Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 13:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Skrald på???
Junior medlem

Jeg har taget en del coke den sidste tid, og skal i vanlig standard op i vildere og vildere doser, og bliver sgu lidt halv nervøs nu her, da jeg begynder at ramme et ret højt niveau, men er der ikke nogen der har en eller anden kombination at noget let tilgængeligt hvor man bare kan få lov til at knalde af i hovedet???

Titel:
Admin
Brugeravatar

Hvorfor holder du ikke bare en pause så du kan få tolerancen ned? Det er vel ikke hele tiden der skal være "skrald på!" :roll:

-Jimmy Carter

Titel:
Junior medlem

Lige i øjeblikket kører jeg den ret hårdt, og nu går vi ind i julefrokost sæssonen så... Det bliver det nok...

Men jo du har fuldstændig ret, når vi når ud på den anden side af nytår, jamen så skal der tages en hånd om det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja det kan jo ikke lade sig gøre at bare lade være </ironi>

Titel:
Junior medlem

Så der er ikke noget der vil hjælpe mig?? altså udover at lege NA...

Titel:
Dedikeret medlem

Det her er en side for skadesreduktion, så nej, der er nok ikke nogen, som vil hjælpe dig med at "knalde af i hovedet." Derimod vil jeg tilslutte mig de andre, som siger, at du nok bør slappe lidt af med coke'en, før det bliver et alvorligt problem.
Det er et af de mest vanedannende (ulovlige) stoffer, vi har, så hvis du bliver ved på den måde til efter nytår, så er det ikke sikkert, det lige er så let at tage hånd om længere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Man kan kun køre på 120% i et vis stykke tid. Når man når det punkt og stadig forsætter begynder det virkelig at give en permenent knald i låget.

På et eller andet tidspunkt skal man ned igen på de 100% og meget gerne mindre til tider.

Det eneste som virker er at stoppe i et stykke tid. Prøve at finde noget andet der kan give dig lidt stimulering og andre stoffer er ikke løsningen.

Prøv at sæt dig et mål ikke at stoppe bang sådan her. Men tag en streg mindre og tænk over det, bare det du er opmærksom på at det går den gale vej er en start.

Mvh Mikkel

Titel:
Insane psychedelia user!

Den der med "på den anden side af nytår, der tager vi hånd om det" lyder lidt som en dårlig undskyldning... det er lidt samme kliché som "jeg stopper i morgen", for at slippe for sin samvittighed - "jamen jeg har jo ikke et problem - jeg stopper efter nytår". Det lyder lidt som om du gerne vil stoppe, men ikke kan... det er et typisk afhængighedssymptom. Så man sætter sine egne mål som "jeg stopper efter nytår", for så har man sin samvittighed på det rene... men man snyder bare sig selv.

Hvis du alvorligt mener du ikke kan komme over julefrokosterne uden at tage coke, synes jeg du skal opsøge hjælp og evt. gå i behandling.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Du kunne evt læse den her post igennem. handler lige om det du går og tænker over.

(min tid uden cola)
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=13880

Mvh mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr. Jekyl and Mr. Hyde skrev:
Så der er ikke noget der vil hjælpe mig?? altså udover at lege NA...

Der er ikke nogen der leger NA her.Det ville de ikke nå ret langt med her (for at sige det pænt).
Men der er nogle der prøver at fortælle dig at du går for hårdt til den,og bør slappe af.
Ved en substans som Koka er der i høj grad mening i at bede dig passe lidt på.
Drik nogle bajere og ryg lidt fed,og tag en pause med Kokainen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]