Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 09:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Flueknepper kongen

Her er en en anbefaling til alle jer, som måske lider af lidt akut søvnbesvær :wink:

Hvis du er i besiddelse af Diazepam og Zolpidem:
20mg Diazepam (2x 10mg Valium er glimrende)
30mg Zolpidem
25mg Promethazin (Phenergan®, håndkøb)
2x Valerina Forte (Baldrian, håndkøb)
1x Bayersk Øl, 33cl, 4.6% Alc. Vol :P

Hvis du IKKE er:
100mg Promethazin
6x Valerina Forte
2x Bayersk Øl, 33cl, 4.6% Alc. Vol :D

På denne måde undgår du at være fuldstændig bollet i hovedet næste dag af enten Diazepam eller Promethazin, samtidig med du får en god hypnotisk effekt.

EDIT: Anbefalingen er vejledende. Hvis du ikke har erfaringer med kombinationer af downere er det en dårlig idé. Hold dig fra den, og udelad gerne alkoholen eller sænk dosen af hele lortet. Jeg brugte selv ovenstående kombi i går, men ikke alle kan holde til det! Få erfaring med hvert individuelt stof inden!

Kombinationen af downere er ikke altid den smarteste, men jeg har selv efterprøvet ovenstående kombination, og den virker som en mis. Højere doser giver for megen træthed dagen efter.

Feel free to post your own knockout drops!

Senest rettet af Slettet 04 nov 2006 14:30, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Men husk på, at forskellige folk omsætter lægemidlerne forskelligt, så fordi det virker på dig på en bestemt måde, er det ikke sikkert at det også virker for andre... det samme gælder for receptorer.

Jeg ville nok tage den kombo med et gran salt... for ikke at nævne dumheden i at blande flere forskellige typer sovemidler og alkohol.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke teknisk vidende, men det lyder ret usmart. Hvorfor æde diazepam når du har zolpidem? Og alkoholen oveni? Det er da nok fint hvis man skal ud og HA NÅED SKRALD PÅ I Æ BY, men til at sove, må zolpidem da være rigeligt?

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg håber sgu ik man tager til skrald i byen på zolpidem, diazepam, baldrian og alkohol :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg skulle måske have tilføjet en smiley ;). Det var mit humoristiske forsøg på at vise at det var ualmindelig dårlig kombination, og selv hvis den ikke var dårlig, var det lidt overkill at bruge til "bare" at sove.

Titel:
Flueknepper kongen

Skal vi lige slappe lidt af her??

Det var en humoristisk refleksion over lammekulturen - og derved anbefaling udi kunsten at falde i søvn på amfetamin.

Desuden, Treasure, skal alt tages med et gran salt. :wink: Der er jo en grund til de hedder knockout-dråber og ikke naturlig søvn-dråber. :twisted:

Ydermere virker det ikke så uansvarligt sammenlignet med heroin-GBL eller 100mg diazepam-anbefalinger der flyver rundt på disse fora.

Jeg må få en moderator til at slette det. :oops:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis du havde placeret det i Fuck, så tror jeg ikke nogen som helst havde løftet et øjenbryn ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Levose skrev:
Ydermere virker det ikke så uansvarligt sammenlignet med heroin-GBL eller 100mg diazepam-anbefalinger der flyver rundt på disse fora.

Men - ansvarlige folk herinde skynder sig at skrive en advarsel om en anbefalet kombination hvis den er uforsvarlig. Jeg synes ikke dit forslag er fuldstændigt hul i hovedet, selv om det ikke var noget jeg ville udsætte mig selv for, men det bør i hvert fald ledsages af en advarsel om princippet i at kombinere benzodiazepiner med alkohol.

Titel:
Flueknepper kongen

Prometheus skrev:
Levose skrev:

Men - ansvarlige folk herinde skynder sig at skrive en advarsel om en anbefalet kombination hvis den er uforsvarlig. Jeg synes ikke dit forslag er fuldstændigt hul i hovedet, selv om det ikke var noget jeg ville udsætte mig selv for, men det bør i hvert fald ledsages af en advarsel om princippet i at kombinere benzodiazepiner med alkohol.

Redigeret oprindelig post

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Udemærkede forslag dr.Levose.
Efter min mening,vil den bedste antihistamin til at inducere søvn, være Diphenhydramin,men det kan muligvis variere fra person til person.
Jeg har prøvet de fleste andre A.H,og jeg syntes afgjort Diphenh. er den stærkeste.Det er også en af de bedste til at potentiere Opiater.
Det sjove er,at omkring 15& (eller deromkring) af dem der indtager det vil få den dimentralt modsatte effekt (agitation etc).Noget som jeg har set flere gange i et par af de US forums jeg besøger.
AH´er kan absolut være til stor hjæp i en søvnløs situation.
Jeg stoppede med at ryge Hash for 3 ugers tid siden,og jeg lider stadig under crappy søvn.
Sex kan dog også anbefales i den situation.Det er ligefør jeg vil mene det er en af de bedste naturlige måder til at falde i søvn på (bagefter that is,ikke under!)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Så hellere en omgang GHB/GBL, Melatonin, B6, Baldrian og evt. Tryptofan

Så sq REM søvnen være sikret :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Feel free to post your own knockout drops!

5-10 shots af noget sprut der er >40% og en ordentlig joint med noget god polm. Det virker fortræffeligt og er en ret idiotsikker kombo :)

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke engang brug for et enkelt shot.
Hvis jeg bare ryger et par hvæs af en joint sover jeg som en lille baby.Men det var jo det jeg prøvede at lade være med.
For at være helt ærlig pønser jeg faktisk på at fortsætte med en lille joint når jeg skal sove.Det lader til at være den eneste virksomme sovepille (jeg gider ikke medicin for at sove)for mig.
Og jeg bliver sq for groggy af Diphenhydramin.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Da jeg er moderator i dette forum og selv har været ved at komme rigtig galt afsted, må jeg lige komme med en
ADVARSEL OM IKKE AT BLANDE DIVERSE SUBSTANSER.

I dette tilfælde drejer det sig om at falde i søvn og jeg vil, i HR´ens ånd, i stedet anbefale f.eks. en joint eller to, som anbefalet af Gonzo.
Det er noget værre møg at tage de nævnte kombinationer, når man kan få noget så uskadeligt, som cannabis...endda i "håndkøb".

Endvidere synes jeg at 100mg PrometazinHCL er totalt overkill, for at kunne falde i søvn. Jeg har selv prøvet 75 mg, hvilket har resulteret i 12 timers søvn og de næste 12 timer totalt groggy - ikke engang euforiserende, bare groggy :(
Jeg vil hellere anbefale 25 mg, som producenten, ERA, også har anbefalet ifm. søvnløshed...hvis det ikke kan være anderledes!

Hvis der er tale om at skulle indtage nærværende mængder af downere, for at kunne falde i søvn, synes jeg at lægen eller psykologen skulle konsulteres først :wink:

Better Safe Than Sorry!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Well, jeg holder mere på et par bonghoveder end en joint eller to :).

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
som CannaChem skriver, lad dog vær med at blande tingene, og hvor kommer dr.Levose tidlen ind i billedet? :whogives: , gå til lægen vis du lider af søvn besvær og lad ham kom med en mening istedet for en "kavksalver" ´s forslag, og husk så lige mennsket blev født uden substanser og kan saktens klarer uden. det var dog hjernedødt at forslå det, har man ik adgang til benzoere med en nogenlunde halveringstid så lad dem dog ligge. hvad blev der bare tag sig sammen og bare lig sig til at sove

Titel:
Tidligere holdmedlem

ark>>>fjols, ofte vil lægen ikke give en skid, og nej vi er ikke født uden substanser, igennem hele vores evouliton har vi benyttet og af substanser!

og det er ikke muligt for alle at "BARE" at ligge sig til at sove, bare fordi du har det nemt, er der faktisk folk der lider af inzomnia i såden en grad at uden indtagelse af en skid kan det være umuligt at falde i søvn, og lægen vil ikke give andet end lykkepiller

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
ARK skrev:
gå til lægen vis du lider af søvn besvær

Tror nu nok at min læge ville kige lidt mærkeligt på mig hvis jeg stod og bankede på hans dør i en ordentlig amfetaminrus kl 8 søndag morgen - "gi mig noget at sove på"..

For når alt kommer til alt, også selvom komboen er meget anti HR, så drejede det sig jo ikke om almindeligt søvnbesvær, men "akut søvnbesvær"

Evt tag en del mindre amf Levose og spar kroppen på flere måder.. :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark.
hulkamaniac skrev:
ARK skrev:
gå til lægen vis du lider af søvn besvær

Tror nu nok at min læge ville kige lidt mærkeligt på mig hvis jeg stod og bankede på hans dør i en ordentlig amfetaminrus kl 8 søndag morgen - "gi mig noget at sove på"..

Så bank da på dagen før, og sig "hey, doktor, jeg har tit herremeget søvnbesvær, hvad kan slå mig ud prompte?"

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
"AKUT"!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]