Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Blev nødt til at købe af en person jeg normalt ikke køber hos.. Fik mig et gram amf og han sagde at det var meta-amf (ved ikke hvordan det staves, men tror i forstår hvad jeg mener;)). Jeg var lidt ligegald med hvad det var for noget.. gav ham bare pengene og smuttede. Da jeg satte mig ind i bussen ca. 10 min senere tænke jeg at jeg lige ville lugte til det. Da jeg lugtede til det blev jeg total forvirret.. fordi det lugtede ikke som amf plejer (hvert fald ikke det jeg plejer at tage :)). Det lugtede sådan underligt sødt/friskt af parfume.. og det smagte heller ikke ret meget af kemikalier.. jeg tænkte at det sikkert var godt nok. - Et stykke tid efter fik jeg taget de første 2 baner.. Og det virkede fint. Selv om den der smag/lugt sad lidt i næsen :)

Mit spørgsmål er så.. Hvorfor lugtede det så underligt ? (altså ikke kemi agigt) var det bare fordi det var noget crap det var cuttet herre meget op han solgte mig ? - Eller er der noget amf der lugter sådan ? :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sandsynligvis pga. cut og/eller sloppy syntese. Med "meta-amf" har han nok ment methamfetamin. Men hvis det har virket som sædvanligt, har det nok ikke været tilfældet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
simpzon skrev:
Men hvis det har virket som sædvanligt, har det nok ikke været tilfældet.

Well, har ikke de vilde erfaringer med amf.. Men var fordi jeg ikke kunne få fat i nogle kix.. - Det virkede ikke helt som det amf jeg før har taget.. Jeg plejer at snakkede helt ubeskriveligt meget på amf, men på det her snakkede jeg ikke særlig meget.. fik godt nok lidt mere energi, men ikk så meget. Følte mig lidt mere "rolig" blæst. :) - Så det var vist bare noget cuttet crap jeg fik.. GRR!! :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Njah - methamfetamin var det ihvertfald ikke :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har også engang fået noget amf som ikke var særlig vildt. Og det lugtede også lidt sært. Det lugtede af en form for opvaskemiddel :S

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Har prøvet at sniffe noget der stank af pis.... Rigtig stærk morgenurin!!!
Meganederen og rende rundt i byen og ha en pisstank siddende i ens næsebor... 'heeey tøser!!' :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]