Dextrose skrev:
Clonazepam, Nitrazepam og Flunitrazepam er de eneste benzoer jeg har fået lidt lammepotentiale ud af, men jeg vil lige som de andre anbefale dig at bruge mod søvnproblemer.
0.5 mg. Flunitrazepam kan ofte være nok til at få mig til at falde i søvn.
Jeg vil vove at påstå, at diazepam er den benzo, jeg har fået det absolut lammeste lammepotentiale ud af, hehe.
Derudover vil jeg nu også mene, der er potentiale i Rohybnol (flunitrazepam) - jeg har haft mange sjove tider med det. Det er individuelt, hvad man synes...
Bindegal skrev:
At ryge sine hypper er en udbredt måde at indtage den på, specielt blandt de junkier der fixer eller ryger deres coke, for at komme hurtigt ned igen, man kan mene hvad man vil om den men disse mennesker er jo ikke ligefrem kendt for at leve efter Brugsens kostpyramide!
Og selv om jeg har gjort det i sin tid vil jeg da advare kraftigt mod at gøre det til en vane, da det kan give sår i luftvejene.
Udover det, så gælder det for alle benzoer at man ikke altid føler sig så påvirket som man i virkeligheden er, hvilket kan bringe en ud i nogle meget uheldige situationer da både ens hæmninger og bedømmelse evne er stærkt nedsat, for at sige det mildt!
Og som det er nævnt tidligere så kan man også have svært ved at huske hvad f… man har lavet.
OG HUSK!! Bland aldrig alkohol eller andre sedativer med benzoer, jeg har flere bekendte der er omkommet på den måde, end på nogen anden stofblandinger.
Du kommer med to meget vigtige pointer dér, ja!
1. Hav gerne nogle relativt ædru folk i nærheden, så man ikke laver ting, man ikke burde pga. fejlfortolkning af sin egen lamskab.
2. Pas på med at blande med alkohol, begge stoffer modvirker hinanden og forstærker effekten utilregnelig meget.