Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Ved brug af søgemaskinen finder jeg ikke rigtig det store, ej heller er infoen på erowid så skarp. Så nu vil jeg høre, om dem som har prøvet methylone før vil dele ud af deres viden, både den subjektive oplevelse og objektive info om doseringer.

Jeg har selv en gang indtaget ca. 100 mg methylone. Havde samtidigt indtaget alkohol og GHB. Methylonen gav en virkning og jeg kunne godt fornemme parallellen til MDMA, men der var sku ikke rigtig drøn på/ gennembrud/ tilfredsstillende peak ....

Jeg skal generelt indtage en stor mængde MDMA før det virker (som jeg mener det virker bedst), hvilket vil sige minimum 150 mg. Gerne 150 mg nasalt og 150 mg oralt og så lidt mere som redosering.

Hvad siger I? Har I taget methylon? Hvor meget tog I, hvad syntes og synes I om oplevelsen?

/laden

Edit: sproglige forbedringer # 1

Titel:
Medlem
Brugeravatar

I 120-200 mg synes jeg det virker som en mild, mere analytisk/givende oplevelse end MDMA (men klart med paraleller til denne).
Op over 200-250? (har max prøvet 230), er det kraftigt intensiveret, så det minder en del mere om MDMA.
Dog med en-2 timers kortere varighed.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Kan kun tale ud fra egen erfaring, men syntes faktisk det vare nogenlunde lige så lang tid som kix generelt.

Det er det mest elskelige stof jeg har oplevet, og klart et af de mest erotiske ;)

Af ting jeg har oplevet kan nævnes:

(ca 150mg) Hældte en gang kogene vand ned over hånden og fik et ordentligt brændsår der dog føltes helt unaturligt dejligt :) (indtil dagen efter :/)

Blev en gang slikket på fingeren af en pige da jeg var blæst på ca. 170mg hvor jeg fik den ondeste boner på :D

Bliver også altid helt vildt gavmild på det, fordi alle bare er så dejlige. Så er begyndt ikke at tage kortet med i byen når jeg er blæst på det :P

Har aldrig oplevet nogle former for aggresioner på det, eller oplevet nogle andre der er blevet det på det.

et godt eksempel på det er: http://psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=937

Umidelbart er det mit yndlings gå i byen stof på grund af følgene:
- Intet problem at få boner på :P (har jeg oftest på kix :P)
- Utrolig kærlig
- let speedene (uden at det er for meget)
- ingen rasle kæbe :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]