeg har været heldig og fået noget der var ordentlig kvalitet.

En af gangene sniffede jeg en enkelt bane, jeg var i en bar og hørte et nummer fra mine yngre år. Jeg var i fuldstændig ekstase.

Cravings har jeg lidt den næste dag men synes ikke de er slemme.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:08, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
coke er bare dejligt! til fest, hygge, til alt sådanset.. det er bare for dyrt!

Titel:
Medlem

coke er kedeligt !!
og slet ikke pengene værd imo :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Coke er ok, så længe det ikke er min tegnebog der sluger en plov i timen! Varigheden er ikke i nærheden af at være rusen værd, imo.

peace
bubbles

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg synes, coke er noget lort. Jeg kan nemlig sjældent holde mig fra det, når jeg er stiv eller påvirket i forvejen. Men det er så dyrt, og man har konstant lyst til mere. En god streg coke lokker altid. Og uanset hvor mange gram man køber, så har man stadig lyst til mere, når begge næsebor er så fyldte, at der ryger mere pulver ud, end man forsøger at sniffe op. Så jeg ser coke som en last og prøver at lægge vanen væk. Dagen efter har jeg ingen lyst til mere, kun når det står på... Hvis jeg sover, så er det væk. Foretrækker at falde i søvn, lige efter at den sidste streg er væk, så jeg vågner op uden at mærke lysten efter mere.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Troll skrev:
I 80'erne var der ordenlig kokain som gav ALLE en fed virkning.

-Dengang tog jeg en del og gad ikke amf pga dens hårdhed ved hjernen.

Idag tager jeg nogen gange amf da god kokain ikke findes mere.

Såvidt jeg ved er kvaliteten ligeså god hvis ikke bedre idag en den var i 80erne?

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:08, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Nu har jeg aldrig prøvet coke, men damn det lyder til at være vildt vanedannende :shock:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: sundet
Jeg har oplevet både gode og dårlige ture med Coke. Desværre for det meste dårlige- men de få gange dt har været godt har følelsen været ubeskrivelig (i de få minutter det varer).
Konklusion, jeg tror man selv ødelægger trippet lidt. Men sidder og venter på det helt vilde i stedet for egentlig bare at læne sig tilbage og nyde det.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dopenhagen
Vil der til også sige. at kokains effekt for mig er som en endeløs kæde af forsøg på at opnå den samme tilstand/efftekt som du fik af den første line du tog. Og jeg tror også at det er en del af det der gør det så ubehageligt vanedannende.

Peace

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
Jeg har altid haft utrolig stor respekt for kokain, pulver eller free base pga jeg har flere nære venner der er gåret for sygt ned på det, når det så er sagt må jeg sige, jeg har taget det relativt sent ind mit brug af stoffer. jeg bruger kokain på 2 måder enten ved festlig lejligheder (1-3 gange om mdr) og så til at holde mig vårgen på hvor jeg føler jeg skal være oppe mere end hvad der kan forlanges af min krops søvnbehov alm vis. Jeg har altid haft det nederen over at sku tænke over alt det crab alm gade kokain er cuttede med, så jeg vælger frem for alt den gode kvalitet til min næse og så jeg ligeglad om prislejet måske er en smule over det alm, skal man gører det.. skal det være ordenligt syndes jeg.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg er/har været afhængig af kokain

Jeg har i perioder taget kokain over 2 gange pr. uge, hvilket jeg selv synes er et sidespor.
Og jeg har efterhånden udviklet en meget ulækker Gollum-agtig måde at omgås stoffet på, hvor jeg kun tænker på næste bane, lige så snart posen er åbnet. Selvom jeg tager længere pauser, har jeg det stadig sådan, når jeg tager det igen.

Titel:
Insane psychedelia user!

Yea, kokain kan være en kælling.. Det er sjældent man vågner op dagen efter og tænker, YES! De 2000kr var godt givet ud. Fuck coke!

Titel:
Flueknepper kongen

amphetamin > Kokain IMO. Kokain er alt for dyrt, varer i alt for kort tid, og man er sådan et selvsikkert svin på det.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har prøvet det en halv snes gange, hvor jeg, indtil sidste gang, har været skuffet, og ked af at jeg har spildt pengene...

men jeg fik noget for et par uger sioden, som var absolute topkvalitet, og det var en dejlig rus jeg fik ud af det, lækkert og smooth, men jeg ville nok ikke give de 1000kr for det, som det ville have kostet på gadeplan

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]