Nashet skrev:
Jeg genkender rigtig mange ting i det du skriver... Er selv 18 år og har været på psychedelia i flere år. Er meget interesseret i stoffer, men har ikke rigtigt prøvet mere eller mindre end dig.
Jeg vil dog til enhver tid råde dig til at finde et alternativ til DXM, da det som du også skriver, er et lortestof. Jeg synes det virker som om svampe er et godt alternativ, da de ikke har alle de negative bivirkninger, der kan forekomme ved DXM, men stadig er potentielt hallucinogene og let tilgængeligt. Køb dem fra nettet eller pluk selv.
Jeg har ikke rigtig mulighed for at bestille over nettet, da jeg stadig bor hjemme og mine forældre ville PLUKKE mig, hvis de overhovedet vidste at jeg var interesseret i at prøve stoffer. Ikke engang hash kan man tale om i dette hus, de ved intet om at jeg har prøvet at ryge det.
Der ud over tror jeg ikke der er nogle svampe det er lovligt at bestille hjem eftersom psilocybin vistnok er ulovligt at indtage og besidde i Danmark, ret mig hvis jeg tager fejl. Men den slags må vist ikke diskuteres her.
Hvilke bivirkninger kan muligt fremkomme, hvis jeg tager en dose så lav som 4-5 piller (og vi antager, at jeg
ikke er i blandt de 7 % som reagerer voldsomt på stoffet) ?