Malkavian skrev:
Er lattergas virkelig noget man sådan gider over længere tid? Troede mest det var sådan noget man prøvede et par gange og så gik videre til noget mere seriøst.
Jeg syntes selv at det er meget behageligt og fornøjeligt, men prisen er desværre ret høj i længden - sådan en pakke patroner til 60-70 kr holder ikke længe hvis man suger igennem. I min omgangskreds har vi eksperimenteret en del med N2O i kombination med hash ("bong og ballon" er et sikkert hit!), men jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af at prøve det på trip endnu.
Prisen og de skadevirkninger der indtræffer efter stort forbrug gør dog at det ikke er et stof man gider/bør bruge for ofte. Jeg bruger det sporadisk med nogle måneders mellemrum, når pengepungen tillader det.
Men jo, jeg vil klart mene at det er noget man gider prøve flere gange end én - det er en meget behagelig, omend kort, rus.
Bobbelmund skrev:
Det var nu mere i gamle dage de var fyldt med lattergas, flere og flere producenter er begyndt at gå væk fra det pga. misbrug.
Dér tager du fejl, jf. dette topic:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=16354N2O er helt klart det eneste logiske valg til flødeskumsgas, og derfor bruges det også eksklusivt. Du finder ingen flødeskumspatroner med CO2 eller O2. De patroner man kan købe med CO2 er ikke til flødeskum, men derimod til sodavand.
Mht. om producenterne går væk fra N2O af frygt for misbrug, så tror jeg ærlig talt de er glade så længe folk køber deres produkter - bl.a. kan man købe N2O-patroner i økonomi-pakker i USA, mens CO2 patronerne kun kan fåes i normale pakker. Jeg tror godt de ved at folk suger det, men penge er jo penge...