Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har fået tilbudt et par frimærker og må indrømme at jeg seriøst overvejer at få mig et LSD rush for første gang engang i denne uge....

Jeg har kigget lidt på erowid men ville gerne høre lidt fra danske brugere hvad de synes om dette stof?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Udover den lange varighed, synes jeg det er et godt stof til første psykedeliske oplevelse. Men hvis det bliver ubehageligt, er 10 timer lang tid at vente. Så derfor vil jeg kun anbefale 1 mærke.

Om lidt, er der en del andre herinde der vil anbefale dig 2cb, da de synes det er et mere "overfladisk" stof, end fx LSD eller svampe. Med overfladisk mener de, at det ikke giver lige så meget tankemylder, og derved mindre risiko for badtrip. Men jeg vil fraråde 2cb til førstegangs oplevelse, da det efter min mening, er et meget intenst trip. Og jeg vil til hver en tid anbefale svampe til en førstegangstripper, fremfor 2cb. Men hvis jeg var dig ville jeg spise max et mærke. Næste gang kan du jo altid prøve med 2.

Og indtag det om dagen! kl 14-15 senest. Ellers bliver du rigtig træt af det når du ikke kan sove og bliver nød til at springe en nat over.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Vil også klart anbefale svampe til et førsteganstrip. Det var også den første psy oplevelse jeg havde og det var dejligt. Især e grineture man får. Mums

Men det allervigtigste første gang er at være sammen med en eller flere meget og jeg mener virkelig meget gode venner, ikke bare en man kender. Det er primært for at skabe trykke rammer hvor du ikke bliver hindret i noget som helst, hvor du ikke er bange for at gøre noget åndsvagt og især også for at få trykhed og hjælp hvis du skulle få det ubehageligt.

Håber du får en god oplevelse og at I hygger jer rigtigt godt.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
LSD er et fantastisk stof, hvis du er klar til at tage det. Du kan få virkeligt oplysende oplevelser eller ryge en tur i "ego-helvede", hvis det går galt for dig...

Læs her: http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Forside

Set og setting!!! Det kan ikke understreges nok hvor vigtigt det er!

Go' tur... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]