Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DMX
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
hey jetg har spist 20 dexofaner her hen over aftenen men syns ikke rigtig at jeg er påvirket har lige spist de sidste 5 ... startede ved 6 tiden ..
det eneste jeg kan mærke er en stenet fornemmelse i hovdet og tidsfornemmmelsenerne er fuckt .. ! hvor lang tid plejer der lige at vare før de svare igen ?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
For det første har du vel ikke indtaget en rapper vel? Det hedder DXM :wink:

Det kommer helt an på hvordan du har spist dem, redosering med DXM er så vidt jeg husker ikke det bedste. Har du bare taget en enkelt af gangen sådan i løbet af aftenen? Næste gang så prøv at tage en 10 stykker på en gang, det burde give en virkning.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Entheo skrev:
For det første har du vel ikke indtaget en rapper vel?

:lol: !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

600 mg burde have en mærkbar effekt på alle. Men hvis du har taget dem en eller få ad gangen og har brugt fem timer på at køre dem ned i disse små doseringer, så er det derfor, der ikke rigtig sker noget, vil jeg mene.

Som Entheo skriver, bør du smide dem alle sammen ned på én gang. Altså sluge nogle ad gangen hurtigt efter hinanden på under 5 minutter.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Eftersom der ikke rigtig har været noget respons fra den kære sayeh, kunne det da godt tyde på han har fået en effekt :)
Mine erfaringer med dex, er at der godt kan gå et pænt stykke tid inden de kicker ind..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LeSeiD skrev:
Eftersom der ikke rigtig har været noget respons fra den kære sayeh, kunne det da godt tyde på han har fået en effekt :)
Mine erfaringer med dex, er at der godt kan gå et pænt stykke tid inden de kicker ind..

Første gang kan jeg huske, det tog en time. Herefter 15-20 min de efterfølgende gange. Men fem timer?

Titel:
Medlem

Teknisk set er det vel kun 4 timer? 18-22.. Men ja, 4 timer er nok lige i overkanten....
Jeg syntes som regl. det tager 1½ til 2 timer før det virker på mig..
Men smid da lige et svar sayeh? hvordan endte aftenen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
Sidst jeg tog Dex gik der nok en tre-tre en halv time inden der skete noget, også lige pludesligt kom alle 19 piller på een gang, ret overaskende og ret fucked.

Du skal huske at hvis man ta'r piller går der minimun op til en time inden der sker noget mens de bliver fordøjet. Hvis man har meget i meget maven i forvejen går der nok yderligere noget tid.

Jeg fandt ud af at man kan få næsten instant effekt ved at opløse pillerne i vand, det smager af helvede til men det virker hurtigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LeSeiD skrev:
Teknisk set er det vel kun 4 timer? 18-22.. Men ja, 4 timer er nok lige i overkanten....

(18:00) - 22:56? 5 timer. ;)

Men ja, det afhænger også meget af, om hvor lang tid, der er gået, siden dit sidste måltid til indtagelse af pillerne.

Titel:
Medlem

Underligt..
Kan være jeg er indstillet til en anden timezone eller noget... Hos mig står der:
Skrevet: 20 nov 2006 21:56

:roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LeSeiD skrev:
Underligt..
Kan være jeg er indstillet til en anden timezone eller noget... Hos mig står der:
Skrevet: 20 nov 2006 21:56

:roll:

Ah, fuck. Jeg havde helt glemt, at jeg ikke har stillet boardets ur tilbage endnu. Sorry. ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej alle sammen nu det godt nok et par dage siden jeg trippede men da jeg skrev emnet var jeg faktisk rimlig fuckt jeg syns bare det var underligt jeg ikke så halluer eller noget nå men da jeg skrev havde jeg lige taget de sidste 5 jeg syns på en måde det mindede ligesom metadon på den måde man ligger og er helt afslappet og tung men bare med en meget sygere tanke gang jeg lå og var fulstændig fuckt sammen med min kat og troede at jeg kunne trænge ind i dens bevidsthed og blive et med den virkelig en mærkelig fornemmelse hehe nå men der skete ikke det helt vilde på et tidspunkt kom en af min mors venner ind på mit værelse og sagde vi skulle køre en tur og jeg fandt ud af at jeg syns det var MEGET svært at sætte en sætning sammen nå men vi kørte og lige pludselig kørte vi forbi riskov psykiatrisk. jeg bemærkede ikke at det var der bevidst da jeg var så blæst men kunne efter huske hvordan det så ud nå men da vi kørte forbi skyllede der angst igennem hele kroppen på mig men det gik heldigvis væk efter et par sekunder .. !
Nå men vi kom hjem og jeg gik i seng men vågnede så midt om natten og så at der var en dame der lå ved siden af mig men blev ikke bange syns bare det var lidt fedt at jeg endelig så noget så jeg satte mig op i mit vindu og røg en smød og jeg følte mig tryg på en skide rar måde og følte at verden var min legeplads og der ikke kunne ske noget ondt ( : da jeg kom tilbage til sengen var damen væk ærgeligt / : skal lige siget at damen var sorthvid og lignede mest af alt en blanding af en tegne serie figur og en virkelig person .. nå men jeg faldte i søvn og vågnede næste dag med SÅ ondt i halsen / :
og har det stadigvæk .. hoster slim op konstant. !
Jeg ved ikke helt om det var det værd men tror det faktisk selvom det ikke kun var fedt men ved ikke om jeg vil prøve det igen .. jeg har kun prøvet Dexofan og hash og metadon .. hehe .. hvis i var i min situation og meget interreseret inden for """"Den psychedeliske verden"""" hvad ville i så prøve næste gang .. og ps. har nogen haft nogle lignende oplevelser på Dmx ? ? mvh. john

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
sayeh skrev:
Hej alle sammen nu det godt nok et par dage siden jeg trippede men da jeg skrev emnet var jeg faktisk rimlig fuckt jeg syns bare det var underligt jeg ikke så halluer eller noget nå men da jeg skrev havde jeg lige taget de sidste 5 jeg syns på en måde det mindede ligesom metadon på den måde man ligger og er helt afslappet og tung men bare med en meget sygere tanke gang jeg lå og var fulstændig fuckt sammen med min kat og troede at jeg kunne trænge ind i dens bevidsthed og blive et med den virkelig en mærkelig fornemmelse hehe nå men der skete ikke det helt vilde på et tidspunkt kom en af min mors venner ind på mit værelse og sagde vi skulle køre en tur og jeg fandt ud af at jeg syns det var MEGET svært at sætte en sætning sammen nå men vi kørte og lige pludselig kørte vi forbi riskov psykiatrisk. jeg bemærkede ikke at det var der bevidst da jeg var så blæst men kunne efter huske hvordan det så ud nå men da vi kørte forbi skyllede der angst igennem hele kroppen på mig men det gik heldigvis væk efter et par sekunder .. !
Nå men vi kom hjem og jeg gik i seng men vågnede så midt om natten og så at der var en dame der lå ved siden af mig men blev ikke bange syns bare det var lidt fedt at jeg endelig så noget så jeg satte mig op i mit vindu og røg en smød og jeg følte mig tryg på en skide rar måde og følte at verden var min legeplads og der ikke kunne ske noget ondt ( : da jeg kom tilbage til sengen var damen væk ærgeligt / : skal lige siget at damen var sorthvid og lignede mest af alt en blanding af en tegne serie figur og en virkelig person .. nå men jeg faldte i søvn og vågnede næste dag med SÅ ondt i halsen / :
og har det stadigvæk .. hoster slim op konstant. !
Jeg ved ikke helt om det var det værd men tror det faktisk selvom det ikke kun var fedt men ved ikke om jeg vil prøve det igen .. jeg har kun prøvet Dexofan og hash og metadon .. hehe .. hvis i var i min situation og meget interreseret inden for """"Den psychedeliske verden"""" hvad ville i så prøve næste gang .. og ps. har nogen haft nogle lignende oplevelser på Dmx ? ? mvh. john

Læs nu lige lidt.. Det hedder DXM...

Desuden burde du kigge på Hawaiian baby woodrose frø, morning glory eller måske nogle svampe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Sayeh skrev:
hvis i var i min situation og meget interreseret inden for """"Den psychedeliske verden"""" hvad ville i så prøve næste gang ..

LSA er et rigtig godt psykedelisk stof, jeg holdt meget af før jeg kunne skaffe LSD. Trippet er ikke ligesom lsd, det er dog lidt derhenad, men jeg synes ofte at LSA- trips er "dybere" end LSD. Jeg ville gerne tage lidt LSA igen, men bryder mig ikke om kvalmen så jeg holder mig nok til LSD noget tid endnu.
Ellers kan svampe også være rigtig lækkert.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stonez..

Okay tak men jeg skal bare passe lidt på fordi min far er skizofren

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ryger du hash til dagligt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej har kun prøvet hash ca. 4 gange og har kun fået en virkning ud af det 2 ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]