Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
har lige fået min første rohypnol :D men kan ikke finde noget info om hvor meget osv (har søgt) er en lille grøn pille hvor der står 542 på (1mg fra Hoffmann-La Roche AG) kan man bruge 1 pille til noget eller er det for lidt :?: har heller ikke kunne finde meget om hvordan den virker

Titel:
Admin
Brugeravatar

Du kan sagtens bruge en pille til noget. Ved søvnproblemer, æd den og læg dig i din seng. Det er den bedste måde at bruge den på imo. Hvis du vil have mere info så tjeck erowid eller lmk.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lammeværdien i dem er ganske elendig, så brug dem til at falde i søvn på ikke andet.

Titel:
Medlem

Er der ingen lamme værdi?
Jeg syns da ellers jeg har set mange blive temmelige lamme, dume og grime at se og høre på.

Det er ikke et stof der tiltaler mig overhovede. Men hvis man bruger det i modarate doser og lade være med at drikke oven på kender jeg flere der har haft rigtig gode oplevelser med det.

Mvh Tom.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Clonazepam, Nitrazepam og Flunitrazepam er de eneste benzoer jeg har fået lidt lammepotentiale ud af, men jeg vil lige som de andre anbefale dig at bruge mod søvnproblemer.

0.5 mg. Flunitrazepam kan ofte være nok til at få mig til at falde i søvn.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Tom's skrev:
Er der ingen lamme værdi?
Jeg syns da ellers jeg har set mange blive temmelige lamme, dume og grime at se og høre på.

Det er ikke et stof der tiltaler mig overhovede. Men hvis man bruger det i modarate doser og lade være med at drikke oven på kender jeg flere der har haft rigtig gode oplevelser med det.

Mvh Tom.

Det har bestemt lamme værdi... men ikke med HR som udgangspunkt... Specielt flunitrazepam....

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Flunitrazepam har rigtigt stor lamme værdig efter min mening! ikke noget jeg vil anbefalde netop fordi man bliver dum, lam og ligeglad af dem og ikke kan huske en skid! Hvis du skal have en god Benzo skævert vil jeg helt klart anbefale at æde diazepam eller nitrazepam. Man får langt en langt mere euforisk virkning efter min mening.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hypper – Rohypnol og F1 og F2’er - er de stærkeste benzoer der er i handlen, de er de eneste benzoer der er på ”blå recept” dvs. at de læger der udskriver den skal give besked videre til amtslægen, hvilken ellers kun gælder for de stærke opiater.
Selv om det nok er det mest fornuftige – hvis man kan tale om fornuft i denne sammenhæng – er at æde dem, er der andre måder at udnytte dem på. Den ene er at sniffe dem, her kommer virkningen efter et minuts tid, eller ryge dem, hvilket man gør ved at knust dem – her er det bedst hvis det er 2mg piller – og så hælde lidt af pulveret ud på et stykke krøllet sølvpapir og så holde en lighter med lav flamme under – pas på det ikke bliver for varmt for så går der ild i lortet det skal bare blive varmt nok til at det begynder at ryge – så suger du røgen op med et sølvpapirs rør du har lavet ved at rulle sølvpapiret rundt om en blyant eller lig. Lad røret være 8-10cm lang så røgen ikke er for varmt, det smager af lort og hvis du gør det for tit for ud en hoste der for hashhoste til at lyde som en skønsang. Her indtræder virkningen med det samme, næsten som et sus.
Her til sidst en advarsel, benzoer er afhængigheds skabende, hvor hurtigere virkningen indtræder jo lettere er det at skabe denne afhængighed – tænk bare på de stærke opiater, der er forskel om du æder en morfin tablet eller du fixer den, ikk ! – og hvis vi yderlig skal sammenline de to stofgrupper så kan du ikke dø af opiat abstinenser, men det kan du faktisk af de abstinenser der kommer efter længer tids brug af store mængder af benzoer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Bindegal skrev:
Selv om det nok er det mest fornuftige – hvis man kan tale om fornuft i denne sammenhæng – er at æde dem, er der andre måder at udnytte dem på. Den ene er at sniffe dem, her kommer virkningen efter et minuts tid, eller ryge dem, hvilket man gør ved at knust dem – her er det bedst hvis det er 2mg piller – og så hælde lidt af pulveret ud på et stykke krøllet sølvpapir og så holde en lighter med lav flamme under – pas på det ikke bliver for varmt for så går der ild i lortet det skal bare blive varmt nok til at det begynder at ryge – så suger du røgen op med et sølvpapirs rør du har lavet ved at rulle sølvpapiret rundt om en blyant eller lig. Lad røret være 8-10cm lang så røgen ikke er for varmt, det smager af lort og hvis du gør det for tit for ud en hoste der for hashhoste til at lyde som en skønsang. Her indtræder virkningen med det samme, næsten som et sus.
Her til sidst en advarsel, benzoer er afhængigheds skabende, hvor hurtigere virkningen indtræder jo lettere er det at skabe denne afhængighed – tænk bare på de stærke opiater, der er forskel om du æder en morfin tablet eller du fixer den, ikk !

Der er self. mange der forsøger sig med mere "eksotiske" måder at indtage sine piller på, men det kan kun frarådes for ens helbreds skyld. Så håber ikke at der er nogen der følger din metode ved rygning af benzo'er :P

Mht. Flunitrazepam så synes jeg bestemt at der er en god lammeværdi ved disse. Også da halveringstiden er kort i forhold til andre benzodiazepiner. Jeg kan personligt ikke fordrage diazepam da det kan mærkes i kroppen så lang tid efter indtagelse, og ens hukommelse fucker fuldstændig op omkring påvirkningen.

Titel:
Medlem

BRB skrev:
Mht. Flunitrazepam så synes jeg bestemt at der er en god lammeværdi ved disse. Også da halveringstiden er kort i forhold til andre benzodiazepiner. Jeg kan personligt ikke fordrage diazepam da det kan mærkes i kroppen så lang tid efter indtagelse, og ens hukommelse fucker fuldstændig op omkring påvirkningen.

Vil lige påpege at hukommelsen for mit vedkommende ophører med at virke ved flunitrazepam, hvorimod den bare bliver svækket diazepam. Vil bestemt ikke anbefale rohypnoler som lammemiddel, da man kan komme til at gøre nogle rigtig dumme ting, og i øvrigt være ligeglad indtil man næste dag får fortalt hvad man lavede.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

At ryge sine hypper er en udbredt måde at indtage den på, specielt blandt de junkier der fixer eller ryger deres coke, for at komme hurtigt ned igen, man kan mene hvad man vil om den men disse mennesker er jo ikke ligefrem kendt for at leve efter Brugsens kostpyramide!
Og selv om jeg har gjort det i sin tid vil jeg da advare kraftigt mod at gøre det til en vane, da det kan give sår i luftvejene.
Udover det, så gælder det for alle benzoer at man ikke altid føler sig så påvirket som man i virkeligheden er, hvilket kan bringe en ud i nogle meget uheldige situationer da både ens hæmninger og bedømmelse evne er stærkt nedsat, for at sige det mildt!
Og som det er nævnt tidligere så kan man også have svært ved at huske hvad f… man har lavet.
OG HUSK!! Bland aldrig alkohol eller andre sedativer med benzoer, jeg har flere bekendte der er omkommet på den måde, end på nogen anden stofblandinger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Dextrose skrev:
Clonazepam, Nitrazepam og Flunitrazepam er de eneste benzoer jeg har fået lidt lammepotentiale ud af, men jeg vil lige som de andre anbefale dig at bruge mod søvnproblemer.

0.5 mg. Flunitrazepam kan ofte være nok til at få mig til at falde i søvn.

Jeg vil vove at påstå, at diazepam er den benzo, jeg har fået det absolut lammeste lammepotentiale ud af, hehe.

Derudover vil jeg nu også mene, der er potentiale i Rohybnol (flunitrazepam) - jeg har haft mange sjove tider med det. Det er individuelt, hvad man synes...

Bindegal skrev:
At ryge sine hypper er en udbredt måde at indtage den på, specielt blandt de junkier der fixer eller ryger deres coke, for at komme hurtigt ned igen, man kan mene hvad man vil om den men disse mennesker er jo ikke ligefrem kendt for at leve efter Brugsens kostpyramide!
Og selv om jeg har gjort det i sin tid vil jeg da advare kraftigt mod at gøre det til en vane, da det kan give sår i luftvejene.
Udover det, så gælder det for alle benzoer at man ikke altid føler sig så påvirket som man i virkeligheden er, hvilket kan bringe en ud i nogle meget uheldige situationer da både ens hæmninger og bedømmelse evne er stærkt nedsat, for at sige det mildt!
Og som det er nævnt tidligere så kan man også have svært ved at huske hvad f… man har lavet.
OG HUSK!! Bland aldrig alkohol eller andre sedativer med benzoer, jeg har flere bekendte der er omkommet på den måde, end på nogen anden stofblandinger.

Du kommer med to meget vigtige pointer dér, ja!

1. Hav gerne nogle relativt ædru folk i nærheden, så man ikke laver ting, man ikke burde pga. fejlfortolkning af sin egen lamskab.

2. Pas på med at blande med alkohol, begge stoffer modvirker hinanden og forstærker effekten utilregnelig meget.

Senest rettet af ke 19 okt 2006 13:19, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I korte træk, folk der tager indslumringspiller eller benzoer mens de er blæste eller især stive, vågner op næste dag i en detentionscelle eller i noget der kunne minde om slutningen af Fear & Loathing in Las Vegas...

Brug dem kun til at sove på, vil jeg råde dig til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]