Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: DOI
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg har her på det seneste gået og tænkt lidt på at prøve doi i ferien og så ville jeg lige høre jeres erfaringer med det, syntes også det er reletivt hvad jeg har kunnet finde på nettet :)

Og hvor langt tid er peaket egentligt? 3-8timer som med dob?
http://www.erowid.org/chemicals/dob/dob.shtml

Har især mange gode erfaringer med: 2c-i, 2c-b og svampe

Så hvis i kunne relatere det til nogle af dem på en eller anden måde ville det nok hjælpe på forståelsen.

Da det jo er et forholdsvis kraftigt stof ville jeg også lige høre om folks erfaringer med evt. bivirkninger :)

Og så lige en sidste ting, min vægt tager kun ned til 0.001g så tænkte på at måle 50mg af og så opløse det i vand for derefter at kunne veje mindre af, hvad er den bedste måde at gøre dette på?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nu har jeg godt nok ikke prøvet DOI, men jeg ved ihvertfald, at man skal indstille sig selv på et meget langt trip.

Læste en del om stoffet, da jeg tilfældigvis fandt det til salg, men bestemte mig for, at vente. Vente meget.

http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_DOI.shtml

Og så skal i lige have den her rapport med - forfatteren kommer til at tage ca. 16 mg. DOI, i den tro at det er 2C-I :shock:

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=54224

Titel:
Methylon Connoisseur

Jo tak, der har jeg også lige været inde og læse :)

Håber nu aligevel på at høre nogle mere "personlige" oplevelser:)

Titel: Re: DOI
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Winta skrev:

:lol: ?

Min erfaring med 2.5 mg. DOB var 30 timers hardcore trip.
Spiste dog også 2 mærker oven i, men de prellede næsten af pga. den kraftige 5-HT-2a receptor-affinitet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Personligt har jeg en enkelt oplevelse med DOI. Det var ikke noget jeg kunne tænke mig at gentage sådan uden videre. Jeg er ikke sikker på dosen den dag idag men mener det var 1.5 mg og en redosering på 1mg. Jeg vil som udgangspunkt råde dig til at lade være med at veje af på en "dårlig" vægt. Sats hellere på at din kilde levere en korrekt afvejet mængde. Det er min holdning der er sikkert andre. Omkring effekten af DOI var min personlige opfattelse at det var lettere stimulerende hvilket gjorde at søvn ikke var en mulighed, men ellers var effekten faktisk lettere subtil. Vi havde også læst på erowid i forvejen og var derfor nervøse for at redosere efter første gang. I stedet valgte vi at dosere en let dosis svampe, et sted omkring godt et gram cubensis hvis min erindring ikke narrer mig. Disse var dog fuldstændig virkningløse, og der er ikke grund til at tro at det var svampene den var galt med. Min følelse var at DOI overblæste reseptorene uden dog at det gjorde mig blæst. Det eneste det gjorde som virkede fuldendt var fjernelsen af svampenes virkning samt min evne til at sove. Det hash som jeg ryger dagligt virkede også usædvanligt svagt. Alt i alt vil jeg ud fra min ene erfaring med DOI og en med DOB anbefale DOB frem for DOI. Hvis der kun er mulighed for at få DOI ville jeg umiddelbart anbefale folk at vente. derudover kan det klart anbefales at være ekstra opmærksom på set/setting, jeg kom selv først til ro efter noget i stil med 32 timer efter indtagelsen af det første DOI. Så ting som varme tæpper, mad, drikke, supplements narko, musik og fred er essentielt at havde tilstrækkeligt af.
Håber at ovenstående kan uddybe bare en smule. Jeg uddyber gerne men det vil lette mig hvis der kan stilles et konkret spørgsmål, da ovenstående stort set er hvad jeg kan beskrive og erindre.

Titel: Re: DOI
Methylon Connoisseur

Dextrose skrev:
Winta skrev:

:lol: ?

Min erfaring med 2.5 mg. DOB var 30 timers hardcore trip.
Spiste dog også 2 mærker oven i, men de prellede næsten af pga. den kraftige 5-HT-2a receptor-affinitet.

Eurowid siger 3-8 timer på platouet og 3-8 på come down, men syntes jeg nu også lød af lidt.

...

Hamp, jeg er ked af at din oplevelse ikke var så vellykket igen, men har nu hørt om folk der siger det er bedre end dob men personligt tror jeg nu også det er noget helt andet, og mere alla det jeg kan lide.

Vil nu ikke mene at min vægt måler dårligt, den er ganske præcis, bare ikke i så små mængder, men så kan man jo heldighvis opløse det i vand, og så burde det jo blive rigeligt præcist :)

Kan du ikke uddybe en smule mere hvad der skete siden du ikke syntes det er værd at tage?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Uanet om man søger mærkelige farver, specielle sindsstemninger eller bare en ændret virkelighedsopfattelse så fik jeg intet. Det gjorde ikke rigtigt noget ved mig andet end der var en subtil udefnerbar påvirkning som blev ved og ved og egentligt stressede mig rimeligt meget. Personligt lyder stort set ale andres erfaringer til at havde været bedre, men nu har jeg altså kun den ene. Måske jeg skulle overveje et trip på det igen nu når ferien alligevel kommer med masser af fritid.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Jeg var sammen med hamp under det omtalte DOI trip og har nogenlunde samme opfattelse af forløbet.
Vi tog nok omkring 1,5 eller 2 mg til at starte med og redoserede med en enkelt efter 3-4 timer.
Jeg kan huske at det føltes somom trippet aldrig rigtigt gik i gang, der var tydelig påvirkning, men det manglede ligesom det sidste karakteriske touch som man finder ved andre hallucinogener. En ting redoseringen ikke ændrede på. Vi følte vi var nået en grænse for hvor påvirkede vi kunne blive af det, på det tidspunkt.
Jeg tror dog en af fejlende ved vores trip var at vi indtog det forholdsvist sent på aftenen (måske kl 19) og redoserede kl 23 eller 24, så vi var ikke helt friske.
Kropsligt var det ret speedende og uroligt, visuelt var det ikke imponerede og tankegangen var ikke specielt interessant, bare tom/blæst.
Morgenen efter indtog vi et eller halvandet gram cubensis hvilket gav en MEGET mild virkning, dog lidt afslappende så vidt jeg husker. Det er muligt vi var for trætte og deraf den manglende virkning.
Hvis jeg vil prøve det igen, tror jeg det skal være om morgenen og så starte på måske 2-2,5 mg og evt kombinere med et andet hallucinogen for at få en mere interessant virkning.
Efter det ene trip, er min opfattelse at det er et hallucinogen uden nogen særlige egenskaber, det ligger ligesom bare en bund. Men er selvfølgelig nødt til at prøve det flerer gange for at kunne give en generel beskrivelse.
Mht til peaket som du jo spørger om, føltes det somom at der ikke var noget, som du jo nok også kan tyde ud fra vores beskrivelser. Vi røg bare over i et plateau som ikke ændrede sig før mange timer efter, hvor det aftog.
Hvis du beslutter at prøve det, så meld endeligt tilbage om hvordan det gik.
Mvh spacey.

Titel:
Site Admin

1,5 mg DOB er monster kedeligt.
3,0 mg DOB er totalt-ynglings-sinds-tilstand nr. 1.

Jeg tror bare det handler om at tage den rigtige dosis.

MVH
KenIshii

Titel:
Methylon Connoisseur

Ja,folk siger jo godt nok altid at man skal starte lavt, men jeg syntes f.eks. ikke et gram svampe er værd at tage, der skal min 2 til. Sådan er det sikkert også med doi :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

1,5 mg DOI for mig var euforisk men på alle andre måder ganske uinterresant.
ved en anden lejlighed tog jeg så 1,5 mg og ca. 4 timer senere redoserede jeg med ~1 mg, og der gik så ca. 48 timer før jeg var i stand til at sove og der gik en smule tid længere før jeg var "mig selv" igen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil også mene at man klart skal op på min 3 mg, men så begynder der også at ske meget visuelt :D

Men på en eller anden måde synes jeg at DOI er et meget mørkt stof, men visuelt med meget skarpe, farver og lys men med et bizart twist

LSD er en del lysere, har desvære ikke prøvet DOB til at ku sammenligne

Men 2CB f.eks. er også meget lysere

Titel:
Methylon Connoisseur

Slet ingen der kan fortælle lidt om hvorledes det virker med at opløse det i vand? :)

Og evt. noget om stoffets bivirkninger :)?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
ved ikke hvordan opløsligheden på DOI er, men jeg går da ud fra du kan opløse en bestemt mængde i noget vand, så vidt jeg husker kan det sagtens lade sig gøre med DOI

Titel:
Medlem
Brugeravatar

max. 10 mg pr. ml. H2O i følge et kemifirmas MSDS. Har selv benyttet 0,5 mg / ml med fin success.

Titel:
Methylon Connoisseur

simpzon skrev:
max. 10 mg pr. ml. H2O i følge et kemifirmas MSDS. Har selv benyttet 0,5 mg / ml med fin success.

Mange tak :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har opløst i alkohol, kan godt lide det faktum at det fungere som konsevering samtidigt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil også anbefale i hvertfald 20% alkohol opløsning, for at holde det sterilt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

I ethanol er opløseligheden i følge samme firma 2 mg / ml.

Titel:
Methylon Connoisseur

Når i siger ethanol, kan det så f.eks. bare være vodka? eller skal det være noget bestemt :)?

Og, kan jeg bare blande f.eks. 50mg doi op med 500ml vand/ethanol og så svare 10ml vand/ethanol til 1mg doi?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]