Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har været aktiv på boardet i rigtig lang tid, og nyder at læse triprapporter og forumindlæg nærmest på daglig basis - har nu besluttet mig for at oprette en bruger.

Jeg er 17 år gammel og meget fascineret af stoffer, selvom jeg aldrig har prøvet andet end alkohol, THC og nikotin. Før jeg kom her til kendte jeg kun navnene på stoffer som kokain, heroin, ecstasy - de klassiske - og havde egentlig aldrig tænkt over, at stoffer kunne have en positiv side (medierne påvirker åbenbart tilstrækkeligt på en dårlig, uoplysende facon). I dag kender jeg til navne, betegnelser og rusvirkninger, som jeg ellers ikke kendte til.

Jeg er nået til det punkt, hvor jeg vil væk fra hash og videre med bevidsthedsudvidelsen. Jeg vil tage del i det sjove, og jeg er ikke længere - som i starten - bange for at prøve psykedelika som psilocybin og salvia, for nu ved jeg hvad jeg går ind til. Jeg ved, at Psychedelia.dk er baseret på Harm Reduction, så jeg ved godt at I alle vil råde mig til at vente et par år inden jeg kaster mig ud i det, men jeg føler mig klar nu. Dog på et plan, hvor jeg nærmer mig gradvist - og nok meget langsomt.

Og næste skridt er en mild DXM-dose. Det er lettilgængeligt (ikke receptpligtigt?), og det kan vel ikke gå HELT galt, hvis man som jeg har tænkt sig at starte med en rigtig lav dose på 4 eller 5 piller ?

En lorterus, siger mange. Et lortestof. Men jeg er ligeglad, jeg vil bare opleve en anden sindstilstand, og hvis jeg er heldig, få en svag forståelse for hvordan det er at hallucinere.

Sæt jer i min situation. Jeg er DYBT optaget af psykedelika, og jeg kan overhovedet ikke sætte mig ind i, hvordan det er at hallucinere. Vil (få) Dexofan-piller være et godt 'next-step' ?

Og ja, jeg ved godt at stoffer optager mig lidt for meget til, at det kan være sundt - men jeg er påpasselig.

PS. Undskyld, hvis alt det her er postet i det forkerte forum. Jeg tænkte, at DXM vel hørte ind under syntetiske drugs.

MVH.
Dr. Strangelove

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Jeg genkender rigtig mange ting i det du skriver... Er selv 18 år og har været på psychedelia i flere år. Er meget interesseret i stoffer, men har ikke rigtigt prøvet mere eller mindre end dig.
Jeg vil dog til enhver tid råde dig til at finde et alternativ til DXM, da det som du også skriver, er et lortestof. Jeg synes det virker som om svampe er et godt alternativ, da de ikke har alle de negative bivirkninger, der kan forekomme ved DXM, men stadig er potentielt hallucinogene og let tilgængeligt. Køb dem fra nettet eller pluk selv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvad med at starte med nogle svampe? De er da ret let tilgængelige - også sundt at komme ud ;)

Eller hvis det skal være syntetisk, så 2C-B?

Titel:
Junior medlem

Nashet skrev:
Jeg genkender rigtig mange ting i det du skriver... Er selv 18 år og har været på psychedelia i flere år. Er meget interesseret i stoffer, men har ikke rigtigt prøvet mere eller mindre end dig.
Jeg vil dog til enhver tid råde dig til at finde et alternativ til DXM, da det som du også skriver, er et lortestof. Jeg synes det virker som om svampe er et godt alternativ, da de ikke har alle de negative bivirkninger, der kan forekomme ved DXM, men stadig er potentielt hallucinogene og let tilgængeligt. Køb dem fra nettet eller pluk selv.

Jeg har ikke rigtig mulighed for at bestille over nettet, da jeg stadig bor hjemme og mine forældre ville PLUKKE mig, hvis de overhovedet vidste at jeg var interesseret i at prøve stoffer. Ikke engang hash kan man tale om i dette hus, de ved intet om at jeg har prøvet at ryge det.

Der ud over tror jeg ikke der er nogle svampe det er lovligt at bestille hjem eftersom psilocybin vistnok er ulovligt at indtage og besidde i Danmark, ret mig hvis jeg tager fejl. Men den slags må vist ikke diskuteres her.

Hvilke bivirkninger kan muligt fremkomme, hvis jeg tager en dose så lav som 4-5 piller (og vi antager, at jeg ikke er i blandt de 7 % som reagerer voldsomt på stoffet) ?

Titel:
Flueknepper kongen

Igen er jeg ked af at plugge mit eget, men http://veracis.org/dxm_oss.html

De færreste hvide mennesker har den mutation i CYP2D6 som gør at det er farligt at bruge DXM.

Har du haft kraftige reaktioner på:

amfetamin, antipsykotika (haloperidol, risperidone, etc), β-blokkere (carvedilol, metoprolol, etc), chlorphenamin, opioider eller SSRI'er

så lad være med DXM!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

simpzon skrev:
Hvad med at starte med nogle svampe? De er da ret let tilgængelige - også sundt at komme ud ;)

Eller hvis det skal være syntetisk, så 2C-B?

Ja svampe er ideélt. De mexicanske forholdvis milde, men en HELT anden oplevelse end hash som jo er det eneste du har prøvet. VENT med 2c-b. Det er et meget kraftigt stof som giver utroligt voldsomme halluer. Ellers så prøv evt. LSA som er lovligt, og faktisk ganske udmærket. Man skal bare tage større doser end hvad hjemmesiderne siger. Men det kan du sagtens finde frem til på nettet.

Titel:
Medlem

jeg prøvede dxm her for nyligt, har prøvet det 2 gange, jeg gjorde det også fordi jeg ikke har prøvet noget psykedelica endnu og ville starte med noget mildt, jeg synes det var godt at prøve, det gav mig en lille fornemmelse af at være i en helt anden sindstilstand og ha et helt andet syn på verden,

syntes du skal læse en masse i levoses guide om dxm, jeg læste det hele og også en guide på eurowid før jeg prøvede det,

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
DXM er ikke et psykedelisk stof. Punktum.

Hvis det er en rigtig psykedelisk oplevelse du er ude efter, og tilgængelighed er et problem, skulle du nok overveje spids nøgenhat (forudsat sæsonen ikke er slut) eller måske endda kaktus.
Hvis alt andet fejler, er der altid morning glory-/hawaiian baby woodrosefrø at falde tilbage på.

Titel:
Junior medlem

SÅ fik vi sgu prøvet det.

Jeg tog 4 piller (der følte jeg mig tryg og at jeg nok kunne kontrollere det) og min ven tog 5.

Først fik jeg let kvalme og svimmelhed, men det gik over i løbet af en halv til en hel time. Så fik jeg stikken i højre hånd og den blev hele tiden varm

Så kom selve rusen, det var som at være skæv uden alle de mærkelige tankemønstre, altså dejlig mildt og rundt. Min balanceevne var svækket, og jeg blev lidt klodset.

Jeg kiggede på et tidspunkt på en CD-reol og da jeg kiggede væk kom "skæret" fra den til syne, hvis jeg fokuserede på en ting lang tid nok (ligesom når man kigger på en lampe i lang tid og så kigger væk, bare kraftigere). Det lignede lysstråler. Generelt fik jeg mange, ikke visuals, ikke hallucinationer, men bare synsforstyrrelser - ikke ubehageligt overhovedet.

Så gik vi til en fest hvor jeg supplerede med en masse øl, og så overtog fuldskaben og jeg sov fantastisk da jeg kom hjem, helt afslappet.

Næste gang forøger jeg dosen til 6, man skal jo være på den sikre side.

Men hvorfor i alverden oplevede min ven X ingenting ud over kildren i fingrene ? Han har tænkt sig at tage 10 på en gang i dag, for han skal også lige mærke det. Kan det have noget at gøre med, han drikker ret meget alkohol ?

(Skal lige siges at han kun havde fået nogle få øl i går inden vi tog det, for det havde jeg sagt til ham han ikke måtte)

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
lallehat skrev:
DXM er ikke et psykedelisk stof. Punktum.

Godt, så fik vi det på plads :!: Du er ikke interesseret i at argumentere for din sag? :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]